Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B8 CDN] Black Widow quattro GmbH -----> RS4 Avant B9


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moim zdaniem silnik silnikowi nie równy. Jeden jeździ bez żadnego problemu, bez siorbania oleju jak smok, a z kolei inny użytkownik ma zawsze jakieś problemy.

Kolega rozmienia problem na drobne (tak jak chcieli marketingowcy vw) :) Ten silnik do `13 roku bez problemu olejowego to biały kruk. Poza tym silnik silnikowi musi być równy. Inaczej producent ma problem. A w przypadku audi/vw tez niestety klient. :angry:

Opublikowano

To prawda miasto miastu nie rowne.

Grima nie jest to biały kruk.Sluszy się o tych silnikach które mają problem nie słyszy się o tych które go mię mają. Ja nie jestem wyjątkiem mam dobrego znajomego który kupił takie samo b8 jak mój kupony dwa miechy wcześniej i też nie ma problemu.

Opublikowano

Miasta to tutaj złe porównanie. należy to raczej porównać do... hmm....parówek? :decayed: Ostatnio u nas na topie :decayed: I koncern VW produkuje ich więcej jak samochodów :decayed: Serio :decayed: Tych silników produkują miliony i muszą być identyczne. Jak parówki właśnie. Masz racje ze ludzie piszą jak szukają pomocy. Ale ilu nie pisze tylko jeździ i dolewa? Na stronie opisywanej tu na forum firmy piszą ze w samej Wawie trafia do nich dziennie kilka aut na przetaczanie tłoków. Na warsztacie ASO gdzie wymieniali mi silnik nawet podnośnik nazywają tfsi :grin: . I to jest wg. mnie miarodajna wykładnią.

A na forum twoje auto Turdzi jest jedyne bez tego problemu. No, może oprócz kolegi który pisze ze tez nie ma problemu bo bierze "tylko" 0,3/1000. Czyli niemal bańkę piątkę od zmiany do zmiany. :)

Opublikowano

Leon 5F z 2014 roku (1.4 TSI) przy dynamiczniej jeździe potrafi wypić jakieś 0.2L/1000.

Pokaż mi inny samochód za ~ 50k, nie starszy niż 5 lat, z mocnym silnikiem turbobenzynowym, napędem 4x4 i dobrym automatem :)

Opublikowano

Nie rozumiem?

Opublikowano

Wskaż alternatywę dla mojego (i Twojego byłego) A4.

Dla mnie te 0.3L/1000km to pikuś.

Opublikowano

Griga , rzuć okiem na roczniki tych forumowych samochodów a prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedz dlaczego tak jest.

Opublikowano

OK, zgadza się ze robione w Krasnobradzkiej to przeważnie roczniki 08-09. Ale ja miałem 09 i 10(model 11), Kiker19 chyba z 11, a Andynl 12...

Zaraz po moim aucie była robiona A5 Cabrio z początku 13( olej kapał z rury- zdjęcia w moim wątku). I to są fakty. Nie ze ktoś coś komuś opowiadał. Także z tym rocznikiem tez nie można dojść do jakiejś sensownej konkluzji...Dopiero od drugiej polowy 13 problem oleju 2.0tfsi nie istnieje.

Dlatego prosiłem cie żebyś dal fotkę z pokrywy łańcucha twojego auta. Bo może tak być ze w obrębie tej serii pościli Madziary kilka dobrych silników. A to informacja bardzo istotna dla potencjalnych kupujących.

Opublikowano

Tak jak mowię ja o problemie oleju w autach po połowie 2011 nie słyszałem a w kazdym razie nie powodowanym wadliwakonstrukcja pierścieni olejowych ale jako ze ja nie mam z tym problemów to tematu specjalnie nie śledzę.

Opublikowano

OK. W sumie tez powinno mi gilac. Niech się martwią ci co maja bądź będą mieli ten problem .

Opublikowano (edytowane)

71fed796be2545d0med.png

4027f48144ecdb93med.png

4ac6e0d94606a2ecmed.png

f2bb08b39e337d74med.png

b34f4d915e750a96med.png

Jak dla mnie styknie.

Edytowane przez turdzi
Opublikowano

No niezle :)

Jako, ze ceny Norweskie to pewnie sporo sie wykosztowales :D

Opublikowano (edytowane)

Na razie jeszcze nic się nie wykosztowalem bo nadal nie da się zamówić więc ponawiam się w międzyczasie na audi.de ale wygląda na to że mimo iż tansze niż S4 B8 to pół bani i tak pęknie w tym prawie 100K samego wyposażenia.

Ogólnie i tak mnie zalatwili bo tak się grzebia z tym atutem ,czarnule wypadało by już sprzedać bo gwarancja się skończyła ale z dwójka dzieci nie mogę zostać z samą Fiesta.lipe odstawiaja i tyle :(

Edytowane przez turdzi
Opublikowano

Pol bani? Na firme bierzesz?

Opublikowano

Na Audi.de wychodzi ponad 80K eur więc w PL będzie pewnie pod 400K.Niestety wyposażenie w B9 jest potwornie drogie.

Opublikowano

Ciekawa konfiguracja wnętrza. Chcesz zamówi/ kupić w niemczech i potem w wieźć do NO? Tak w ogóle to myślę, że cena będzie sporo większa niż pół bańki skoro 2.0 TFSi kosztuje ponad pół w podstawie.

Opublikowano

Jak będę zamawial to na pewno w NO.

Jeszcze nie wiem czy jestem na tyle odważny na takie wnętrze ale całe czarne juz mi sie troche przejadło.

2.0 TFSI wychodzi bardzoniekorzystnie cenowo w B9 przynajmniej u mnie i zdecydowanie lepszym zakupem było by w tej chwili 3.0TDI 218 KM.Cena jest wręcz śmieszna jak na auto z silnikiem V6.

Opublikowano

Według mnie do tych foteli pasowało by jeszcze dobrać boczki pod kolor. W B8 3.0TDi kosztowało więcej to fakt... Jeszcze jak masz jakieś tam zniżki to cena za auto może być naprawdę atrakcyjna :)

Opublikowano

Atrakcyjna to nigdy nie będzie ale jak wyposażyć dobrze 2.0 tfsi to ładuje szatko pod 800K nok.Z tego co wiem to S4 będzie się zaczynać od trochę ponad 900 no i sporo wyposażenie za które trzeba płacić w A4 jest w standardzie w S4.

Jest jeszcze jedna opcja ale to dopiero raczej na konto iść 2017 ale może warto czekać.Zobaczymy na razie mam obiecane auto na weekend jak importer coś dostanie i dziennikarze nim podjeżdża.

Opublikowano

Audi S, mówi samo za siebie :) tez zastanawiałem sie nad a5 3.0tdi od ABT ale wybór padł na S5 i jestem z tego dumny. Powodzenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...