Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Wymiana (gruszki) Proszę o ocenę logów Skoda Octavia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam prośbę o ocenę logów w mojej Skoda Octavia 1.9 TDi 90PS ALH 2002r. Wymieniłem zawór/regulator (gruszka) która steruje kierowniczkami w turbo, moja stara cala byla przerdzewiała, ale była wzorcem do ustawienia długości sztangi. Ustawiłem tak samo i założyłem, zrobiłem logi dynamiczne. Prosze o ocenę i jakieś ewentualne sugestie.Pozdrawiam

Logi dynamiczne 3-bieg

Log (0 - 011)

Log (0 - 003)

Log (0 - 008)

Log (0 - 010)

Opublikowano

wydłuż dwa obroty

Opublikowano

dokładnie gdyż jest zbyt wysoki procent współczynnika wypełnienia impulsu na N75.

Opublikowano

jezeli jestes aptekarzem to pompe 0,5 mm w stronę głowicy :)

Opublikowano

a z ta pompa chodzi pewnie kat wtrysku, mysle ze jest w miare poprawny bo z tych 0,5 by sie zrobilo ze 3-4mm, acha w ALH rusza sie kolem od pompy, pompa stoi w miejscu :)

Opublikowano

jest OK, z pewnością nie będzie problemów z uruchomieniem zimnego silnika w zimie. Kręć tylko tą sztangą.

Opublikowano

jest OK, z pewnością nie będzie problemów z uruchomieniem zimnego silnika w zimie. Kręć tylko tą sztangą.

jak motor umarlak to moga byc problemy .... :naughty:

Opublikowano

a z ta pompa chodzi pewnie kat wtrysku, mysle ze jest w miare poprawny bo z tych 0,5 by sie zrobilo ze 3-4mm, acha w ALH rusza sie kolem od pompy, pompa stoi w miejscu :)

masz racje, skoro alh to ustawia sie tak jak kat synchr :) ale tam ciezej ustawic bo nie da sie na odpalonym :P

Opublikowano

a z ta pompa chodzi pewnie kat wtrysku, mysle ze jest w miare poprawny bo z tych 0,5 by sie zrobilo ze 3-4mm, acha w ALH rusza sie kolem od pompy, pompa stoi w miejscu :)

masz racje, skoro alh to ustawia sie tak jak kat synchr :) ale tam ciezej ustawic bo nie da sie na odpalonym :P

:polew: :polew:

W ALH latwiej ustawic,lepszy dostep jest do wszystkiego,fakt ciezej trafic centralnie ale po paru probach juz idzie to zrobic idealnie.Pozdrawiam

Opublikowano

a z ta pompa chodzi pewnie kat wtrysku, mysle ze jest w miare poprawny bo z tych 0,5 by sie zrobilo ze 3-4mm, acha w ALH rusza sie kolem od pompy, pompa stoi w miejscu :)

masz racje, skoro alh to ustawia sie tak jak kat synchr :) ale tam ciezej ustawic bo nie da sie na odpalonym :P

:polew: :polew:

W ALH latwiej ustawic,lepszy dostep jest do wszystkiego,fakt ciezej trafic centralnie ale po paru probach juz idzie to zrobic idealnie.Pozdrawiam

ja tam wole na odpalonym trafic w sedno, bo tak to granie w kotka i myszkę :dziura:

Opublikowano

ja tez,tylko odkrecaj sruby wszystkie mowie o tej z tylu wokol rurek.Juz mam sposoby na nie,ale pierwsze ustawiania to lipa na maksa.Jeszcze jak silnik rozgrzany to juz wogole

Opublikowano

ja tez,tylko odkrecaj sruby wszystkie mowie o tej z tylu wokol rurek.Juz mam sposoby na nie,ale pierwsze ustawiania to lipa na maksa.Jeszcze jak silnik rozgrzany to juz wogole

mowisz o śrubie koło przewodów wys cisnienia ? no ja zawsze ją odkręcam, inaczej chyba się nie da, dodatkowo przy dużej zmianie pompy luzuje sie wszystkie przewody wys cisnienia i znow dokreca ;)

Opublikowano

O.k to jutro kręcę tą sztanga o te dwa obroty i w najbliższym czasie robię logi wrzucam do oceny.Dzięki pozdrawiam[br]Dopisany: 20 Czerwiec 2011, 21:37_________________________________________________Sztanga przestawiona o 1,5-2 obroty.

Logi dynamiczne 3-bieg

Log (0 - 011)

Log (1 - 008)

Log (2 - 003)

Logi BS statyczne

Log (0 - 003)

Log (1 - 011)

Log (2 - 004)

Log (3 - 000)

Prosze o opinie czy tak zostawić czy o jescze o jeden obrót przestawić sztangę.

Opublikowano

wg.mnie nie jest dobrze,ja bym wydluzyl jeszcze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...