boss_kk Opublikowano 18 Czerwca 2011 Opublikowano 18 Czerwca 2011 Statyczne: http://vaglog.rtnet.pl/kfcyron_48334.html http://vaglog.rtnet.pl/kfcyron_48335.html http://vaglog.rtnet.pl/kfcyron_48355.html Dynamiczne: http://vaglog.rtnet.pl/kfcyron_48356.html http://vaglog.rtnet.pl/kfcyron_48357.html http://vaglog.rtnet.pl/kfcyron_48358.html No i błędy: Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BLB.lbl Part No SW: 03G 906 016 FC HW: 028 101 217 2 Component: R4 2,0L EDC G000SG 9621 Revision: 12345678 Serial number: Coding: 0000072 Shop #: WSC 00481 211 85020 VCID: 69D2A1207F23F454 2 Faults Found: 17994 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Plus P1586 -- 000 -- - Freeze Frame: RPM: 882 /min Torque: 32.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 13.98 V Bin. Bits: 00001100 Torque: 161.0 Nm Torque: 0.0 Nm 17058 - Cylinder 4 Glow Plug Circuit (Q13): Electrical Fault P0674 -- 000 -- - Freeze Frame: RPM: 840 /min Torque: 56.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 12.69 V Bin. Bits: 00001100 Temperature: 16.2°C Bin. Bits: 10110000 Readiness: 0 0 0 0 0 ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-910-517.lbl Part No SW: 8E0 910 517 B HW: 8E0 614 517 AT Component: ESP8 front H04 0180 Revision: 00000000 Serial number: 00000000000000 Coding: 0004401 Shop #: WSC 50733 142 86308 VCID: 2648EA1CAEBD1B2C No fault code found. Saturday,11,June,2011,16:30:14:36838 VCDS Version: Release 10.6.2 Data version: 20101123 Address 17: Instruments Labels: 8E0-920-9xx-8EC.lbl Control Module Part Number: 8E0 920 931 D HW: 8E0 920 931 D Component and/or Version: KOMBI+WFS 4 H12 0040 Software Coding: 0006101 Work Shop Code: WSC 08277 001 00001 VCID: 2952E120BFA33454 2 Faults Found: 00779 - Outside Air Temp Sensor (G17) 010 -- Open or Short to Plus - Intermittent 00471 - Control Module for Elect. Regulated Dampers (J250) 012 -- Electrical Fault in Circuit Błąd cylindra został usunięty, klocki hamulcowe zmienione więc błędu nie ma. Interesuje mnie - czy turbo przeładowuje? dodam, że auto ma typowe dla tego silnika- telepanie. Wałek jest sprawdzony - OK. Zastanawiam się nad zbierakiem pompy. Dwumas też jest ok. Z logów widze , że pompki jeszcze daja rade- no 1 trochę gorzej. Jakieś pomysły? Gdzie znajdę czujnik temp zbłędów? Pozdro
lukjar7 Opublikowano 18 Czerwca 2011 Opublikowano 18 Czerwca 2011 kiedy filtr paliwa byl wymieniany ?
boss_kk Opublikowano 19 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2011 jakies 10 tys temu. Cos nie tak z dawką paliwa?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się