cieniasek1981 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Witam. Od jakiegos czasu borykam sie z problemem dziwnego dzwieku przy spadku z obrotow ma biegu jalowym i pod obciazeniem w granicach 1800-2200 obrotow. Postanowilem dzisiaj zrobic logi i zauwazylem, ze mam przeladowanie. Czym to moze byc spowodowane?? Dodam, ze jakies 3 tygodnie temu byla czyszczona turbina. BS 000 003 011 Statyczne 000 001 003 004 007 013 018 023 Dynamiczne 000 001 003 004 008 010 011
spanky Opublikowano 21 Czerwca 2011 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Czym to moze byc spowodowane?? Dodam, ze jakies 3 tygodnie temu byla czyszczona turbina. wyglada na to ze kiepsko ...
cieniasek1981 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2011 Czym to moze byc spowodowane?? Dodam, ze jakies 3 tygodnie temu byla czyszczona turbina. wyglada na to ze kiepsko ... Czyscil ja mechanik z serwisu vw po godzinach pracy. Wyglada na to, ze bede musial do innego specjalisty ja oddac z tym czyszczeniem?? [br]Dopisany: 21 Czerwiec 2011, 22:41_________________________________________________Czy moze byc za to tez odpowiedzialny n75??
IDUAL Opublikowano 22 Czerwca 2011 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Pewnie jak czyścił to nie odkręcił kierownic tylko odkręcił częsc ciepłą i popsikał jakimś VD 40 i rozruszał ręcznie albo co gorsze wzioł klucz popsikał po sztandze i poruszał nią góra dół bo takich speców też już widziałem..
cieniasek1981 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2011 Pewnie jak czyścił to nie odkręcił kierownic tylko odkręcił częsc ciepłą i popsikał jakimś VD 40 i rozruszał ręcznie albo co gorsze wzioł klucz popsikał po sztandze i poruszał nią góra dół bo takich speców też już widziałem.. No wlasnie. Ale jaki mechanik sie do tego przyzna, ze tak zrobil. Rozmawialem dzisiaj z nim i niby zrobil jak nalezalo. Stwierdzil, ze u mnie problemem jest gruszka turbiny bo nie jest od tego typu. Sam juz nie wiem czy te czyszczenie moze pomoc w mojej sytuacji czy to by bylo juz koniec turbiny i tylko regeneracja?? Dodam, ze logi robione byly na 4 biegu skrzynia 6 stopniowa, bo tak gdzies wyczytalem na forum a on stwierdzil, ze powinny byc zrobione na 3 biegu. Czy jest to jakas duza roznica?
przemik Opublikowano 22 Czerwca 2011 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Skoro na 4 doładowanie tak świruje to na 3 będzie jeszcze gorzej. Po czym wnosi ze grucha nie jest od tego typu ? I czemu Ci o tym wcześniej nie powiedział... tylko dopiero jak złożyłeś apelacje.
cieniasek1981 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2011 Skoro na 4 doładowanie tak świruje to na 3 będzie jeszcze gorzej. Po czym wnosi ze grucha nie jest od tego typu ? I czemu Ci o tym wcześniej nie powiedział... tylko dopiero jak złożyłeś apelacje. Zamieszczam log 011 dynamiczny na 3 biegu robiony http://vaglog.rtnet.pl/cieniasek1981_49622.html Twierdzi, ze za pozno reaguje a po czym wnosi to nie wiem. W piatek bede sie z nim widzail to zapytam. Czemu wczesniej nie powiedzial najprawdopodobniej ma cos do ukrycia.[br]Dopisany: 22 Czerwiec 2011, 18:59_________________________________________________Na innym forum zalecaja mi regeneracje turbiny co o tym sadzicie??[br]Dopisany: 22 Czerwiec 2011, 23:08_________________________________________________Dodam, ze auto nie wchodzi w tryb awaryjny a chyba powinno przy takim przeladowaniu. Sztanga gruchy chodzi bez wiekszych oporow. Turbina wytwarza za duze cisnienie! [br]Dopisany: 23 Czerwiec 2011, 17:42_________________________________________________ Skoro na 4 doładowanie tak świruje to na 3 będzie jeszcze gorzej. Po czym wnosi ze grucha nie jest od tego typu ? I czemu Ci o tym wcześniej nie powiedział... tylko dopiero jak złożyłeś apelacje. Zamieszczam log 011 dynamiczny na 3 biegu robiony http://vaglog.rtnet.pl/cieniasek1981_49622.html Twierdzi, ze za pozno reaguje a po czym wnosi to nie wiem. W piatek bede sie z nim widzail to zapytam. Czemu wczesniej nie powiedzial najprawdopodobniej ma cos do ukrycia.[br]Dopisany: 22 Czerwiec 2011, 18:59_________________________________________________Na innym forum zalecaja mi regeneracje turbiny co o tym sadzicie??[br]Dopisany: 22 Czerwiec 2011, 23:08_________________________________________________Dodam, ze auto nie wchodzi w tryb awaryjny a chyba powinno przy takim przeladowaniu. Sztanga gruchy chodzi bez wiekszych oporow. Turbina wytwarza za duze cisnienie! DLACZEGO AUTO PRZY TAKICH PRZELADOWANIACH NIE WCHODZI W TRYB AWARYJNY??????
przemik Opublikowano 24 Czerwca 2011 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Nie krzycz tak.... Ponad 7 sek musi trawac przeladowanie zeby komputer wlaczyl mape awaryjną.
cieniasek1981 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2011 Dzisiaj dowiedzialem sie, ze przy czyszczeniu mechanior ustawial gruche cos tam krecil. Czy to moze byc przyczyna takich przeladowan??
spanky Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Dzisiaj dowiedzialem sie, ze przy czyszczeniu mechanior ustawial gruche cos tam krecil. Czy to moze byc przyczyna takich przeladowan?? to sprobuj sam ja wyregulowac , zacznij od 1 obrotu i zrob 011 dynamiczne ... pamiatej aby zaznazyc terazniejsze polozenie
cieniasek1981 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2011 Kurde panowie bardzo byl bym wdzieczny gdybyscie powiedzieli mi gdzie dokladnie znajduje sie ta regulacja naajlepiej z jakas fotka. :>
lukjar7 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 jak nie wiesz gdzie jest sztanga to może sobie lepiej odpuść
cieniasek1981 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2011 Wiem gdzie jest sztanga, wiem co to jest grucha i wiem co to turbosprezarka ale nie wiem jak sie ta sztange reguluje [br]Dopisany: 25 Czerwiec 2011, 21:34_________________________________________________Jak mnie ktos nakieruje to nie bede mial z tym problemu.[br]Dopisany: 25 Czerwiec 2011, 21:35_________________________________________________Czy to chodzi o ta regulacje?? Zdejcie zaczerpnalem z watku od kolegi http://postimage.org/image/42hpattxg/[br]Dopisany: 26 Czerwiec 2011, 09:15_________________________________________________I w ktora strone krecic:>
cieniasek1981 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2011 W moim przypadku za przeladowania i dzwiek byl odpowiedzialny czujnik n75. Po jego wymianie na uzyke dzwiek zniknal a co do przeladowan zamieszczam logi http://vaglog.rtnet.pl/cieniasek1981_50074.html http://vaglog.rtnet.pl/cieniasek1981_50075.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się