wrclaguna Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Przy okazji wymieniony płyn w układzie oraz koncowka drazka ( prawa) Jutro wam pokaze jaka była rdza na starym maglu
proximpuh Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Grześ, mógłbyś podać numerek tego magla od servo ?
wrclaguna Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Grześ, mógłbyś podać numerek tego magla od servo ? 8T1 422 066 B Zapomniałem powiedziec ze moj pochodzi z RS5
pocas Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Odpaliłeś już wszystko? Jak chodzi kierownica? Jak sobie porównałem z Cayenne to u mnie w Audi nawet na comfort kierownica chodzi dość ciężko.
dobry1 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Przy okazji wymieniony płyn w układzie oraz koncowka drazka ( prawa) Jutro wam pokaze jaka była rdza na starym maglu Wrc zapodaj foto
wrclaguna Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Przy okazji wymieniony płyn w układzie oraz koncowka drazka ( prawa) Jutro wam pokaze jaka była rdza na starym maglu Wrc zapodaj foto co tu pokazywac sama rdza oraz nalot na całym maglu Odpaliłeś już wszystko? Jak chodzi kierownica? Jak sobie porównałem z Cayenne to u mnie w Audi nawet na comfort kierownica chodzi dość ciężko. Tak odpalone kierownica o wiele lepiej chodzi niz dotychczas . Teraz jest o niebo lepiej
dobry1 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Czekam do piątku do zobaczenia :kox:
wrclaguna Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2014 ADS Odpalony razem z servotronikiem naprawde czuć róznice podczas szybkiej jazdy . Szczerze polecam wszystkim tego MODA
simon__75 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Po PDC na przedzie uruchamiam ADS z przycickiem
andynl Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Już wypyrałem na NLowym forum (jest dokładny opis) i też chyba sobie tego moda wrzucę. Czuć różnicę na kierze jak się tymi guziczkami miesza czy to tylko ładnie świeci?
wrclaguna Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Zaraz po ruszaniu auta układ sie utwardza Po zmianie na servotronik od razu czuć róznice
Gibons Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Ale czy te guziczki od ADS działają jak przełączasz ? że servo działa to wiadomo różnica kolosalna, ale pytanie raczej było o przełącznik ADS czy mieszając nim coś się wyraźnie zmienia ? czy bez amorów nie odczuwalne ? Orientujesz się może czy dużo rezania żeby dołożyć całkowicie ADSa być może będę miał nowe amory pod ADS w dobrej cenie do tego na pewno sterownik trzeba i coś jeszcze ?
andynl Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Zgadza się mam servotronik i po ruszeniu kierownik dębieje, ale chodziło mi czy przy zmianie tymi guzikami (comfort, dynamic itd.itp.) da się odczuć różnicę?
rslj Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Zgadza się mam servotronik i po ruszeniu kierownik dębieje, ale chodziło mi czy przy zmianie tymi guzikami (comfort, dynamic itd.itp.) da się odczuć różnicę? Różnica między Comfort a Dynamic jest ogromna.
wrclaguna Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Do zrobienia zawieszenia ADS trzeba jeszcze zmienic wszystkie czujniki od samopoziomu . Przy takim zawieszeniu jest ich 4 ( 1 na kazde kolo ). Dodatkowo musiemy miec sterownik ===> STEROWNIK ZAWIESZENIA AUDI A4 A5 Q5 8K0907144D (4162188050) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Oczywiscie wszystko musimy zakodowac oraz wykonać pewnie NASTAWY ZAWIESZENIA (kalibracja ) Co do dzialania ADS w pelnej funkcjonalnsci potrzeba nam własnie zmiana zawieszenia. ===> http://a4-klub.pl/audi-a4-b8-133/odblokowanie-audi-drive-select-323249/index5.html#post4182225 cytat : System Audi drive select pozwala dostosować konfigurację poszczególnych układów samochodu i zmienia charakter pojazdu po naciśnięciu przycisku. Do dyspozycji kierowcy jest pięć trybów jazdy: comfort, dynamic, auto oraz tryb indywidualny, dostępny w połączeniu z opcjonalnym systemem nawigacji MMI plus, który pozwala dostosować konfigurację poszczególnych układów samochodu do oczekiwań kierowcy. Tryb comfort umożliwia pokonywanie długich tras bez uczucia zmęczenia. tryb auto gwarantuje żywiołową, ale i komfortową jazdę. Tryb dynamic sprawdza się w sportowej jeździe i daje kierowcy satysfakcję podczas pokonywania krętych odcinków dróg. Jako integralny element systemu Audi drive select tryb ten wyróżnia się zmodyfikowanym programem przełączania biegów i zoptymalizowanymi pod względem zużycia energii parametrami jazdy. Konfiguracja poszczególnych układów w ramach danego trybu zależy od wyposażenia samochodu. Seryjnie Audi drive select zmienia charakterystykę silnika, skrzyni biegów, i układu kierowniczego. Dodatkowo system może regulować także działanie sportowego układu jezdnego z regulacją tłumienia amortyzatorów , dynamicznego układu kierowniczego i napędu na wszystkie koła quattro ze sportowym mechanizmem różnicowym. W zależności od wybranego trybu silnik i skrzynia biegów reagują łagodnie lub żywiołowo na każde wciśnięcie pedału przyspieszenia. W skrzyni biegów przesunięciu ulegają obroty silnika, przy których zachodzi zmiana biegu – w trybie dynamic następuje ona przy wyższych obrotach, w trybie comfort już w niskim zakresie obrotów. Do warunków drogowych dostosowuje się także układ kierowniczy, oferujący jazdę od komfortowej po sportową. Oferowany opcjonalnie napęd quattro ze sportowym mechanizmem różnicowym elastycznie rozdziela siłę napędową między koła tylnej osi, gwarantując żywiołową jazdę na zakrętach i bezkompromisową dynamikę. Audi drive select może sterować pracą: -silnika -skrzyni biegów -układu kierowniczego (też opcjonalnego dynamicznego) -napędu quattro ze sportowym mechanizmem różnicowym -układu jezdnego z regulacją tłumienia -napinacza pasów bezpieczeństwa -układu wydechowego (zmiana dźwięku)
Gibons Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Tak, ale w oryginalnym ADS z amorami itd. WRC nie ma amorów ADS etc dlatego pytanie brzmi czy po wykonaniu tego moda konkretnego który jest opisany bez amorów etc coś się zmiania po naciskaniu tych funkcji. Czy przy dokładaniu ADS też trzeba wymieniać ten czujnik ESP ? 8K0907637D AUDI A4 A5 Q5 CZUJNIK ZMIAN OBROTÓW ESP (4177562594) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. w aukcji pisze że jest dla samochodów z ADS
rslj Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Tak, ale w oryginalnym ADS z amorami itd. WRC nie ma amorów ADS etc dlatego pytanie brzmi czy po wykonaniu tego moda konkretnego który jest opisany bez amorów etc coś się zmiania po naciskaniu tych funkcji. Tak, zmienia się.
wrclaguna Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Tak ten czujnik jest przy ADS a u nas jest inny 8K0 907 637 C . Cena w ASO 2400 PLN
Gibons Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Jest sens go wymieniać nie wymieniają amorów ? czy to nic nie da.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się