Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B8 LIFT 2014 QUATTRO S LINE EXTERIEUR CARBON MMI 3G+ SIM AKEBONO 370/330 mm 20" KW


wrclaguna

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 6.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

nie ma w Irlandii? to new technology, coś al'a zegarek co wyświetla godziny na suficie, za rok mają być już hologramy :good:

:decayed:

Zegarki mamy, ale takich trójkątów to nie widziałem. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak mody będą realizowane w takim tempie to Twój wątek do świąt BN przekroczy 100 stron :naughty:

myślicie, że w PL są bardziej wypasione sztuki ( pomijam mocniejszy silnik i Q ) niż Grzesia? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślicie, że w PL są bardziej wypasione sztuki ( pomijam mocniejszy silnik i Q ) niż Grzesia? :mysli:

Na pewno sa takie sztuki :) U mnie jeszcze bida w srodku jest :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślicie, że w PL są bardziej wypasione sztuki ( pomijam mocniejszy silnik i Q ) niż Grzesia? :mysli:

Na pewno sa takie sztuki :) U mnie jeszcze bida w srodku jest :tongue4:

widocznie nie miałem okazji takich widzieć , bo 80% B8 z wypasu ma jak już to: ledy, ew. sportowe skórzane/ materiałowe fotele , Bluetooth, PDC, tempomat , BQO , kolor FIS, pakiet oświetlenie, navi 3G i tyle , a reszta dodatków jest mało popularna, zresztą można sobie to sprawdzić na allegro :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo 80% B8 z wypasu ma jak już to: ledy, ew. sportowe skórzane/ materiałowe fotele , Bluetooth, PDC, tempomat , BQO , kolor FIS, pakiet oświetlenie, navi 3G i tyle

żeby to miały to by było dobrze bo dużo to nawet navi nie ma nie wspominając o tempomacie :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie nia ma za dużo prócz esek z usa jak Witka. a A4 to jednak nie A8 czy QX żeby kupujący zbroił się w takie bajery jak mamy tutaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niestety.. ale na mobilach są też fajne, wypasione sztuki.. niestety te, które mają przystępną cenę są ostro bite :confused4: Grzesiu te nawiewy na tył to dużo roboty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za wypasione sztuki trzeba niestety troche dac i ciezko takie znależć . Zgadza sie na ALLEGRO duzo jest golasow z czerwonymi wyswietlaczmi , zwyklymi lampami z przodu , siedzeniami wzor nalesnikow :kox: , kiery bez MF , bez tempomatu itd .

Cokolwiek dokladając w B8 trzeba sie liczyć ze nie dość ze koszty spore to i z wymianą sterownikow i Adaptacja ich trzeba udac się do ASO :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Wam w sumie to nie wiem, dlaczego w PL jest tyle golasów... W UK np. jeśli chodzi o B7 to co drugi lub nawet częściej ma zewn. S-LINE + co najmniej sport pakiet :chytry: , może tam są jakieś atrakcyjne ceny dodatków ??

Duży udział w tym wszystkim mają też ceny kredytów w PL... często za granicą można kupić auto na kredyt za 110-120% a u nas z autami jak z mieszkaniami, kredyt na 200 tys a do spłaty 300 tys :gwizdanie:

No i kwestia samych kosztów, wielu ludzi nie kupi w PL nowego A4 bo sama cena podstawowa nie jest niska, a ceny dodatków często powalają na kolana i w praktyce zamawiany jest golas... ale zjawisko te występuje nadmiernie często... może się mylę, ale jeśli kogoś stać na nowe auto za 140 tys to stać też często na 160-170 tys, tak, żeby te ledy, navi, czy sportowe fotele były + podstawowe dodatki (np. tempomat przecież drogi nie jest, a w sumie z racji, że coraz więcej lepszych dróg również staje się przydatny)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzesiu te nawiewy na tył to dużo roboty?

Musisz wyciagnac tunel srodkowy :) Plastiki doprowadzajace powietrze na tył sa tanie w ASO :good: Wystarczy dokupic jeszcze nawiewy na tyl i malą instalacje do nich .

zwyklymi lampami z przodu

to to wogóle siara jak w b8 nie ma ledów :facepalm:

Jakos to nijak wygląda :confused4:

Nie wspomnę o naglosnieniu w zwykłych wersjach .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... może się mylę, ale jeśli kogoś stać na nowe auto za 140 tys to stać też często na 160-170 tys, tak, żeby te ledy, navi, czy sportowe fotele były + podstawowe dodatki

Kurde właśnie ta cena powala choć zrozumiałym jest ża audi to klasa premium ale np Superba-a z 170KM TDI z DSG i 4x4 wyposażonego na maxa , łącznie z podgrzewaną tylną kanapą, przednimi fotelami z pamięciami itp kupisz już za 140k zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Wam w sumie to nie wiem, dlaczego w PL jest tyle golasów... W UK np. jeśli chodzi o B7 to co drugi lub nawet częściej ma zewn. S-LINE + co najmniej sport pakiet :chytry: , może tam są jakieś atrakcyjne ceny dodatków ??

Duży udział w tym wszystkim mają też ceny kredytów w PL... często za granicą można kupić auto na kredyt za 110-120% a u nas z autami jak z mieszkaniami, kredyt na 200 tys a do spłaty 300 tys :gwizdanie:

No i kwestia samych kosztów, wielu ludzi nie kupi w PL nowego A4 bo sama cena podstawowa nie jest niska, a ceny dodatków często powalają na kolana i w praktyce zamawiany jest golas... ale zjawisko te występuje nadmiernie często... może się mylę, ale jeśli kogoś stać na nowe auto za 140 tys to stać też często na 160-170 tys, tak, żeby te ledy, navi, czy sportowe fotele były + podstawowe dodatki (np. tempomat przecież drogi nie jest, a w sumie z racji, że coraz więcej lepszych dróg również staje się przydatny)

S line s linem ale dopiero co setny ma xenony ori... :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że u nas większość aut przyjeżdza z DE i są to w wiekszości auta z flot a tam kupując auta do firmy to nikt się nie bawi w dokładaanie dodatków, chyba że auto ma być dla jakiegoś dyrektora ale tacy raczej A4 nie dostają. Druga sprawa to że tylko te golasy poleasingowe można kupić w DE w dobrych pieniądzach bo przebiegi większe itd. bo te wypasione są dużo dużo droższe, a w PL każdy patrzy żeby buda była jak najnowsza no i ledy przedewszystkim no i cena do 60 tys. zł :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz wyciagnac tunel srodkowy :) Plastiki doprowadzajace powietrze na tył sa tanie w ASO :good: Wystarczy dokupic jeszcze nawiewy na tyl i malą instalacje do nich .

dzięki, właśnie zastanawiam się czy nie zainwestować też w taką instalację :)

... może się mylę, ale jeśli kogoś stać na nowe auto za 140 tys to stać też często na 160-170 tys, tak, żeby te ledy, navi, czy sportowe fotele były + podstawowe dodatki

Kurde właśnie ta cena powala choć zrozumiałym jest ża audi to klasa premium ale np Superba-a z 170KM TDI z DSG i 4x4 wyposażonego na maxa , łącznie z podgrzewaną tylną kanapą, przednimi fotelami z pamięciami itp kupisz już za 140k zł

no właśnie Superb jest jak dla mnie.. taki nijaki :confused4: chyba bym wolał Passata zamiast Superba (mimo, że Skoda jest większa)

Tylko że u nas większość aut przyjeżdza z DE i są to w wiekszości auta z flot a tam kupując auta do firmy to nikt się nie bawi w dokładaanie dodatków, chyba że auto ma być dla jakiegoś dyrektora ale tacy raczej A4 nie dostają. Druga sprawa to że tylko te golasy poleasingowe można kupić w DE w dobrych pieniądzach bo przebiegi większe itd. bo te wypasione są dużo dużo droższe, a w PL każdy patrzy żeby buda była jak najnowsza no i ledy przedewszystkim no i cena do 60 tys. zł :wink4:

też racja, ale coraz więcej aut poleasingowych w DE jest bardzo fajnie wyposażonych. teraz właśnie zaczynamy szukać 3 Fordów Mondeo zamiast Passatów B6, naprawdę można dostać fajne wypasy z niskimi przebiegami (2-latki) za niezłą kasę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie Superb jest jak dla mnie.. taki nijaki :confused4: chyba bym wolał Passata zamiast Superba (mimo, że Skoda jest większa)

spoko Passat też jest w podobnej cenie...ja z kolei bardziej bym się widział w skodzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że u nas większość aut przyjeżdza z DE i są to w wiekszości auta z flot a tam kupując auta do firmy to nikt się nie bawi w dokłądnaie dodatków, chyba że auto ma być dla jakiegoś dyrektora ale tacy raczej A4 nie dostają. Druga sprawa to że tylko te golasy poleasingowe można kupić w DE w dobrych pieniądzach bo przebiegi większe itd. bo te wypasione są dużo dużo droższe, a w PL każdy patrzy żeby buda była jak najnowsza no i ledy przedewszystkim no i cena do 60 tys. zł :wink4:

dokładnie jest tak jak piszesz :good:

porównując czy to A4 czy A6 cena auta poleasingowego z przebiegiem ok 200 tys i cena takiego auta od prywatnej osoby z przebiegiem poniżej 100 tys z mega wypasem to 2 inne światy, z których Polacy wybierają tylko jeden....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...