Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] prosze o analize logow


stormik

Rekomendowane odpowiedzi

No to jeszcze raz ja :) . Przyczyną przeładowania (trybu awaryjnego) jest: brak sterowania turbina przez N75: więc jeszcze raz wężyki od sterowania sprawdzone ?? Nieszczelności dolotu sprawdzona ?? Czy cięgno od zaworu upustowego da się poruszyć ręką - chodzi z pewnym oporem więdz dobrze jest zdjąć pokrywę filtra powietrza żeby tym poruszyć. Napisz co już sprawdzałeś, zacznij coś pisać a może któryś z Mistrzów vagowania podpowie więcej. :th:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka do czyszczenia lub wymiany (kiedy wymieniałeś filtr powietrza) - ścina dawki.

Termostat do wymiany albo nie dogrzałeś auta przy robieniu logów (tylko 79 stopni).

EGR wydaje się być zabrudzony.

Poza tym brakuje paru logów (m.in 000 BS, 001 S).

Zobacz tutaj i postaraj się dorzucić co możesz:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do przepływki to potwierdzam - ostatnio u siebie walczyłem z takim objawem, pojawiały się chwilowe zaniki mocy powyżej 2,5 tys. obrotów. Ale na początek trzeba pomóc koledze skasować tryb awaryjny.

A co do odpowiedzi to "najważniejszy pierwszy krok" ?? :dance: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wiec..., termostat wymieniony teraz trzyma 90C, przeplywomierz rowniez wymieniony na nowy oraz nowy filter powietrza. Sprawdzilem wezyki i sa cale.Poprzecierane wymienilem dla swietego spokoju. Katalizatora nie ruszalem. mozna go jakos sprawdzic?

Nadal lapie tryb awaryjny powyzej 120km/h, po restarcie znow sie zbiera ale tylko do owych 120km/h.. :wallbash:

Na dniach chce kupic nowy N75 i zobacze co jest z tym nie tak.

Ostatnie logi z 000BS - 041 026 000 013 100 205 074 153 133 142

postaram sie zrobic logi dynamiczne na dniach.

Pozdrawiam i dziekuja za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnie logi z 000BS - 041 026 000 013 100 205 074 153 133 142

- Statyczny kąt wtrysku do ustawienia masz 026, powinien mieścić sie w zakresie 49-54,

- Termostat wymieniony ?? Chyba w czasie pomiaru miałeś niedogrzane autko u Ciebie 074*C.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- Statyczny kąt wtrysku do ustawienia masz 026, powinien mieścić sie w zakresie 49-54,

Zgodzę się.

- Termostat wymieniony ?? Chyba w czasie pomiaru miałeś niedogrzane autko u Ciebie 074*C.

Czytałeś poprzedniego posta ? Kolega napisał, że wymienił termostat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...