stormik Opublikowano 27 Stycznia 2008 Opublikowano 27 Stycznia 2008 Witam Posiadam a4 z silnikiem AHU i ostatnio cos nie domaga , zrobilem logi i bardzo bym prosil o analize. Auto strasznie zamula po rozgrzaniu...ale po zgaszeniu i zapaleniu znow jest ok do 120-130km/h Komp wyswietla 00575, sprawdzilem co moglem , zrobilem logi i teraz czegam na pomoc w rozszyfrowaniu usterki. Linki do logow. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/03ac6e025c3033ee.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/85cea0f3792c4a7c.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/db88af8b85d15075.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9146674d1bafff0a.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/24e6aad14eda0531.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f0ada0a09dd23b50.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/18b5f1def6e5ecf7.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/652fa72603e85fdc.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c1c2b23a02436216.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1b4fad261bc406f2.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/daf4e73761254f20.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6bd18ce67dfd5595.html Serdecznie pozdrawiam Storm :th:
leoncjo Opublikowano 28 Stycznia 2008 Opublikowano 28 Stycznia 2008 No to jeszcze raz ja . Przyczyną przeładowania (trybu awaryjnego) jest: brak sterowania turbina przez N75: więc jeszcze raz wężyki od sterowania sprawdzone ?? Nieszczelności dolotu sprawdzona ?? Czy cięgno od zaworu upustowego da się poruszyć ręką - chodzi z pewnym oporem więdz dobrze jest zdjąć pokrywę filtra powietrza żeby tym poruszyć. Napisz co już sprawdzałeś, zacznij coś pisać a może któryś z Mistrzów vagowania podpowie więcej. :th:
grzanek85 Opublikowano 28 Stycznia 2008 Opublikowano 28 Stycznia 2008 Moim skromnym zdaniem , przepływka już niedomaga.
lukaszr Opublikowano 28 Stycznia 2008 Opublikowano 28 Stycznia 2008 Przepływka do czyszczenia lub wymiany (kiedy wymieniałeś filtr powietrza) - ścina dawki. Termostat do wymiany albo nie dogrzałeś auta przy robieniu logów (tylko 79 stopni). EGR wydaje się być zabrudzony. Poza tym brakuje paru logów (m.in 000 BS, 001 S). Zobacz tutaj i postaraj się dorzucić co możesz: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0
leoncjo Opublikowano 29 Stycznia 2008 Opublikowano 29 Stycznia 2008 Co do przepływki to potwierdzam - ostatnio u siebie walczyłem z takim objawem, pojawiały się chwilowe zaniki mocy powyżej 2,5 tys. obrotów. Ale na początek trzeba pomóc koledze skasować tryb awaryjny. A co do odpowiedzi to "najważniejszy pierwszy krok" ?? .
stormik Opublikowano 29 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2008 Tak wiec..., termostat wymieniony teraz trzyma 90C, przeplywomierz rowniez wymieniony na nowy oraz nowy filter powietrza. Sprawdzilem wezyki i sa cale.Poprzecierane wymienilem dla swietego spokoju. Katalizatora nie ruszalem. mozna go jakos sprawdzic? Nadal lapie tryb awaryjny powyzej 120km/h, po restarcie znow sie zbiera ale tylko do owych 120km/h.. Na dniach chce kupic nowy N75 i zobacze co jest z tym nie tak. Ostatnie logi z 000BS - 041 026 000 013 100 205 074 153 133 142 postaram sie zrobic logi dynamiczne na dniach. Pozdrawiam i dziekuja za pomoc
leoncjo Opublikowano 30 Stycznia 2008 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Ostatnie logi z 000BS - 041 026 000 013 100 205 074 153 133 142 - Statyczny kąt wtrysku do ustawienia masz 026, powinien mieścić sie w zakresie 49-54, - Termostat wymieniony ?? Chyba w czasie pomiaru miałeś niedogrzane autko u Ciebie 074*C.
lukaszr Opublikowano 30 Stycznia 2008 Opublikowano 30 Stycznia 2008 - Statyczny kąt wtrysku do ustawienia masz 026, powinien mieścić sie w zakresie 49-54, Zgodzę się. - Termostat wymieniony ?? Chyba w czasie pomiaru miałeś niedogrzane autko u Ciebie 074*C. Czytałeś poprzedniego posta ? Kolega napisał, że wymienił termostat.
stormik Opublikowano 5 Lutego 2008 Autor Opublikowano 5 Lutego 2008 Witam Dzisiaj poszla wymiana N75 na nowy z ASO i problem odszedl w zapomnienie Dziekuje wszystkim za pomoc.... Pozdrawiam :th:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się