lukjar7 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Witam, mam takie auto, że pali źle po nagrzaniu częśćiowym, auto się nagrzeje, postoi i z pół godz i ciężko je odpalić, kręci około 5 sec, przerabiałem mapy startowe i bez efektu, cos jest fizycznego? ma ktoś pomysly?
SotoM Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 - porownywałes wskazania czujników temperatury płynu chłodzacego itd..?? - synchronizacja rozrzadu ?? - duży wpływ na palenie ma także rozrusznik - przede wszystkim jego czystość. ja kiedyś w VW Bora walczyłem z paleniem na letnim i rozgrzanym silniku . podkładałem wszystko co mozliwe. czujniki. regulacja pompy wtryskowej(u ciebie PD), nowe AQ sprawdzanie temperatur paliwa itd... rozrusznik na stół rozebranie na czesci 1wsze. wymieniłem szczotki , bendikx wyczysciłem wszystko do cna poskładałem ,zamontowałem i problem znikł.
lukjar7 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2011 czujniki płynu chłodzącego wskazują prawidłowo kat ustawiłem na 0 rozrusznik kreci 250 obr od razu, ale obniżyłem trochę podawanie ropy jakies inne pomysły ? ile powinien dawac tandem w okr stanach ?
Banan Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Jakieś inne niż zawsze paliwo zalane?
lukjar7 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2011 na róznych paliwach sprawdzane ile tandem powinien tłoczyc ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się