Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHL] Falują obroty


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Na wstępie jestem nowy na forum jak co to z góry przepraszam.

Mam problem z moim silnikiem 1,6 AHL Avant 1998r

Podczas jazdy na LPG sam się przełączył w benzynę i od tego momentu są problemy.

Na Vag odczyt jest taki:

537 Regulacja Lambda

poza specyfikacją - wartość górna - BŁĄD SPORADYCZNY

Obroty drgają na wolnych.

Wymieniłem Sonde lambda na nową Bosch i nadal ten sam błąd.

Silnik na Benzynie faluje obrotami i drży. Na razie na LPG się nie skupiam ma działać na benzynie dobrze potem zajmę się LPG.

Wymieniłem:

Sonda Lambda

Przewody zapłonowe

Świece zapłonowe

Cewka zapłonowa

Na instalacjach elektrycznych samochodowych znam się w miarę, ale to mnie jednym słowem rozłożyło, kładłem nie jedną instalacje silnikową , ale nie o tym mowa:) dla zainteresowanych mój projekt/hobby www.trabantgti.republika.pl

Poszukuje kogoś kto ma doświadczenie w tym modelu silnika. VAG nie do końca wskazuje to czego jest problem.

Proszę o pomoc.

Z GÓRY DZIĘKUJE

Opublikowano

zobacz czy nie bierze lewego powietrza mogło się coś rozszczelnić albo pękł przewód podciśnieniowy

Opublikowano

Ta praca silnika jest inna , tzn mniej drga i mniej faluje ,ale przenosi po budzie. Są to dużo szybsze falowania, efekt jakby nie palił na którymś cylindrze.

Postaram się jutro to nagrać.

Już patrzyłem szukałem czy nie ma lewego powietrza i nic nie znalazłem, zastawia mnie czemu tą sonde wywala?[br]Dopisany: 02 Lipiec 2011, 22:55_________________________________________________Witam

Oto krótki filmik nie równej pracy na benzynie.

Opublikowano

a nie przymula przy przyspieszaniu i jeżdzi normalnie?

w jakich granicach skaczą te obroty bo po silniku nie widać żeby drżał

Opublikowano

Odpalam i jest ok. 1200obr/min po 30s. 900 obr/min , tam nie ma mocy. po odłączeniu sądy lepiej jeździ.

Opublikowano

A sprawdzałeś przewody podciśnienia i odmę czy nie jest gdzieś pęknięta? Wiem, że są to sporadyczne przypadki ale kiedyś w poprzednim miałem tak samo.

Opublikowano

U mnie problem rozwiązał się

1) podciśnienie spadło z parownika

2) UWAGA !!! Producenci sądy Lambda pomylili przewody czarny z szarym na wtyczce. Podpoiłem oscyloskop i wyszło. Teraz na VAG nie wyrzuca błędów :)

Opublikowano
U mnie problem rozwiązał się

1) podciśnienie spadło z parownika

2) UWAGA !!! Producenci sądy Lambda pomylili przewody czarny z szarym na wtyczce. Podpoiłem oscyloskop i wyszło. Teraz na VAG nie wyrzuca błędów :)

Ale tylko w tej sondzie którą kupiłeś ???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...