Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Nie ma mocy na niskich obrotach na 1 i 2 biegu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

2 miesiące temu czyściłem u siebie turbinę bo miałem problem z overboostem i notlaufem przy wyższych prędkościach.

Czyszczenie pomogło :good:, zażegnałem jeden problem ale niestety ten został zastąpiony nowym...

Od tamtej pory mam problem z jazdą na niskich obrotach na 1 i 2 biegu. Mianowicie jadąc sobie spokojnie na 3 biegu i skręcając w prostopadłą uliczkę, redukuję na 2 bieg i wjeżdżam w zakręt, dodaję gazu i zonk, auto lekko przyspiesza ale przy tym szarpie i jak wcisnę trochę więcej gazu to z tyłu pojawia się czarna chmura dymu. Dziwne jest to, że jak puszczę gaz i wcisnę go jeszcze raz to auto dostaje kopa i jedzie tak jak ma jechać.

Diagnoz było dużo.

Miałem niesprawny zawór n239 - wymieniony

Wymieniłem N75

Zamieniłem na chwilę sprawną przepływkę z innego AWX'a i to też nie to.

Sprawdziłem wszystkie wężyki podciśnienia i wszystkie są OK.

Zauważyłem jeszcze jedną dziwną rzecz, jak auto stoi sobie na luzie z włączonym silnikiem to czasami słychać jak się włącza turbina (gwiżdże bardziej po czyszczeniu). Włącza się na 5 sekund i zaraz się wyłącza. Tak ma być?

Nagrałem mały filmik z jazdy, niestety jakość nie powala, w pierwszej minucie nic nie widać (nie mam programu wycięcia tej 1szej minuty :P) Idźcie od razu do 0:58 i wtedy widać, jak blokuje się na około 2400 obrotów a gaz jest do dechy

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=EayFNThlP0I#t=58s

Any ideas?

Opublikowano

Kolego turbo pracuje cały czas a nie włącza sie w pewnym momęcie a to co słychac to najprawdopodobniej otwierający sie egr przy postoju na luzie.[br]Dopisany: 05 Lipiec 2011, 18:47_________________________________________________Zrób logi dynamiczne i bedzie widać co sie dzieje z autkiem.

Opublikowano

Tak tak, wiem, że pracuje cały czas ale chodzi o to, że kręci się wolno a ono przyspiesza na chwile na maxa i potem po 5s znowu zwalnia. Logi zrobię jutro[br]Dopisany: 05 Lipiec 2011, 18:50_________________________________________________Dzisiaj przy próbie zlogowania grupy 003 basic settings auto zgasło, zakrztusiło się i zgasło. Dlaczego tak się dzieje?

Opublikowano

Z tego co ja pamietam jak koleszka mi robil logi przy którejś grupie strasznie poszarpywało buda i samochod sie dławił (otwierał i zamykał sie EGR). Dogrzałem samochod do 90 stopni i nadal troszke po szaprywal ale juz nie gasł. Przy tym zabiegu na desce swieciła mi sie ikonka ze swiecami :)

Opublikowano

Jeśli robiłeś BS na zimnym silniku to wiadomo że zgaśnie, jeśli Ci na ciepłym zgasnął to zaślep EGR`a na próbe może to być jego wina

Opublikowano

Tak tak, wiem, że pracuje cały czas ale chodzi o to, że kręci się wolno a ono przyspiesza na chwile na maxa i potem po 5s znowu zwalnia. Logi zrobię jutro[br]Dopisany: 05 Lipiec 2011, 18:50_________________________________________________Dzisiaj przy próbie zlogowania grupy 003 basic settings auto zgasło, zakrztusiło się i zgasło. Dlaczego tak się dzieje?

odepnij podcisnienia od EGR-a [zaslep wezyk] i pojezdzij autem ...

Opublikowano

Właśnie zamieniłem EGR'a na innego, używany ale sprawny (od Passata) i to samo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...