Młody_drog Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 2 miesiące temu czyściłem u siebie turbinę bo miałem problem z overboostem i notlaufem przy wyższych prędkościach. Czyszczenie pomogło , zażegnałem jeden problem ale niestety ten został zastąpiony nowym... Od tamtej pory mam problem z jazdą na niskich obrotach na 1 i 2 biegu. Mianowicie jadąc sobie spokojnie na 3 biegu i skręcając w prostopadłą uliczkę, redukuję na 2 bieg i wjeżdżam w zakręt, dodaję gazu i zonk, auto lekko przyspiesza ale przy tym szarpie i jak wcisnę trochę więcej gazu to z tyłu pojawia się czarna chmura dymu. Dziwne jest to, że jak puszczę gaz i wcisnę go jeszcze raz to auto dostaje kopa i jedzie tak jak ma jechać. Diagnoz było dużo. Miałem niesprawny zawór n239 - wymieniony Wymieniłem N75 Zamieniłem na chwilę sprawną przepływkę z innego AWX'a i to też nie to. Sprawdziłem wszystkie wężyki podciśnienia i wszystkie są OK. Zauważyłem jeszcze jedną dziwną rzecz, jak auto stoi sobie na luzie z włączonym silnikiem to czasami słychać jak się włącza turbina (gwiżdże bardziej po czyszczeniu). Włącza się na 5 sekund i zaraz się wyłącza. Tak ma być? Nagrałem mały filmik z jazdy, niestety jakość nie powala, w pierwszej minucie nic nie widać (nie mam programu wycięcia tej 1szej minuty ) Idźcie od razu do 0:58 i wtedy widać, jak blokuje się na około 2400 obrotów a gaz jest do dechy http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=EayFNThlP0I#t=58s Any ideas?
IDUAL Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 Kolego turbo pracuje cały czas a nie włącza sie w pewnym momęcie a to co słychac to najprawdopodobniej otwierający sie egr przy postoju na luzie.[br]Dopisany: 05 Lipiec 2011, 18:47_________________________________________________Zrób logi dynamiczne i bedzie widać co sie dzieje z autkiem.
Młody_drog Opublikowano 6 Lipca 2011 Autor Opublikowano 6 Lipca 2011 Tak tak, wiem, że pracuje cały czas ale chodzi o to, że kręci się wolno a ono przyspiesza na chwile na maxa i potem po 5s znowu zwalnia. Logi zrobię jutro[br]Dopisany: 05 Lipiec 2011, 18:50_________________________________________________Dzisiaj przy próbie zlogowania grupy 003 basic settings auto zgasło, zakrztusiło się i zgasło. Dlaczego tak się dzieje?
Aruzzz Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 Z tego co ja pamietam jak koleszka mi robil logi przy którejś grupie strasznie poszarpywało buda i samochod sie dławił (otwierał i zamykał sie EGR). Dogrzałem samochod do 90 stopni i nadal troszke po szaprywal ale juz nie gasł. Przy tym zabiegu na desce swieciła mi sie ikonka ze swiecami
kubson Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 Jeśli robiłeś BS na zimnym silniku to wiadomo że zgaśnie, jeśli Ci na ciepłym zgasnął to zaślep EGR`a na próbe może to być jego wina
spanky Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 Tak tak, wiem, że pracuje cały czas ale chodzi o to, że kręci się wolno a ono przyspiesza na chwile na maxa i potem po 5s znowu zwalnia. Logi zrobię jutro[br]Dopisany: 05 Lipiec 2011, 18:50_________________________________________________Dzisiaj przy próbie zlogowania grupy 003 basic settings auto zgasło, zakrztusiło się i zgasło. Dlaczego tak się dzieje? odepnij podcisnienia od EGR-a [zaslep wezyk] i pojezdzij autem ...
Młody_drog Opublikowano 6 Lipca 2011 Autor Opublikowano 6 Lipca 2011 Właśnie zamieniłem EGR'a na innego, używany ale sprawny (od Passata) i to samo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się