pawel1380 Opublikowano 11 Lipca 2011 Opublikowano 11 Lipca 2011 Dołóż trochę i bierz S4 B8 zresztą być może do tego czasu spadną ceny i Ci wystarczy.
posti_a6 Opublikowano 11 Lipca 2011 Opublikowano 11 Lipca 2011 rs4 to rs4 i dla mnei to wogole zastanawianie sie czy wziac s4 czy rs4 jeeli ma sie kase to wogóle jest jakas masakra
bajk Opublikowano 11 Lipca 2011 Opublikowano 11 Lipca 2011 rs4 to rs4 i dla mnei to wogole zastanawianie sie czy wziac s4 czy rs4 jeeli ma sie kase to wogóle jest jakas masakra w przypadku b7 jak najbardziej nie ma się nad czym zastanawiać i brać rs'a. jeśli natomiast jest kasa na s4 b8 3.0T osobiście bym wybrał 3.0T - dużo mniej spali, z dobrym wydechem brzmi super, po programie zje również rs4 b7..
posti_a6 Opublikowano 11 Lipca 2011 Opublikowano 11 Lipca 2011 rs4 to rs4 i dla mnei to wogole zastanawianie sie czy wziac s4 czy rs4 jeeli ma sie kase to wogóle jest jakas masakra w przypadku b7 jak najbardziej nie ma się nad czym zastanawiać i brać rs'a. jeśli natomiast jest kasa na s4 b8 3.0T osobiście bym wybrał 3.0T - dużo mniej spali, z dobrym wydechem brzmi super, po programie zje również rs4 b7.. ŚWIĘTA RACJA
RS Opublikowano 11 Lipca 2011 Opublikowano 11 Lipca 2011 ...jak dla kogos kult V8 nic nie znaczy to oczywiscie niech bierze V6K
Ciepły Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 Kup sobie RS4 B5 zrobisz program, wymienisz turbiny, wydech i będziesz objeżdżał RS4 B7 i S4 B7 do tego za rok będzie warte 200.000 a za 5 lat 500.000
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się