Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Który z nich jest FWD a który QUATTRO...?


mario-S4

Rekomendowane odpowiedzi

Z tego co mozna doczytac na tym forum to ten silnik zbytnio sie nie rózni od tego 150km, a w nim przy dodaniu FMIC DP podchodzi sie pod te 19Xkm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No okej nie kwestionuję tego co mówisz a wręcz przeciwnie są to dla mnie tak jakby rady bo przygodę z 1.8T zacząłem 3 miesiące temu i mogę wszystkiego nie wiedzieć. :) Odkładam kasę na program u Rogala więc jak będę po programie to na pewno się pochwale jaki wynik osiągnąłem :wink4: Może nie róbmy koledze OT w wątku bo pewnie chciał się dowiedzieć czego innego niż to ile km będzie miał AJL po programie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie zamieszanie??? panowie... może na razie nie ogarniam za bardzo waszej dyskusji ale na pewno się to przyda. w ogóle myślałem również o tym aby kupić jakąś samą budę bez silnika, skrzyni no kompletne nic ale żeby było w quattro i wtedy no można powiedzieć od podstaw zacząć przygodę ze składaniem wymarzonej b5teczki... wiem że to nie będzie tani interes ale biorąc pod uwagę mój sentyment do tego modelu i to co można z nich zrobić uważam że gra jest warta świeczki....

A tak w ogóle czy do sedana będzie pasować motor z RS-a?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym chyba się nie pakował w taki interes... poza tym widzę że masz przedlifta więc może warto teraz zrobić zmianę na poliftową wersje B5 :) Czy silnik od RS-a będzie pasował to nie wiem... wydaje mi się że tak ale wtedy to pewnie zderzak od RS-a itp. :) Juź lepiej opłacalne było by moim zdaniem kupienie polifta i potem swap na np. 2.7BiT :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak w ogóle czy do sedana będzie pasować motor z RS-a?

chyba text roku :polew:

popieram :)

Orientowałeś się kolegoarenalina ile silnik od RS-a kosztuje, czy tak napisałeś sobie żeby napisać?

Po zmianie silnika zostawisz zawias i hamulce z ADR-a, czy może zainwestujesz w ori(innych nie ma) tarcze i klocki za 3 tys zł i do tego komplet felg 18" bo pod inne zaciski od RS-a nie wejdą?

Ku...wa po co ja to w ogóle piszę :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli Was tak to śmieszy to po co zabierasz głos geniuszu :chytry:... zapytałem czy bedzie pasował a nie ile to kosztuje i jak sie to robi... wiec nauczcie się czytać i zacznijcie troche myśleć bo widze że niektórzy mają z tym problemy... no też mi powód do śmiechu faktycznie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież to jest logiczne że bedzie pasował skoro był w tym nadwoziu :gwizdanie: tylko znaleźć taki silnik...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz kasę - bierz S4. Potencjał tego silnika jest ogromny, świetnie brzmi i rewelacyjnie się odpycha (szczególnie po modach).

Jeśli nie masz za dużo kasy a auto ma Ci służyć też jako dupowóz, więc miło jeśli czasem spali tylko 10L, wtedy bierz 1.8T zrób FMIC, dolot, wydech, program i ciesz się z jazdy prawie 200 konnym autem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn w drodze jest następna audiola i z tej chce zrobić taki niedzielny "dupowóz" ale taki aby pasażerowi faktycznie urywało dupsko.... a co do tego czy motor od rs pasuje do sedana wyczytalem że rozstaw osi w zwykłym sedanie czy avancie jest większy niż w RS-ie(avant) i ponoć wał nie za bardzo pasuje... ale skoro twierdzicie ze pasuje to wierzę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w b5 quattro występowało z wiekszościią tych silników poza 1,6 i słabszymi dieslami - reszta mogła byc w q.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kędzior a powiedz mi jak się sprawuje ten 2.8??? bo tak się zastanawiam czy faktycznie robić swap-a czy po prostu kupić jakąś nową A bądź S4-reczkę... bo koledzy moim zdaniem mają racje że niema sensu bawić sie w przekładki tylko odłożyć troszę więcej kasiory i kupić coś ladnego a są bo patrząc na allegro te najładniejsze audiole należą do forumowiczów... wydaje mi się że to najlepsza opcja...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.8 wcale duzo niepali :decayed: na trasie z klima 9litrow jazda ok 100km/h :decayed:

mi 8,5 gazu na trasie :kox:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kędzior a powiedz mi jak się sprawuje ten 2.8??? bo tak się zastanawiam czy faktycznie robić swap-a czy po prostu kupić jakąś nową A bądź S4-reczkę... bo koledzy moim zdaniem mają racje że niema sensu bawić sie w przekładki tylko odłożyć troszę więcej kasiory i kupić coś ladnego a są bo patrząc na allegro te najładniejsze audiole należą do forumowiczów... wydaje mi się że to najlepsza opcja...

jesli myslisz o mocy to rowniez polecam odlozyc kase i zakupic juz s4, pamietaj ze jak wymieniasz silnik to i hamulce tez trzeba itp a w s4 juz to masz takze chyba lepiej poczekac i kupic s4 :wink4: kupujac silnik od s4 tez nie masz pewnosci czy bedzie on ok :gwizdanie:

2.8 nawet spoko silnik ale no niestety do mocy sie szybko przyzwyczaisz a z niej juz nic nie wyciagniesz, szkoda ze 2.8 nie daja sie turbic :thumbdown:[br]Dopisany: 23 Sierpień 2011, 10:22_________________________________________________

2.8 wcale duzo niepali :decayed: na trasie z klima 9litrow jazda ok 100km/h :decayed:

mi 8,5 gazu na trasie :kox:

:good: :good: :good:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kędzior a powiedz mi jak się sprawuje ten 2.8??? bo tak się zastanawiam czy faktycznie robić swap-a czy po prostu kupić jakąś nową A bądź S4-reczkę... bo koledzy moim zdaniem mają racje że niema sensu bawić sie w przekładki tylko odłożyć troszę więcej kasiory i kupić coś ladnego a są bo patrząc na allegro te najładniejsze audiole należą do forumowiczów... wydaje mi się że to najlepsza opcja...

jesli myslisz o mocy to rowniez polecam odlozyc kase i zakupic juz s4, pamietaj ze jak wymieniasz silnik to i hamulce tez trzeba itp a w s4 juz to masz takze chyba lepiej poczekac i kupic s4 :wink4: kupujac silnik od s4 tez nie masz pewnosci czy bedzie on ok :gwizdanie:

2.8 nawet spoko silnik ale no niestety do mocy sie szybko przyzwyczaisz a z niej juz nic nie wyciagniesz, szkoda ze 2.8 nie daja sie turbic :thumbdown:[br]Dopisany: 23 Sierpień 2011, 10:22_________________________________________________

2.8 wcale duzo niepali :decayed: na trasie z klima 9litrow jazda ok 100km/h :decayed:

mi 8,5 gazu na trasie :kox:

:good: :good: :good:

zawsze możesz założyć kompresor, są zestawy z USA p&p ale to droga zabawka, chyba że byś jakąś używkę dorwał
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...