Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVJ] Zwiększone spalanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam ustawioną korekcję +15% dla wskazań fisa

i ja mam też tak zwiększone ze względu na większe wtryski,ale jak odpalam auto i ruszam,to też mi od 15 zaczyna liczyć i się kręci do 16,potem spada,ogólnie,jak jeżdżę po mieście dosyć dynamicznie-to te 14-16 zeżre,a w trasie,to jak traktor przede mną jedzie,to nawet do 7,5 spadnie,ale norma to 8,5-8,7,jak mam trasę z górki to zejdzie poniżej 8,ale to rzadkość :wink4: a i tak nie wiem,co jest,bo niby wlewam od rezerwy przypuśćmy 10 litrów-średnio 100KM powinienem przejechać,a czasem jest 87 i już się znów rezerwa włącza...można by jeszcze w adaptacjach jeszcze zmniejszyć dawkę na ssaniu,ale to i tak za wiele nie da,bo ECU i tak to będzie regulował sam,a jak mu zabierzesz a dużo-to błędami zacznie siać...
Opublikowano

na kanale 003 lambda w pozycji 4 okna nie zmienia wartosci procentowych zacieta na -4.7% niereaguje wogole na zimnym na cieplym na postuju podczas jazdy wiec jest uszkodzona, wymieni i dam znac[br]Dopisany: 20 Lipiec 2011, 21:13_________________________________________________Grupa 033 - regulacja lambda przed katalizatorem (bieg jaowy)

Pole 1 -10%-10%

Pole 2 0,00-1,00V

tu mam pole 2 1,54 do 1,52

wiec jest uszkodzona sonda pozatym w grupie 003 w ostatnim polu niereaguja wartosci w procentach lambdy stoi na 4.7 %

wymienie dam znac[br]Dopisany: 22 Lipiec 2011, 08:08_________________________________________________problem rozwiązany uszkodzony DV, nie puszczał w ogóle, pali normalnie i jezdzi tak jak powinien, zreszta manual

Opublikowano

7.2 na trasie spokojnie bylo w tym roku 8,5 litra

Przecież to jest jak najbardziej normalne spalanie dla tego samochodu.

Raz udało mi się zejść na trasie do 7.8L/100,bardzo spokojna jazda.

Średnie spalanie u mnie jest 9L/100 trasa lub jazda mieszana ,dynamiczna jazda bez szaleństw.

Za to zauważyłem bardzo ciekawą rzecz...

Ostatnio robiłem trase 900km ,na uchylonym WG dla bezpieczeństwa (turbo do regeneracji,duży luz wzdłużny wirnika)

,doładowania praktycznie nie było i spalił 60L czyli nie całe 6,7L/100,

więc jak tylko turbo budzi się do życia od razu podlane jest paliwko.

Być może miałeś coś nie tak z autem wcześniej a teraz jest ok.

[br]Dopisany: 09 Wrzesień 2011, 21:31_________________________________________________

problem rozwiązany uszkodzony DV, nie puszczał w ogóle

Nie ma nic do rzeczy.

Opublikowano

po wymianie DV zaczął palić mniej, wiec jednak cos ma, przynajmniej u mnie tak jest, chyba ze przy okazji cos przez przypadek sie naprawiło samo - niewiem

. no nie 8,5 litra przy naprawdę dziadkowej jeździe to niebyło jak najbardziej ok,

Opublikowano

A o ile wzrasta przy dynamiczniejszej jeździe?

Ja zauważyłem u siebie,że jest to 0,5L tylko.

Przykładowo 8,5L/100 mi spala jak się kulam(cykl mieszany) a jak jeżdze normalnie to 9L/100,więc dałem sobie spokój już z muleniem auta.

Zawsze tyle palił,a zrobiłem jeż parę rzeczy.

Opublikowano

problem calkowicie rozwiazany

dv wymienieony

pompa paliwa niemiala swojej wydajnosci - wymieniono

filtr paliwa 2003 rok :( az wsytd - wymieniono

silnik teraz pracuje poprawnie, nie drga, wkreca sie tak jak trzeba, i wkoncu jedzie

do zamkniecia

Opublikowano

Czaki smiej sie ale u mnie filtr paliwa tez byl od nowosci , jak zmienialem hahaha

Opublikowano

rowniez miałe spalanie w kosmos pomogła mi wymiana filtra paliwa oraz clear vagiem potem było 3 literki mniej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...