trezor4 Opublikowano 9 Lipca 2011 Opublikowano 9 Lipca 2011 Witam , do jakiego poziomu powinien minimalnie spadac wzkaznik ladowania akumulatora bo normalnie to mam wskazowke na 14 a jak walcze klime to spada na 12,5 to normalne czy cos nie tak ?
krzysztof61 Opublikowano 10 Lipca 2011 Opublikowano 10 Lipca 2011 nie powinno napiecie az tak spadac , ja mam elektroniczny voltomierz i umnie pokazuje spadek ok 0.4 v wiec mam napiecie tak 13, 8
dio Opublikowano 10 Lipca 2011 Opublikowano 10 Lipca 2011 Chyba za duży spadek. Może wiatrak się już kończy.
trezor4 Opublikowano 10 Lipca 2011 Autor Opublikowano 10 Lipca 2011 wiecie dzisiaj jezdzilem z klima i jak mialem ustawione wiatrak na 3/4 mocy oraz temp na 19stopni, na zew bylo okolo 26 to spadlo do kolo 13,4 ..... ale ja wlacze wszystko na maxa przy temp na zew kolo 30 stopni to wlasnie spada ponizej 13 .... [br]Dopisany: 10 Lipiec 2011, 13:05_________________________________________________aha bez klimy pokazuje na voltomierzu delikatnie ponad 14 ...
posti_a6 Opublikowano 11 Lipca 2011 Opublikowano 11 Lipca 2011 sprawdz alternator nie zaszkodzi tez sprawdzic czy kompresor klimatyzacji się nie przyciera i stawia za duzy opór
trezor4 Opublikowano 11 Lipca 2011 Autor Opublikowano 11 Lipca 2011 sprawdz alternator nie zaszkodzi tez sprawdzic czy kompresor klimatyzacji się nie przyciera i stawia za duzy opór w jaki sposob sprawdzic alternator ? bez klimy zadnych problemow , a jak sprawdzic kompresor klimy ? a czy slabo naciagniety pasek od klimy moze tez to powodowac ?
posti_a6 Opublikowano 11 Lipca 2011 Opublikowano 11 Lipca 2011 podłaczyc miernik prądu i na wyjściu z alternatora powinno być 14,8V odnośnie sprężarki klimy to przeba by posłuchac jak pracuje kompresor, bo może mechanicznie się przytał czy cos i stawia za duży opór, no ale to tylko takie moje domysły
Dev Opublikowano 11 Lipca 2011 Opublikowano 11 Lipca 2011 podłaczyc miernik prądu i na wyjściu z alternatora powinno być 14,8V odnośnie sprężarki klimy to przeba by posłuchac jak pracuje kompresor, bo może mechanicznie się przytał czy cos i stawia za duży opór, no ale to tylko takie moje domysły a co wspólnego ma zarznieta sprężarka do napiecia ???? nie o sam kompresor tutaj chodzi a o jego sprzęgło tam należy szukac przyczyny spadku napiecia
posti_a6 Opublikowano 11 Lipca 2011 Opublikowano 11 Lipca 2011 podłaczyc miernik prądu i na wyjściu z alternatora powinno być 14,8V odnośnie sprężarki klimy to przeba by posłuchac jak pracuje kompresor, bo może mechanicznie się przytał czy cos i stawia za duży opór, no ale to tylko takie moje domysły a co wspólnego ma zarznieta sprężarka do napiecia ???? nie o sam kompresor tutaj chodzi a o jego sprzęgło tam należy szukac przyczyny spadku napiecia masz racje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się