rafalx11 Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 Witam Po wymianie licznika na nowy i jego adaptacji na fisie wyskakuje mi spalanie przy normalnej jeździe 51,3 litrów na 100 km , przy szybszej jeździe około 150 spada do 34 litry . Stało się to jakoś w dziwny sposób ponieważ na początku było ok po adaptacji już pokazuje takie wartości . Dodam jeszcze że na sterowniku silnika wyskakuje błąd : 18058 - powertrain data bus missing message from instrument cluster P1650 - 35-00 i po usunięciu znika . Myślę ze to jest coś z adaptacją , poprzedni licznik był Magnetti Marelli a teraz VDO o tych samych numerach : 8d0 920 930 . Mogę ewentualnie podać jakie są wartości na poszczególnych kanałach w nowym i jakie były w starym liczniku . pozdrawiam [br]Dopisany: 10 Lipiec 2011, 22:14_________________________________________________Dodam że na Instrumentach w blokach mierzalnych na kanale 11 pozycja 4 jest wartość fabryczna 100 . Zmiana na inne wartości nic nie dała .
pawelwor Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 Podaj lepiej jak masz zakodowany licznik Końcówkę masz xxx40? {Kombiinstrument / Instrument Cluster}Steuergerät Codierung / Control Module Coding STG 17 (Kombiinstrument) auswählen / Select 17 (Instrument Cluster) STG Codierung -> Funktion 07 / Coding -> Function 07 ??xxx: Extra-Optionen und Mehrausstattungen (bis MJ 2000) / ??xxx: Extra-Options (through MY 1999) +00 - keine Mehrausstattung / no Extra Options +01 - Bremsbelagverschleißanzeige aktiv / Brake pad warning active +02 - Sicherheitsgurtwarnanzeige aktiv / Seatbelt warning active +04 - Waschwasseranzeige aktiv / Washer fluid warning active +16 - Navigation aktiv / Navigation active ??xxx: Extra-Optionen und Mehrausstattungen (ab MJ 2000) / ??xxx: Extra-Options (from MY 2000) +00 - keine Mehrausstattung bzw. Nav. III / no Extra Options or Nav. III +02 - Sicherheitsgurtwarnanzeige aktiv / Seatbelt warning active +16 - Navigation I & II / Navigation I & II xx?xx: Länderauswahl / xx?xx: Country 0 - Deutschland (D) / Germany (D) 1 - Europa (EU) (bis MJ 2000) / Europe (EU) (through MY 1999) 1 - Rest der Welt Linkslenker (RdW) (ab MJ 2000) / Rest of World (left hand steering - RoW) (from MY 2000) 2 - USA (US) 3 - Kanada (CDN) / Canada (CDN) 4 - Großbritannien (GB) / Great Britain (GB) 5 - Japan (JP) (bis MJ 2000) / Japan (JP) (through MY 1999) 5 - Japan Linkslenker (JP) (ab MJ 2000) / Japan (left hand steering - JP) (from MY 2000) 6 - Saudi Arabien (SA) / Saudi Arabia (SA) 7 - Australien (AUS) / Australia (AUS) 8 - Rest der Welt Rechtslenker (RdW) (ab MJ 2000) / Rest of World (right hand steering - RoW) (from MY 2000) 9 - Japan Rechtslenker (JP) (ab MJ 2000) / Japan (right hand steering - JP) (from MY 2000) xxx?x: Zylinderzahl / xxx?x: Cylinder 4 - 4-Zylinder / 4-Cylinder 6 - 6-Zylinder / 6-Cylinder 8 - 8-Zylinder / 8-Cylinder xxxx?: Motorvariante / xxxx?: Engine 0 - TDI-Motor / TDI-Engine 2 - 4-Zylinder und 6-Zylinder Otto-Motor / 4-Cylinder and 6-Cylinder Gasoline-Engine 3 - 8-Zylinder Otto-Motor / 8-Cylinder Gasoline-Engine 4 - Turbo-Motor (ab MJ 2000) / Turbo-Engine (from MY 2000)
rafalx11 Opublikowano 12 Lipca 2011 Autor Opublikowano 12 Lipca 2011 Tak 00040 . W nowym i w starym jest tak samo [br]Dopisany: 12 Lipiec 2011, 14:10_________________________________________________INSTRUMENTY KODOWANIE NOWEGO LICZNIKA VDO 8D0 920 930 BLOK 02 0 BLOK 03 100 BLOK 04 1 BLOK 09 21023 BLOK 18 0 BLOK 21 2 BLOK 30 128 BLOK 31 128 BLOK 32 0 BLOK 33 32768 BLOK 35 0 BLOK 40 92 BLOK 41 143 BLOK 42 15 BLOK 43 50 BLOK 44 730 BLOK 45 4 BLOK 47 85 BLOK 48 83 BLOK 60 0 BLOK 61 0 BLOK 62 8 [br]Dopisany: 12 Lipiec 2011, 14:42_________________________________________________KODOWANIE STAREGO LICZNIKA INSTRUMENTY MAGNETI MALERLLI 8D0 920 930 BLOK 02 0 BLOK 03 100 BLOK 04 1 BLOK 09 22568 BLOK 21 3 BLOK 30 120 BLOK 35 0 BLOK 40 100 BLOK 41 41 BLOK 42 15 BLOK 43 15 BLOK 44 365 BLOK 45 1 BLOK 47 18 BLOK 48 8 BLOK 60 1025 BLOK 62 0 [br]Dopisany: 12 Lipiec 2011, 14:45_________________________________________________Dając w nowym liczniku w bloku 60 wartość inną niż 0 wyrzuca mi komunikat o niskim stanie oleju .
pawelwor Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 Dziwny numer tego licznika, w tym spisie go nawet nie ma: http://www.pl.wikipedia.org/wiki/Plagiat.pl/index.php?topic=1215.0 Jeśli cała reszta działa poprawnie to pojeździj trochę i zobacz czy zacznie spalanie pokazywać dobrze. Po co go w ogóle adaptowałeś? Liczniki po podłączeniu powinny działać bez tego poprawnie...
rafalx11 Opublikowano 25 Lipca 2011 Autor Opublikowano 25 Lipca 2011 I właśnie działa ale coś się stało i zaczęło mi pokazywać to duże spalanie , kombinowałem przy zegarze radiowym aby go uruchomić co nie dało rezultatu i walczyłem z wyświetlaniem komunikatów na Fisie z radia co udało mi się zrobić oraz odłączony był imo to się go włączyło . A z tym spalaniem to już pomysłu nie mam .[br]Dopisany: 12 Lipiec 2011, 21:45_________________________________________________Już jeżdżę kilka dni i cały czas to samo . [br]Dopisany: 15 Lipiec 2011, 06:59_________________________________________________ma ktoś jakiś pomysł[br]Dopisany: 18 Lipiec 2011, 21:06_________________________________________________up
Kriss SierraFan Opublikowano 31 Marca 2012 Opublikowano 31 Marca 2012 Problem rozwiązany? Bo teraz ja mam taki sam...
moscic Opublikowano 31 Marca 2012 Opublikowano 31 Marca 2012 To jest chyba cos zwiazanego z komunikacja z zegarami. Sprawdz kanaly 60, 61 i 62. Ja chyba w 61 kanale ustawialem ze zegary z immo2 i wtedy wszystko zaczelo dzialac. Po zmianie na pelnego FIS'a tez mialem ten blad i takie spalanie. I teraz juz nie pamietam ale chyba wlasnie na kanale 61 musialem ustawic prawidlowa wartosc.
Kriss SierraFan Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Problem rozwiązany. Ustawienie immo na kanale 60.
moscic Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Wiec troche sie pomylilem. To byl kanal 60. Ale pamietalem ze sprawdzalem kanaly 60, 61 i 62.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się