Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Proszę o analize błędów po zamontowaniu LPG. A4 b6 1,8T


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. po zamontowaniu instalacji a "kameleonie w koszalinie" na vagu mam błędy _ p1149 p1129 p1480 p1141 . są to błedy zwiazane moim skromnym zdaniem z podcisnieniem , moze uszkodzili jakis przewod podcisnienia?? powiem Wam ze dzieje sie to w ten sposób. błędy wyskakują roznie , raz jedne raz drugie. Jechałem wczoraj do Chojnic i objawy są takie, przy "depnieciu gazu mocniej" po chwili turbo jakby ciagło o połowe mniej, pozniej zatrzymuje się kasuje błędy vagiem, odpalam jade ciagnie juz super, znow wyprzedzanie jakies mocne deptanie i po chwili przyspieszenie 60%. znow postoj Vag i tak az do chojnic. dzis wstałem i pisze moze jakas madra głowa cos podpowie. w niektorych bledach "przeładowanie paliwa" w niektorych pojawia sie slowo "vacum" wszystkie kojarza mi sie z podciśnieniami, ale nie wiem czy to dobry trop. Dzieki za pomoc z gory i pozdrawiam.

Opublikowano

P1480 Fan Secondary Low with Low Fan On

P1129 - Długoterminowy pomiar paliwa – system przeładowany (bank2) System too Rich ;

1149 dezaktywacja zabezpieczenia drzwi

1141 włącznik otwierania klapy

Opublikowano

dzwonie do niego a on mi mowi ze zawor turbo przeładowuje i to nie cisnienie paliwa bo audi nie ma cisnienia paliwa??? siet co on gada??

Opublikowano

Kolego w diagnostyce vag masz logi które trzeba zrobić dla 1,8 t

001 - korekcja sondy Lambda

002 - wskazania MAF

004 - temperatura w dolocie

031 i 034

115 - wymagany i aktualny boost

Tak wiec zaloguj 115 i zobaczysz ci czy ci przeładowywuje.

Opublikowano

A ja obstawiam że bez regulacji gazu w trasie Tobie auto oddali. Zrobili autokalibracje i auto do właściciela. A teraz gazem jest zalewany i jest mułowaty. Błąd P1129 się tu kłania. Po kasowaniu błędów jest w na jakiś czas dobrze bo podczas kasowania błędów kasujesz adaptacje krótko i długoterminową. Adaptacje te możesz podejrzeć w grupie 032. Pojeździj trochę i zerknij jakie są wartości.

Opublikowano

znasz kogos kto zrobi solidnie bo te matoły chyba nie umieja, a tak ich wszyscy chwalili, dwa razy juz byłem, wpierw sie slawił na wysokich obrotach przy zmianie biegów, teraz wyłącza mi turbine jak wpadnie ten blad i jest dokładnie tak jak mowisz, skasuje w trasie błąd i po jakims czasie sie pojawia i wtedy muł jakby turbo nie było!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...