cool506 Opublikowano 11 Lipca 2011 Opublikowano 11 Lipca 2011 Witam. po zamontowaniu instalacji a "kameleonie w koszalinie" na vagu mam błędy _ p1149 p1129 p1480 p1141 . są to błedy zwiazane moim skromnym zdaniem z podcisnieniem , moze uszkodzili jakis przewod podcisnienia?? powiem Wam ze dzieje sie to w ten sposób. błędy wyskakują roznie , raz jedne raz drugie. Jechałem wczoraj do Chojnic i objawy są takie, przy "depnieciu gazu mocniej" po chwili turbo jakby ciagło o połowe mniej, pozniej zatrzymuje się kasuje błędy vagiem, odpalam jade ciagnie juz super, znow wyprzedzanie jakies mocne deptanie i po chwili przyspieszenie 60%. znow postoj Vag i tak az do chojnic. dzis wstałem i pisze moze jakas madra głowa cos podpowie. w niektorych bledach "przeładowanie paliwa" w niektorych pojawia sie slowo "vacum" wszystkie kojarza mi sie z podciśnieniami, ale nie wiem czy to dobry trop. Dzieki za pomoc z gory i pozdrawiam.
IDUAL Opublikowano 11 Lipca 2011 Opublikowano 11 Lipca 2011 P1480 Fan Secondary Low with Low Fan On P1129 - Długoterminowy pomiar paliwa – system przeładowany (bank2) System too Rich ; 1149 dezaktywacja zabezpieczenia drzwi 1141 włącznik otwierania klapy
cool506 Opublikowano 11 Lipca 2011 Autor Opublikowano 11 Lipca 2011 dzwonie do niego a on mi mowi ze zawor turbo przeładowuje i to nie cisnienie paliwa bo audi nie ma cisnienia paliwa??? siet co on gada??
IDUAL Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 Kolego w diagnostyce vag masz logi które trzeba zrobić dla 1,8 t 001 - korekcja sondy Lambda 002 - wskazania MAF 004 - temperatura w dolocie 031 i 034 115 - wymagany i aktualny boost Tak wiec zaloguj 115 i zobaczysz ci czy ci przeładowywuje.
tuszek77 Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 A ja obstawiam że bez regulacji gazu w trasie Tobie auto oddali. Zrobili autokalibracje i auto do właściciela. A teraz gazem jest zalewany i jest mułowaty. Błąd P1129 się tu kłania. Po kasowaniu błędów jest w na jakiś czas dobrze bo podczas kasowania błędów kasujesz adaptacje krótko i długoterminową. Adaptacje te możesz podejrzeć w grupie 032. Pojeździj trochę i zerknij jakie są wartości.
cool506 Opublikowano 12 Lipca 2011 Autor Opublikowano 12 Lipca 2011 znasz kogos kto zrobi solidnie bo te matoły chyba nie umieja, a tak ich wszyscy chwalili, dwa razy juz byłem, wpierw sie slawił na wysokich obrotach przy zmianie biegów, teraz wyłącza mi turbine jak wpadnie ten blad i jest dokładnie tak jak mowisz, skasuje w trasie błąd i po jakims czasie sie pojawia i wtedy muł jakby turbo nie było!!
tuszek77 Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 Wejdź sobie na na to forum http://lpg-forum.pl poszukaj tam jakiegoś speca z Twojej okolicy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się