radek77 0 Opublikowano 12 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 Drodzy koledzy mam pytanko odnośnie napędu pompy oleju w moim BPW auto ma przebieg 125000z roku 2006 modelowo 2007 i chodzi mi o to czy mógłby ktoś po numerze VIN WAUZZZ8E37A007446 sprawdzić czy jest na łańcuszku czy na kołach ? Byłem w serwisie audi w katowicach w NOMIE2 by to sprawdzić i powiedzieli że nie mogą dać odpowiedzi na moje pytanie bo sani nie wiedzą jaki mam napęd bo system już tego im nie pokazuje i najlepiej odkręcić miskę oleju i będzie wszystko wiadomo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobusiek 1 Opublikowano 12 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 Jak masz BPW to powinien być chyba na kołach bez łańcucha przynajmniej tak jest w moim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 12 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 BPW na łańcuchu były podobno w 2005 roku w 2006 przeszły modyfikację na koła ale ten napęd i tak kwalifikuje się do wymiany bo zębatki są OK a wyrabia się imbus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remus_kraków 0 Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 BPW na łańcuchu były podobno w 2005 roku w 2006 przeszły modyfikację na koła ale ten napęd i tak kwalifikuje się do wymiany bo zębatki są OK a wyrabia się imbus Święte słowa. Ja też to przeszedłem. Mam napęd na kołach ale felerny imbusik i tak się wytarł. Na szczęście skończyło się tylko na tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek77 0 Opublikowano 14 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 remus_kraków przy jakim przebiegu i czy miałeś jakieś objawy wyrabiającego się imbusika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remus_kraków 0 Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Miało to miejsce jakieś 3 miesiące temu. Żadnych objawów wcześniej. Pomykałem sobie A4-ką złoty 40 i przy wciśnięciu pedału w podłogę na FIS-ie nagle "oil presure" no więc szybko stop i laweta. Opisałem wszystko tu: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=181287.60 na 5 zakładce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudi171 0 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Witam, podłączam się do pytanka, tez chciałbym wiedzieć jaki mam napęd pompy w moim silniku BLB 2.0TDI 2005 r. VIN WAUZZZ8E45A577940 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Naped zebatkowy tez nie jest taki za***isty bo się zęby kruszą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sm402 1 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2011 BPW na łańcuchu były podobno w 2005 roku mój bolid z października 2005 od nowości na kołach zębatych był, na szczęście już nie mam tego syfu z imbusem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st 5 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Tylko dodam po raz co najmniej setny ze nie problem jest w łańcuszku, zębach, czy nawet "imbusiku". Cały cwancig polega na tym, ze wyrabia się otwór w walku wyrównoważającym . Kolega jaro4444 ładnie to opisał, temat został z każdej strony "przewałkowany" i nie ma sensu zakładać nowego tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sm402 1 Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Tylko dodam po raz co najmniej setny ze nie problem jest w łańcuszku, zębach, czy nawet "imbusiku"..... nie upraszczaj, problem jest w napędzie łańcuchowym (przy wałkach), jak też okładzie imbus/gniazdo. także albo ktoś ma dwa problemy albo jeden, wszystko jednak sprowadza się do jednego - amputacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek4net 5 Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 nie upraszczaj, problem jest w napędzie łańcuchowym (przy wałkach), jak też okładzie imbus/gniazdo. także albo ktoś ma dwa problemy albo jeden, wszystko jednak sprowadza się do jednego - amputacji tez upraszczasz.... od okolo 10.2009 jest glebszy otwor i dluzszy zabierak (7->10cm)- mimo ze mowa o 2.0 tdi CR po jakiejs tam konkretnej dacie to wg etki tez ten set jest przeznaczony jako "zestaw naprawczy/przerobkowy" do PDkow nawet na lancuchach Przy okazji naped pompy przez zabierak jest tez w jakis tam Vkach beznynowych w grupie VW Pozdrawiam, Przemek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sm402 1 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 tez upraszczasz.... od okolo 10.2009 jest glebszy otwor i dluzszy zabierak (7->10cm)-........ :polew:poczytaj post http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=128515.420 kolegi jaro444 Odpowiedz #422 upór Twój nie zna granic, a mój bolid całkiem dobrze się czuje po amputacji i braku gwarancji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się