Silver3833 Opublikowano 5 Kwietnia Opublikowano 5 Kwietnia Panowie w Audi B8 nie zapala się żadna kontrolka że jest wypalany DPF lecz można to poznać po obrotach zwiększają sie i po tym że jak wyłaczymy samochód wentylator chodzi żeby układ przewietrzyć. U mnie wypalanie załaczało się co 300 km to słaby wynik środek liqui moly do DPF 2 razy teraz wypalanie między 400 a 500 km bliżej 500 km więc polecam profilktycznie od czasu do czasu używać tego środka.
Silver3833 Opublikowano 5 Kwietnia Opublikowano 5 Kwietnia (edytowane) A co do zdjęcia musisz pojechać samochodem żeby wtedy zobaczyć przepustowość rożnicę ciśnień wtedy będziesz wiedział jak zabity jest twoj DPF wkreć go na obroty powyżej 3 tyś Edytowane 5 Kwietnia przez Silver3833
Kris1909 Opublikowano 5 Kwietnia Opublikowano 5 Kwietnia 1 hour ago, Silver3833 said: Panowie w Audi B8 nie zapala się żadna kontrolka że jest wypalany DPF lecz można to poznać po obrotach zwiększają sie i po tym że jak wyłaczymy samochód wentylator chodzi żeby układ przewietrzyć. U mnie wypalanie załaczało się co 300 km to słaby wynik środek liqui moly do DPF 2 razy teraz wypalanie między 400 a 500 km bliżej 500 km więc polecam profilktycznie od czasu do czasu używać tego środka. Nie próbowałem jeszcze takiego środka do DPF, a4 2013 rok, wypalanie rzadko😅 już nie zwracam uwagi kiedy się wypala, muszę kiedyś zastosować👍
Silver3833 Opublikowano 5 Kwietnia Opublikowano 5 Kwietnia 17 minut temu, Kris1909 napisał(a): Nie próbowałem jeszcze takiego środka do DPF, a4 2013 rok, wypalanie rzadko😅 już nie zwracam uwagi kiedy się wypala, muszę kiedyś zastosować👍 Jak ktoś youtuba ogląda o motoryzacji kanał Profesor Chris on zastosował ten środek w służbowym VW Caddy dlatego też go zastosowałem i powiem działa 😁👍
Kris1909 Opublikowano 5 Kwietnia Opublikowano 5 Kwietnia 5 hours ago, Silver3833 said: Jak ktoś youtuba ogląda o motoryzacji kanał Profesor Chris on zastosował ten środek w służbowym VW Caddy dlatego też go zastosowałem i powiem działa 😁👍 Oh oczywiście, że znam Profesora, miłośnik motoryzacji przed duże M. Pamiętam filmik jak pokazywał i objaśniał quattro oraz wywiad w warsztacie gdzie naprawiają automaty, brawo i szacunek dla Chrisa 👏👏
Caporeira Opublikowano 3 Sierpnia Opublikowano 3 Sierpnia 6Mam vcds oraz Odis. Jak zmienić aby DPF nie wypalał się tak często? Aktualnie wypala się co jakieś 280 km, a w mieście jeszcze częściej.
przem8 Opublikowano 4 Sierpnia Opublikowano 4 Sierpnia Wymienić dpf na nowy i mieć w pełni sprawne auto. 1
Muskel1 Opublikowano 4 Sierpnia Opublikowano 4 Sierpnia 7 godzin temu, Caporeira napisał(a): 6Mam vcds oraz Odis. Jak zmienić aby DPF nie wypalał się tak często? Aktualnie wypala się co jakieś 280 km, a w mieście jeszcze częściej. Widać że nie masz zielonego pojęcia o budowie i zasadzie działania dpf. Nie da się w ten sposób wpłynąć na częstotliwość regeneracji dpf. 1
Caporeira Opublikowano 4 Sierpnia Opublikowano 4 Sierpnia 2 godziny temu, Muskel1 napisał(a): Widać że nie masz zielonego pojęcia o budowie i zasadzie działania dpf. Nie da się w ten sposób wpłynąć na częstotliwość regeneracji dpf. Nowy soft (po doeselgate) nie wypala częściej DPF niż przed?
Muskel1 Opublikowano 4 Sierpnia Opublikowano 4 Sierpnia Soft to nie czary i nie wyczaruje Ci zapchanego dpf.
przem8 Opublikowano 4 Sierpnia Opublikowano 4 Sierpnia (edytowane) 7 minut temu, Caporeira napisał(a): Nowy soft (po doeselgate) nie wypala częściej DPF niż przed? U mnie jest to różnica 100km po wgraniu softu sprzed dieselgate więc szału nie ma. Tyle co poprawiła sie praca wtryskiwaczy, bo nie klepią przy przyspieszaniu w pewnym zakresie obrotów jak wcześniej. Edytowane 4 Sierpnia przez przem8
grzywka-1970 Opublikowano 9 Sierpnia Opublikowano 9 Sierpnia W dniu 4.08.2024 o 09:21, Muskel1 napisał(a): Widać że nie masz zielonego pojęcia o budowie i zasadzie działania dpf. Nie da się w ten sposób wpłynąć na częstotliwość regeneracji dpf. Witam ,odzyskałem dzisiaj moje urządzenie które jeździło w A 4 i postanowiłem podłączyć w Q 5 . DPF wygląda tak , nie wiem czy to generalnie nadaje się do odczytu DPF-a z adblue , zastanawia mnie dystans od ostatniego wypalanie filtra ,co prawda auto ostatnio tylko w trasach się poruszało ale ten dystans ? Czy to możliwe ? Zastanawia mnie też pozycja Oil Ash ,w A 4 było coś około 12 .Może ktoś z kolegów rzuci okiem , szczególnie ,,mrugam okiem'' do kolegi Muskel bo przy A4 dzielił się swoją wiedzą .Pozdrawiam.
Muskel1 Opublikowano 9 Sierpnia Opublikowano 9 Sierpnia Ta aplikacja nadaje się także do tego modelu. Najwidoczniej odczytuje w tym silniku zamiast w litrach w gramach ilość, a dokładniej mówiąc masę popiołu. Miałem tak kiedyś w pewnym aucie, tylko nie pamiętam w jakim, że też odczytywało masę popiołu w gramach. Po kilku aktualizacjach aplikacji nagle zaczęło pokazywać ilość popiołu w litrach. Regeneracje po 765 km nie są w 3.0 niczym nadzwyczajnym. Ja czasem dobijam nawet do ponad 900 a czasem nawet 1000 km. Masz aktualnie masę popiołu 46,8g czyli myślę, że w przeliczeniu będzie to jakieś 0,17- 0,18 l. Ja mam aktualnie masę popiołu 26,3 g a ilość popiołu w litrach pokazuje mi 0,1 l. Przebieg mam w obecnej chwili 90 kkm, Ty masz 137 kkm, więc zapełnienie filtra popiołem jest w normie. Maksymalna ilość popiołu dla tych silników to 380ml lub masa popiołu 327,67g
Muskel1 Opublikowano 9 Sierpnia Opublikowano 9 Sierpnia Sprawdź w ustawieniach aplikacji w Custom engine group jaką masz wybraną grupę i kod silnika. Ja mam grupę 16 i silnik CRTD, gdyż takiego kodu silnika jak ja mam (CRTC) nie ma. CRTC i CRTD to takie same silniki z niewielkimi różnicami więc wybrałem CRTD i pokazuje jak należy.
grzywka-1970 Opublikowano 9 Sierpnia Opublikowano 9 Sierpnia 8 godzin temu, Muskel1 napisał(a): Sprawdź w ustawieniach aplikacji w Custom engine group jaką masz wybraną grupę i kod silnika. Ja mam grupę 16 i silnik CRTD, gdyż takiego kodu silnika jak ja mam (CRTC) nie ma. CRTC i CRTD to takie same silniki z niewielkimi różnicami więc wybrałem CRTD i pokazuje jak należy. Super ,dzięki za konkretną odpowiedź,na kolegę zawsze można liczyć 👍 na spokojnie popatrzę w ustawienia ,ważne że nie ma się na razie czym martwić i że jako tako można to kontrolować .Pozdrawiam i miłego weeekndu🙂
Silver3833 Opublikowano 17 Sierpnia Opublikowano 17 Sierpnia W dniu 9.08.2024 o 10:45, Muskel1 napisał(a): Ta aplikacja nadaje się także do tego modelu. Najwidoczniej odczytuje w tym silniku zamiast w litrach w gramach ilość, a dokładniej mówiąc masę popiołu. Miałem tak kiedyś w pewnym aucie, tylko nie pamiętam w jakim, że też odczytywało masę popiołu w gramach. Po kilku aktualizacjach aplikacji nagle zaczęło pokazywać ilość popiołu w litrach. Regeneracje po 765 km nie są w 3.0 niczym nadzwyczajnym. Ja czasem dobijam nawet do ponad 900 a czasem nawet 1000 km. Masz aktualnie masę popiołu 46,8g czyli myślę, że w przeliczeniu będzie to jakieś 0,17- 0,18 l. Ja mam aktualnie masę popiołu 26,3 g a ilość popiołu w litrach pokazuje mi 0,1 l. Przebieg mam w obecnej chwili 90 kkm, Ty masz 137 kkm, więc zapełnienie filtra popiołem jest w normie. Maksymalna ilość popiołu dla tych silników to 380ml lub masa popiołu 327,67g Czemu jeżeli to jest na biegu jałowym tu taka różnica ciśnień 81 ???
Muskel1 Opublikowano 17 Sierpnia Opublikowano 17 Sierpnia 7 minut temu, Silver3833 napisał(a): Czemu jeżeli to jest na biegu jałowym tu taka różnica ciśnień 81 ??? Ten Screenshoot nie jest na biegu jałowym, tylko w czasie jazdy (te 81 hPa). Na biegu jałowym ma różnicę ciśnień ok- 5-8 hPa.
Silver3833 Opublikowano 17 Sierpnia Opublikowano 17 Sierpnia Dlatego zapytałem bo porównanie dziwne wyjaśniłes mi teraz wszystko tylko mogłeś zrobić też na biegu jałowym 👍
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się