Michał Kowalski Opublikowano 4 Lutego 2017 Opublikowano 4 Lutego 2017 Witam jestem tutaj nowy. Dużo czytałem i dużo piszesię na forum o filtrze DPF mam pytania czy takie wartości co występują u mnie są nie pokojące czy to wszystko jest w normie
bodas Opublikowano 4 Lutego 2017 Opublikowano 4 Lutego 2017 Panowie mam pytanko. Brat ma caddy 2.0 tdi BMM z DPF i ostatnio zapaliła mu się kontrolka filtra, po trasce kontrolka filtra zamieniła się w chceck engine. Sprawdziłem vcdsem i wywaliło błąd od czujnika różnicy ciśnień (ze 3 lata temu był już wymieniany), błąd skasowałem i póki co nie wrócił. Czy myślicie, że to ma rację bytu, czy za chwilę trzeba będzie wymienić ten czujnik po raz kolejny?
seba007 Opublikowano 5 Lutego 2017 Opublikowano 5 Lutego 2017 pewnie powroci za jakis czas i czujnik bedzie do wymiany
resiak82 Opublikowano 16 Lutego 2017 Opublikowano 16 Lutego 2017 Dnia 4.05.2016 o 20:05, emdzej91 napisał: Witam Wczoraj z nudów podłączyłem kompa i wyskoczył błąd - na zegarach sie zadna kontrola silnika czy filtra nie świeciła Satatus bloku pomiarowego silnika (dlaczego OK skoro był błąd???): Błąd: Błąd oczywiście usunąłem dzisiaj jak co dzień byłem autkiem w robocie 10km autostrada i 10km wojewódzką w jedną stronę - kamień z serca błąd nie wrócił. Z ciekawości zbadałem stan filtra - screen: Zastanawia mnie ujemna wartość zmierzona - nieoryginalny kabel? Natomiast watość wyliczona 7g przy przebiegu auta 215tkm? Sam zrobiłem autem 50tkm przez dwa lata w większości poruszałem się po autostradach. Co o tym sądzicie? Witam. Panowie, gdzie wchodzimy w VCDS aby sprawdzić DPF w silniku CAGA? Z góry dzięki za odpowiedź
audikrk_ Opublikowano 16 Lutego 2017 Opublikowano 16 Lutego 2017 Engine -> adv.meas i po prawej stronie szukasz. Oil ash najbardziej pokazuje ogólny stan dpf'a
resiak82 Opublikowano 16 Lutego 2017 Opublikowano 16 Lutego 2017 5 godzin temu, audikrk_ napisał: Engine -> adv.meas i po prawej stronie szukasz. Oil ash najbardziej pokazuje ogólny stan dpf'a Które pozycje zaznaczyć jest ich 625?
Wihajster Opublikowano 16 Lutego 2017 Opublikowano 16 Lutego 2017 2 minuty temu, resiak82 napisał: Które pozycje zaznaczyć jest ich 625? przeciez napisał wyzej.oil ash
resiak82 Opublikowano 16 Lutego 2017 Opublikowano 16 Lutego 2017 Ok już mam. Prosze kolegów o sprawdzenie czy z DPF wszystko OK
audikrk_ Opublikowano 16 Lutego 2017 Opublikowano 16 Lutego 2017 Jaki masz przebieg? Co ile Ci się wypala dpf? Z tego co widzę to po 37 km od ostatniego wypalania masz już 5 g sadzy, gdzie procedure standardową wypalania ecu odpala po 20-25 g. Z dwóch przypadków które widziałem zapchany całkowicie dpf miał 0,20-0,22 l, oczywiście poziom oil ash zależy od warunków jazdy, olejów, częstotliwości wypalania itd itd, więc ta wartośc może być nieznacznie różna.
resiak82 Opublikowano 16 Lutego 2017 Opublikowano 16 Lutego 2017 (edytowane) 5 minut temu, audikrk_ napisał: Jaki masz przebieg? Co ile Ci się wypala dpf? Z tego co widzę to po 37 km od ostatniego wypalania masz już 5 g sadzy, gdzie procedure standardową wypalania ecu odpala po 20-25 g. Z dwóch przypadków które widziałem zapchany całkowicie dpf miał 0,20-0,22 l, oczywiście poziom oil ash zależy od warunków jazdy, olejów, częstotliwości wypalania itd itd, więc ta wartośc może być nieznacznie różna. Przebieg to 188 tys. Szczerze to nigdy nie zwracałem uwagi na wypalający się dpf. Auto mam od 3 miesięcy i raczej robie krótkie odcinki, po 10-15km. I chyba to będzie 3,7km? Rzeczywiście jak stałem na światłach wracając z pracy to obroty były prawie 1000, a więc by sie zgadzało Edytowane 16 Lutego 2017 przez resiak82
tomassi07 Opublikowano 24 Lutego 2017 Opublikowano 24 Lutego 2017 (edytowane) Jak zinterpretowalibyście moje parametry? Dodam tylko, że 476km temu czyli od ostatniego wypalania miałem błąd P2015 (klapki kolektora). Zdecydowałem się wyprogramować je, przy okazji poszedł program (143PS => 176PS, 339Nm => 399Nm). Tuner powiedział mi tylko, że przed programowaniem trzeba wymusić wypalanie DPF, bo jest bardzo zapchany. Nie wiem za bardzo co to oznacza, ale różnica ciśnienia filtra przed regeneracją wynosiła 307, a po spadła do 221. Podejrzewam, że filtr nie wypalał się od jakiegoś czasu przez błąd w silniku, dlatego był w takim stanie. Obecnie wygląda to tak, przy 243 000km: Edytowane 24 Lutego 2017 przez tomassi07
Pelo31 Opublikowano 25 Lutego 2017 Opublikowano 25 Lutego 2017 witam mam problem z wypaleniem dpf wymieniłem już nawet egr ale nic nie pomoglo i pokazuje mi blad 5188 diesel particle filter p2463 00 167 i mam pytanko w sprawie błędu P2002 particle trap bank 1 below threshold o co w tym chodzi pomóżcie
Marina_Yacht Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 może ktoś z doświadczenia napisać w zdrowym DPF jakie jest tempo zbierania się sadzy, co ile kilometrów powinien się przeciętnie wypalać ? oraz czy po pełnym cyklu powinno pokazywać okolice zera po wypaleniu ?
Pelo31 Opublikowano 27 Lutego 2017 Opublikowano 27 Lutego 2017 czy może ktoś powiedzieć o moich danych
Wihajster Opublikowano 27 Lutego 2017 Opublikowano 27 Lutego 2017 Masz nadmierną ilość sadzy. Trzeba zdiagnozowac dlaczego i wypalić vagiem.
Pelo31 Opublikowano 27 Lutego 2017 Opublikowano 27 Lutego 2017 21 minut temu, Wihajster napisał: Masz nadmierną ilość sadzy. Trzeba zdiagnozowac dlaczego i wypalić vagiem. ja wiem ze mam dużo sadzy około 50g ale jezdze przepalam a tio nic nie idzie a co to oznacza dokładnie P2002 Particle Trap Bank 1 Efficiency Below Threshold i z góry dziekuje za odpowiedz
Pelo31 Opublikowano 27 Lutego 2017 Opublikowano 27 Lutego 2017 28 minut temu, Wihajster napisał: Masz nadmierną ilość sadzy. Trzeba zdiagnozowac dlaczego i wypalić vagiem. nie szlo wypalić vagiem pisalo safety
robertpacholaszs Opublikowano 1 Marca 2017 Opublikowano 1 Marca 2017 Czy auto kopci podczas wypalania. Dpf?prosze o odpowiec
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się