Marina_Yacht Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Opublikowano 2 Kwietnia 2017 JA W bmw wycinałem, będę się bronił rękoma i nogami, auto z dpf nie kopci wcale, nie śmierdzi na postoju, nie ma stresu za granicą że odwiedzisz parking policyjny, ale za to gorzej jedzie ile płaciłeś za program i dpf off ?
vex87 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Witam. Rok temu zakupiłem B8 z 2009 przebieg 180 000 silnik CAGA 143km. Samochód serwisowany w ASO w Niemczech do samego końca. Wtryski czyszczone ultradzwiękowo oraz nowy zawór EGR. Od dnia zakupu minął rok oraz 10 tys kilometrów. Ostatni rok przebieg tylko po mieście. Podczas użytkowania 2 razy wypalał się DPF. 2 razy udało mi się go na tym "przyłapać". Podłączyłem kabel i sprawdziłem stan DPF oraz wtryski. Czy jest ktoś w stanie powiedzieć mi w jakim stanie są wtryski oraz DPF. Będę wdzięczny za każda opinie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Marina_Yacht Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 do ilu są normy dla wtryskiwaczy ?
resiak82 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 (edytowane) Dnia Thursday, February 16, 2017 o 15:41, Wihajster napisał: Zawartość dodana 2 minutes later Podłączenie się do pytania dotyczące wtrysków. Czy u mnie jest ok? Edytowane 14 Kwietnia 2017 przez resiak82
audikrk_ Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Do ok +/-1 mg przyjmuje się, że są ok. Granica po której wywala błąd to ok. 2 mg.
Marina_Yacht Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 a sprawdzony środek do czyszczenia w formie wlewania do baku ? są dwie szkoły jednym pomaga inni piszą że absolutnie bo więcej szkodzi jak pomaga , jakieś opinie ?
resiak82 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 10 godzin temu, Marina_Yacht napisał: a sprawdzony środek do czyszczenia w formie wlewania do baku ? są dwie szkoły jednym pomaga inni piszą że absolutnie bo więcej szkodzi jak pomaga , jakieś opinie ? Lepiej nie wlewaj żadnych gówien. Trzymaj się szkoły że szkodzi
Dev Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 11 godzin temu, Marina_Yacht napisał: a sprawdzony środek do czyszczenia w formie wlewania do baku ? są dwie szkoły jednym pomaga inni piszą że absolutnie bo więcej szkodzi jak pomaga , jakieś opinie ? dodatek do paliwa Liqui Moly, bardzo skuteczny srodek
ArkadiuS Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 dodatek do paliwa Liqui Moly, bardzo skuteczny srodekPotwierdzam, pelna nazwa to liqui moly disel spulung. Oczywiście dla ON [emoji6] Wysłane z mojego GRACE przy użyciu Tapatalka
Marina_Yacht Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 ktoś chyba w tym wątku nayc z początku polecał nie znany mi środek na "F" nie pamiętam nazwy , cena spora bo około 100 zł , i niby bardzo poprawił korekty, jak odszukam nazwę to wstawię, a LM polecany bardzo także na innych forach
l.e.s.t.e.r Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 (edytowane) Dzisiaj w ramach nudów postanowiłem sprawdzić wtryski i DPF. O ile co do wtrysków raczej wszystko ok To z DPF mam małą zagwózdkę ponieważ auto ma już prawie 200k km przelotu a OIL ASH Volume jest 0,00 czy to w ogóle jest możliwe ? Podejrzewam że pada czujnik różnicy ciśnień. Błędu na razie żadnego nie ma. Jakaś rada? Zamówiłem czujnik jeśli chodzi o wymianę to polecam Adaptacja dla opornych Edytowane 17 Kwietnia 2017 przez l.e.s.t.e.r
Marina_Yacht Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 u mnie czasem też pokazuje 0 ale co ma czujnik do tego cisnień ?
l.e.s.t.e.r Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 wartość 0.00 to na bank jakaś usterka. Pewnie elektrycznie jest sprawny ale mierzy już poza zakresem. 120zł za BOSH nie pieniądze. Poczytałem dzisiaj trochę i to ten czujnik odpowiada za najważniejszym parametr zużycia filtra OIL ASH VOLUME. Przyjdzie pewnie w środę to dam znać po zamontowaniu i adaptacji czy coś to dało...
Kaju77 Opublikowano 31 Maja 2017 Opublikowano 31 Maja 2017 Takie logi, nie ma szans uruchomić procedury wypalania na postoju. Gdzie szukać przyczyny? Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Gość Opublikowano 4 Czerwca 2017 Opublikowano 4 Czerwca 2017 Witam. Ktoś mi powie czy wszystko jest ok? Sprawdzałem na wyl silniku. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Gość Opublikowano 4 Czerwca 2017 Opublikowano 4 Czerwca 2017 To już na odpalonym ale zimnym silniku Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
draco33 Opublikowano 17 Czerwca 2017 Opublikowano 17 Czerwca 2017 Dnia 17.04.2017 o 20:12, l.e.s.t.e.r napisał: Dzisiaj w ramach nudów postanowiłem sprawdzić wtryski i DPF. O ile co do wtrysków raczej wszystko ok To z DPF mam małą zagwózdkę ponieważ auto ma już prawie 200k km przelotu a OIL ASH Volume jest 0,00 czy to w ogóle jest możliwe ? Podejrzewam że pada czujnik różnicy ciśnień. Błędu na razie żadnego nie ma. Jakaś rada? Zamówiłem czujnik jeśli chodzi o wymianę to polecam Adaptacja dla opornych A czy adaptację można przeprowadzić w Basing setings: Adaptation off diff. presure sensor particulate filter, to też jest ok? bo w Coding II mam nie aktywne w VCDS.
michalll16 Opublikowano 30 Czerwca 2017 Opublikowano 30 Czerwca 2017 Witam Panowie, mam mały problem. Dałem Ciała bo ostatnio dwa razy, nieumyślnie przerwałem wypalanie DPF które włączyło mi się po wjechaniu już wieczorem do garażu. Żadna kontrolka sie nie zapliła, jedyne co zauwazylem to to iż po zgaszeniu wentylator jeszcze chodzil kilka minut. Po zgaszeniu silnika zapalił mi sie komunikat za wysoki poziom oleju, miałem 3/4 a teraz jest ful, olej wymieniałem 1500 km temu. Jechać jutro i wymienić olej na nowo, co dalej z tym dpf'em zrobić?
resiak82 Opublikowano 30 Czerwca 2017 Opublikowano 30 Czerwca 2017 3 minuty temu, michalll16 napisał: Witam Panowie, mam mały problem. Dałem Ciała bo ostatnio dwa razy, nieumyślnie przerwałem wypalanie DPF które włączyło mi się po wjechaniu już wieczorem do garażu. Żadna kontrolka sie nie zapliła, jedyne co zauwazylem to to iż po zgaszeniu wentylator jeszcze chodzil kilka minut. Po zgaszeniu silnika zapalił mi sie komunikat za wysoki poziom oleju, miałem 3/4 a teraz jest ful, olej wymieniałem 1500 km temu. Jechać jutro i wymienić olej na nowo, co dalej z tym dpf'em zrobić? Na moje to, że przerwałeś to nic się nie stało. A jeśli chodzi o olej to ja mam cały czas na full.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się