Piechus Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 Auto drga na jałowym biegu. po podpięciu kompa wyskoczyło jak w temacie (Przekroczona norma dawkowania na 5tym wtryskiwaczu) Po wymianie wtrysku na nowy dalej to samo. Przekroczona norma i ciagle narywa silnikiem na wolnych obrotach.
przemek4net Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 Auto drga na jałowym biegu. po podpięciu kompa wyskoczyło jak w temacie (Przekroczona norma dawkowania na 5tym wtryskiwaczu) Po wymianie wtrysku na nowy dalej to samo. Przekroczona norma i ciagle narywa silnikiem na wolnych obrotach. robisz logi + wklejenie bledow silnika po angielsku lub niemiecku (zapomnij o "polski vag com" itp + gow... przetlumaczone kody bledow) ....albo telefon do wrozki... Dodatkowo nie podales paru informacji jak to czy "tak bylo zawsze" czy "popsulo sie w poniedzialek" czy cos w aucie bylo tuz przed awaria naprawiane (typu: "a ciekla mi pompa wtryskowa" itp) Pozdrawiam, Przemek
Piechus Opublikowano 13 Lipca 2011 Autor Opublikowano 13 Lipca 2011 Autko kupiłem w marcu a drgawek dostał miesiąc później. Po podpięciu pod komputer diagnosta stwierdził wadliwy wtrys. Po wymianie autem dalej trzepie na jałowym a komputer pokazał to samo, czyli przekroczona norma dawkowania paliwa na 5-tym wtryskiwaczu.
przemek4net Opublikowano 13 Lipca 2011 Opublikowano 13 Lipca 2011 mozesz mi wierzyc albo nie ale silnik 2,5v6tdi nie jest zdecydowanie dla blondynkow... albo zapoznasz sie z haslem diagnostyka vag-com i pewne rzeczy (jak "robienie logow" "odczytywanie kodow bledow"/nie mylic z ustnym przekazem od mechanika polskiego tlumaczenia bledu bez numerka itp) bedziesz umial robic we wlasnym zakresie albo dzien w ktorym zdecydowales sie kupic 2.5v6tdi bedziesz przeklinal do konca zycia Jezeli zapytasz sie "a co to sa logi" "a co to jest kabelek do logowania i jaki mam kupic" to widze oczyma wyobrazni jak bedziesz biegal od mechanik do mechanika, ktorzy nie bardzo wiedza o co chodzi (bo przeciez cale zycie stroili duze fiaty "na sluch" i zmieniali klocki, amortyzatory, koncowki drazkow itp) i bedziesz plynal z kasy z mizernym efektem... Pozdrawiam, Przemek
maq Opublikowano 13 Lipca 2011 Opublikowano 13 Lipca 2011 kolego żeby trochę Ci ułatwić napiszę tak- przeczytaj ten temat dokładnie i działaj. Inaczej nikt nie będzie w stanie udzielić Ci na forum pomocy http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0
Gość Piotrek1500100900 Opublikowano 13 Lipca 2011 Opublikowano 13 Lipca 2011 mozesz mi wierzyc albo nie ale silnik 2,5v6tdi nie jest zdecydowanie dla blondynkow... albo zapoznasz sie z haslem diagnostyka vag-com i pewne rzeczy (jak "robienie logow" "odczytywanie kodow bledow"/nie mylic z ustnym przekazem od mechanika polskiego tlumaczenia bledu bez numerka itp) bedziesz umial robic we wlasnym zakresie albo dzien w ktorym zdecydowales sie kupic 2.5v6tdi bedziesz przeklinal do konca zycia Jezeli zapytasz sie "a co to sa logi" "a co to jest kabelek do logowania i jaki mam kupic" to widze oczyma wyobrazni jak bedziesz biegal od mechanik do mechanika, ktorzy nie bardzo wiedza o co chodzi (bo przeciez cale zycie stroili duze fiaty "na sluch" i zmieniali klocki, amortyzatory, koncowki drazkow itp) i bedziesz plynal z kasy z mizernym efektem... Pozdrawiam, Przemek Autor wątku powinien to sobie wydrukować i w ramkę oprawić. . 2,5 tdi trzeba w dużej mierze ogarniać samemu i o nie dbać, bo inaczej dołączysz do grupy ludzi, którzy mówią, że to awaryjny nic nie warty silnik. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się