VicVega Opublikowano 14 Lipca 2011 Opublikowano 14 Lipca 2011 Koledzy, zabieram się za wymianę oleju w skrzyni. Temat mam już ogarnięty, ale nie daje mi spokoju jedna rzecz, mianowicie momenty dokręcania takich rzeczy jak korki czy miska olejowa. O ile przy misce, filtrze czy korku spustowym nie mam za dużych wątpliwości, to przy korku kontrolnym już tak. Znalazłem informację, że dokręca się go momentem 80Nm, ale pomyślałem, że to strasznie dużo jak na taką śrubę i zacząłem grzebać. Kolega, który ma te samą skrzynię w BMW podał mi wartość 30Nm dla tego korka. Jak to jest? Przerabiał ktoś temat? Poniżej podaję wszystkie momenty zebrane dok kupy wg. Audi i BMW: Audi: korek spustowy 40Nm korek kontrolno-dolewawczy 80Nm miska 10Nm filtr 5Nm BMW: filtr- 5 Nm korek spustowy- 35 Nm korek wlewowo –kontrolny – 30 Nm ( trzedzieci!!! Nie osiemdziesiat) śruby miski olejowej – 6 Nm ( jesli sa sruby M14 to moment ma wynoscic 10 Nm)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się