Szewczenko7 Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 Mk3 AFN Mody to : 216, pompa ori , turbo hyb ARL , dolot AWX z kolektorem ssacym , IC MEGANE ... Ogolnie niuton i tak zdjety bo szedl 420 nm , moc rowniez delikatnie obnizona Soft praktycznie bez dymny Jako ze fotke wykresu robilem tel i słabo widac to 162KM i 393Nm http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d228dc83b651a2ef.html
dejf Opublikowano 19 Lipca 2011 Opublikowano 19 Lipca 2011 Wynik standard jak na takie graty:) Nie dało się bardziej płasko z niutonem? Jakieś osiągi/kille?
Szewczenko7 Opublikowano 19 Lipca 2011 Autor Opublikowano 19 Lipca 2011 Dejf Jezeli chodzi o niutona to nie myslalem zeby robic bardziej plasko , b.ładnie golfik sobie jedzie z takim niutonem dlatego juz zostawilismy finalnie tak jak jest , chociaz tuner sie uparl zeby zrobic niutona z 4 z przodu ale juz odpuscilem bo i tak wystarczy ze troszke chlodniej sie zrobi to i tak peknie te 400nm .Ogolnie furka super fajnie smiga , udalo mi sie juz objechac dosc duzo mocniejsze furki , ale zadna mi mocno w pamiec nie wpadla :>
dejf Opublikowano 19 Lipca 2011 Opublikowano 19 Lipca 2011 Ciekawe ile teraz taki golfik ma do stówki... Mogłoby być ciekawie jakbyśmy stanęli na kresce. U mnie zdrowy ASZ (ALki) po dość mocnym chipsie, bez kata.
Piotrek98igo Opublikowano 19 Lipca 2011 Opublikowano 19 Lipca 2011 420nm?wtryski 216ki i pompa 10mm?chyba jakas kpina to jakbys mial 230 i 11 to by 500nm peklo na lajcie
dejf Opublikowano 19 Lipca 2011 Opublikowano 19 Lipca 2011 420nm?wtryski 216ki i pompa 10mm?chyba jakas kpina to jakbys mial 230 i 11 to by 500nm peklo na lajcie Piotrek, jak ARL ma zadane 1.65 to może w peaku tyle dmuchnie przez chwile. Mam na mysli te wartości pod 400Nm. W niuton ponad 400 tez nie wierze przy takich gratach. Plaskie 400 do ponad 3000rpm przy pompie 10tce, 216tkach jest niemożliwe, przy 230 tez nie sądze. Zależy jeszcze czy hamowane było na inercji?
Szewczenko7 Opublikowano 19 Lipca 2011 Autor Opublikowano 19 Lipca 2011 Motorownia jest wiecej niz super zdrowa , glowica jest po kapitalce , szlifowane kanaly , wszystko jest w niej nowe .Nowe wtryski ,nowe turbo , pompa rowniez jest b.zdrowa , 400nm plasko ponad 3tys sie nie da na tych gratach zrobic chodz nie wiem co by nie robic.Ale 400nm ktore jest teraz na tym silniku i gratach to mysle ze nie jest to jakos poteznie duzo , da sie uzyskac.420NM bylo chwilowe i odrazu zdjete , b.duzo daje tu IC ktory nie jest malych rozmiarow i jest na niego idealny nadmuch powietrza
Piotrek98igo Opublikowano 19 Lipca 2011 Opublikowano 19 Lipca 2011 nie napisales dalej gdzie bylo hamowane?
Szewczenko7 Opublikowano 19 Lipca 2011 Autor Opublikowano 19 Lipca 2011 Wrocław ADT Tuning Sprzegło i dwumas seria
Jarol Opublikowano 19 Lipca 2011 Opublikowano 19 Lipca 2011 I seryjne sprzęgło trzyma taki moment powyżej 400Nm coś mi się nie chce wierzyć przecież tam jest małe sprzęgło 220 czy 225mm z tego co wiem to te sprzęgło z trudem przenosi 350nm a Ty masz sporo więcej
Szewczenko7 Opublikowano 19 Lipca 2011 Autor Opublikowano 19 Lipca 2011 jest 400nm , sprzeglo jest 228mm , przypominam ze to golf nie A4 czy A6 ciezkie krowy.. Jak sie umie jezdzic to i seria sprzeglo wytrzyma dlugo przy takim niutonie kolego Jarol
MAGIC87 Opublikowano 19 Lipca 2011 Opublikowano 19 Lipca 2011 kolega w ibizie ma 230 11 i jakas hybryde ARL i 400 Nm nie ma. wiec na 216 420 nm? w v-tech'u pewnie podobnie by pokazało
dejf Opublikowano 19 Lipca 2011 Opublikowano 19 Lipca 2011 U mnie na bardzo zdrowym AFNie na ori pompie, 216 i turbince AWX na inercji pokazało 384Nm, co w rzeczywistosci daje jakies max 350-360Nm. Zalezy ile kolega ma zadane na turbinie? Ja mialem 1.55 i dawke na maxa. Tutaj jeszcze troche pomaga większy IC, no i ARL jest troche bardziej wydajna, więc myślę, że 380Nm wydaje się realne. Tu dużo też robi waga auta - ile waży taki Golfiszon:)?
wojtas-audi Opublikowano 19 Lipca 2011 Opublikowano 19 Lipca 2011 Trzeba bylo uderzyc do ecuproject , napewno lepiej by doradzili
Szewczenko7 Opublikowano 19 Lipca 2011 Autor Opublikowano 19 Lipca 2011 Panowie przypominam , mam 393 nm nie 420 ... Golf wazy dokladnie 1195kg Jezeli chodzi o prawidlowosc pomiaru nm to jestem pewny ze jest prawidlowa , mam kilku znajomych ktorzy tez tam robili swoje auta , jezdzilismy , porownywalismy i widac i czuc pod czas jazdy ze nm jest spory takze na pewno wynik nie jest zawyzony
Piotrek98igo Opublikowano 19 Lipca 2011 Opublikowano 19 Lipca 2011 ja bym jednak shamowal na innej hamowni wtedy bedzie wiarygodne. poki co nie wierze.
MAGIC87 Opublikowano 19 Lipca 2011 Opublikowano 19 Lipca 2011 mam kilku znajomych ktorzy tez tam robili swoje auta , jezdzilismy , porownywalismy i widac i czuc pod czas jazdy ze nm jest spory takze na pewno wynik nie jest no własnie wiec to o nimym nie swiadczy... bo pewnie oni tez maja po 450 nm z tej samej hamowni
Piotrek98igo Opublikowano 19 Lipca 2011 Opublikowano 19 Lipca 2011 kumpel ma ibize ASZ turbo ARL,PD AL ,fmic BPX i ma 390nm, hamowane u Rogala. a tu 216ki i 420nm wyszlo
dejf Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 kumpel ma ibize ASZ turbo ARL,PD AL ,fmic BPX i ma 390nm, hamowane u Rogala. a tu 216ki i 420nm wyszlo Piotrek ile ps w tej Ibizie?
Rekomendowane odpowiedzi