ygrek Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 Mam taka dziwną przypadłość, że kiedy auto wewnątrz się mocno nagrzeje na słońcu, to kierunkowskazy zaczynają mi migać o wiele szybciej. Po schłodzeniu wnętrza klimą wszystko wraca do normy. Miał ktoś taki przypadek?
pastaldo Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 w przerywaczu coś musi być nie tak. Nie powinno byc takiej sytuacji że temp jaka panuje w środku co zmienia. Bo tam podobno jakis opornik itp to zeby się jego rezystancja na tyle zmieniła by szybciej migały kierunki to musiało by byc dużo wieksza temp. Przerywacz jest najprawdopodobniej w przycisku awaryjnych. Wyjmij, rozbierz i przeczyść i powinno wrócić do normy. Chyba że jest uszkodzony
mlodyy Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 kierunki szybciej mrugają jak jest jakaś żarówka przepalona,może gdzieś nie stykała a przejechałeś po naszych polskich pięknych dziurawych drogach i coś się ruszyło i zaczęła świecić, następnym razem zobacz czy wszystkie kierunki świecą
pastaldo Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 kierunki szybciej mrugają jak jest jakaś żarówka przepalona,może gdzieś nie stykała a przejechałeś po naszych polskich pięknych dziurawych drogach i coś się ruszyło i zaczęła świecić, następnym razem zobacz czy wszystkie kierunki świecą tę opcję odrzuciłem na samym poczatku bo mysląłem ze kolega to sprawdził i mimo to jest problem, ale tak czy inaczej mlodyy ma racje
ygrek Opublikowano 20 Lipca 2011 Autor Opublikowano 20 Lipca 2011 Panowie, no nie róbcie ze mnie głupka Oczywiście że to była pierwsza przyczyna, której zaistnienie wyeliminowałem!
pastaldo Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 Panowie, no nie róbcie ze mnie głupka Oczywiście że to była pierwsza przyczyna, której zaistnienie wyeliminowałem! nie bardzo zrozumiałem tej wypowiedzi nikt głupka z Ciebie nie robi ale czasami najbardziej oczywiste rozwiązania umykają. I co było nie tak juz rozwiązany problem?
ygrek Opublikowano 20 Lipca 2011 Autor Opublikowano 20 Lipca 2011 Nie, jeszcze nie rozebrałem. Może wieczorem się z tym zmierzę. Musze tylko jakąś suszarkę chyba skołować żeby to ogrzać do tych powiedzmy 35-40 stopni.
badyl666 Opublikowano 21 Lipca 2011 Opublikowano 21 Lipca 2011 Słabe styki, zimne luty albo wyschnięte kondensatory.
mlodyy Opublikowano 22 Lipca 2011 Opublikowano 22 Lipca 2011 jeśli nie rozwiązałeś problemu to proszę podobny temat http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=209356.0
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się