Krisrw23 0 Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 Mój problem polega na tym jak odpalę samochód i jest zimny to przy 2.000 tyś obrotów zaczyna trząść silnikiem i silnik gaśnie oczywiście jest pełno Białego dymu za samochodem . Natomiast jak jest ciepły i jadę zaczynam dodawać gazu to przy 3.000 tyś obrotów silnik tak jak by zgasł cały się trzesie i głosno buryczy,nie chce wogóle jechać a za samochodem jest pełno białego dymu . POMOCY jaka jest przyczyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 uwaga na uszczelkę pod glowica!!!!!! sprawdz wyglad oleju na bagnecie. czy nie wyglada jak krem czekoladowy, sprawdz poziom plynu chlodzacego i jego wyglad czy nie smierdzi spalinami. i cyz przy dodaniu gazu nie leca bąble w zbiorinczku wyrownawczym. nie jezdz samochodem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 + mogla sie turbina wysrac (uszczelniacze), cylinder.... napewno dalsza jazda moze prowadzic do wywalenia calego silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krisrw23 0 Opublikowano 4 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 Olej jest w porządku w układzie chłodzenia płyn jest czysty raczej to nie bedzie uszczelka a Turbinę dawałem do czyszczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 plynu chlodzacego nie ubywa? a dym czysto bialy czy lekko blekitny? a jak wyglada turbina? jezeli jest brudna od oleju to tak jak Murzyn napisal uszczelniacze. i tutaj czyszczenie nie pomoze. tak czy inaczej jedno i drugie niebezpieczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krisrw23 0 Opublikowano 4 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 Jak jeżdzę zeby nie przekraczać 3.000 tyś obrotów to silnik chodzi ok ale jak dam mu po gazie i przykroczy 3 tyś to odrazu BRRRRRRRRR i pełno dymu. Podpinałem Vaga i wyskoczył błąd że albo Turbina jest zepsuta albo przepływomierz Turbinę dałem do czyszczenia,czy przypływomierz ma coś z tym gasnieciem i dymieniem wspólnego ? Spalanie w tej chwili 11L na 100 w czym jest problem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 sprawdz jeszcze czy nie ma oleju w dolocie, IC i wydechu. Czysto teoretycznie wtryski tez moga byc kompletnie wysrane i lac przy podawaniu wiekszych dawek Sprawdz równiez kompresje na wszystkich cylindrach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krisrw23 0 Opublikowano 4 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 Dym jest raczej Biały a Turbina była czysta bez oleju jak dawałem do czyszczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 a jakie bledy wyskoczyly? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krisrw23 0 Opublikowano 4 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 Turbina lub Przepływomierz Turbinka ok ale przypływomierz chyba nawala jutro podepnę jeszcze raz do vaga i się odezwię Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 a odepnij go i sprawdz jak sie silnik zachowuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszr 7 Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 Turbina lub Przepływomierz Turbinka ok ale przypływomierz chyba nawala jutro podepnę jeszcze raz do vaga i się odezwię To że piszesz turbina lub lmm to za wiele nam nie daje. Skopiuj błędy z VAGa i wklej to tutaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalina 0 Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 Zapowietrzony układ paliwowy daje białe obłoki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rookie 3 Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 A sprawdzałeś pasek rozrządu? Może ci przeskoczył o kilka ząbków i przestawił się zapłon. Trudno uwierzyć, ale niestety kuzynowi po niefachowym założeniu paska takie coś się zdarzyło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 znow sie zrobilo strzelanie na oslep. ponownie bede oredownikiem, nierobienia balaganu. kolega zostal ostrzezony na co ma zwrocic uwagę zeby uniknac zniszczenia silnika. pozostale diagnozy jestesmy w stanie podac po zamieszczeniu kodow bledow z VAG oraz stosownych logow statycznych i dynamicznych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 uwaga na uszczelkę pod glowica!!!!!! sprawdz wyglad oleju na bagnecie. czy nie wyglada jak krem czekoladowy, sprawdz poziom plynu chlodzacego i jego wyglad czy nie smierdzi spalinami. i cyz przy dodaniu gazu nie leca bąble w zbiorinczku wyrownawczym. nie jezdz samochodem No a to sprawdzięłś z pierwszej odpowiedzi? Płyn w zpiorniczku jest czysty nic na powierzchni nie pływa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krisrw23 0 Opublikowano 5 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Adadur Olej jest w porządku Płyn tak samo jest czysty [br]Dopisany: 05 Luty 2008, 14:42 _________________________________________________Byłem u znajomego i podpiąłem Vaga powiedział że Logi sa w porzadku Spalanie jest w porzadku tylko nie rozumię dlaczego na Vagu pisze ze spalanie jest ok jak spala mi 25 L na 240km Coś nie tak ? A błąd wyskoczył taki: 1 Błedy !! 00519 - Czujnik Ciśnienia w kolekt. dolotowym -G71 28-10 - Zwarcie do Plusa - Sporadyczny! Czy przez ten czujnik Ciśnienia w kolekt dolotowym mógł by wiecej palić i czy te wszystkie drgania silnika przy 3.000 tyś obrotów i dymienie na biało mogło by być spowodowane przez ten czujnik ? [br]Dopisany: 05 Luty 2008, 14:54 _________________________________________________Musashi po odpięciu przepływomierza silnik gorzej chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 nie pisz moze ze logi sa ok, tylko je tu wrzuc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krisrw23 0 Opublikowano 11 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Murzyn Chętnie bym je wam pokazał ale nie skopiowałem sobie od niego tych logów będę u niego koło czwartku zrobię jeszcze raz to je wam pokaże [br]Dopisany: 05 Luty 2008, 15:09 _________________________________________________Witam już mam zrobione logi Statyczne http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d63afbf8dbbae769.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/352f629188dc7daf.html i Dynamiczna http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/09f52b82581dc093.html Próbę dynamiczną zrobiłem od 1500 rpm do 2800 rpm ponieważ brakło mi mocy żeby rozpedzić do 4200 rpm obrotów. Liczę na was ze coś zobaczycie w tych logach [br]Dopisany: 11 Luty 2008, 18:41 _________________________________________________I jeszcze takie błedy mi wyskoczyły http://images32.fotosik.pl/139/dc04e3dee1ebbaccmed.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Murzyn Chętnie bym je wam pokazał ale nie skopiowałem sobie od niego tych logów będę u niego koło czwartku zrobię jeszcze raz to je wam pokaże [br]Dopisany: 05 Luty 2008, 15:09 _________________________________________________Witam już mam zrobione logi Statyczne http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d63afbf8dbbae769.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/352f629188dc7daf.html i Dynamiczna http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/09f52b82581dc093.html Próbę dynamiczną zrobiłem od 1500 rpm do 2800 rpm ponieważ brakło mi mocy żeby rozpedzić do 4200 rpm obrotów. Liczę na was ze coś zobaczycie w tych logach [br]Dopisany: 11 Luty 2008, 18:41 _________________________________________________I jeszcze takie błedy mi wyskoczyły http://images32.fotosik.pl/139/dc04e3dee1ebbaccmed.jpg zrob porzadek z tymi logami po mozna dostac oczoplasu ... p.s -zaluzje stoja deba .... -termostat do wymiany [reszty nie dalem rady bo mnie zaczely bolec oczy ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się