Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana przełącznika wycieraczek i odblokowanie pełnego FIS


miro_x

Rekomendowane odpowiedzi

Nie mogę adaptować wchodzę do 17 - instruments 10- adaptation, wybieram kanał 19 - read. Ustawiam nowa wartość i wyskakuje ERROR. Pomocy ;(

Napisz jakiego masz VAG-a może tutaj jest przyczyna ? Jeżeli łączy Ci się licznikiem to nie powinno być problemu. Chyba że masz niepełną wersję oprogramowania.

Wszystko działa piknie ALE... No właśnie. Świeci się na błąd o braku płynu do spryskiwaczy.

Mamy dwie opcje:

1. Zmasować pierwszy pin w kostce od licznika

2. Dokupić czujnik, wiązkę i to wszystko zmontować.

Niech ich szlag, że nie dali możliwości odpowiedniej adaptacji tak, żeby wyłączyć ten czujnik.

Ja mam sterowanie w tunelu i od biedy obyłoby się bez manetki, już się cieszyłem a tu... brak czujnika płynu spryskiwaczy. :kwasny:

To chyba masz opisane jak w prosty sposób temu zapobiec, wyjmujesz wtyczkę od licznika niebieska z tyłu licznika i masujesz 1 pin i to wszystko nie wymaga to wielkich umiejętności i poświęcenia.[br]Dopisany: 04 Luty 2011, 17:15_________________________________________________

Chłopaki wiem, że cały temat jest o tym i opis zajebiaszczy ale może ktoś mi pomoże w kodowaniu??

Mam 2.0 ALT, 5 biegów manual, oryginalne radio concert 2 z rds`em na liczniku. Z wszystkim sobie poradzę tylko ten VAG w którym jestem kompletnie zielony... Jaki kod mam wpisać (tylko w 19 kanale??)?? Proszę tylko o ciąg znaków bo w adaptację wiem jak wejść... Pozdrawiam!!

Zmień tylko pozycje 2 i 3

x10xx

x- to Twoje stare wartości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok poszlo. Wpisywałem zły kod zamiast 31000 wpisałem 31200 i wyskoczył ERROR. Trzeba wpisać dwa razy wartość 31000 bo za pierwszym wstawia poprzednia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Panowie uruchomiłem pełnego fis-a wg opisu wszystko działa jak należy, dzisiaj chciałem zrobić zworkę aby nie świeciło brak płynu spryskiwacza i po wyciągnięciu licznika ku mojemu zdziwieniu wiązka która idzie do niebieskiego wtyku ma dodatkowo dwa kable nie wpięte do niego tylko fabrycznie zaizolowane i zagięte na bok. Jeden jest zielony a drugi czarny.Po ściągnięciu tej fabrycznej izolacji końcówka ma pin taki jak we wtyku. Moje pytanie - co to za kable i czy może jeden z nich jest odpowiedzialny właśnie za czujnik płynu spryskiwaczy.

http://img254.imageshack.us/img254/5813/p2100027.jpg

P2100027.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe że to kable do komunikacji radia z licznikiem abyś miał wyświetlanie na fisie stacji radiowych. Przetnij jeden i zobacz co się stanie :evil: nie no żarty. Zdejmij fioletowe zabezpieczenie wysuń białą wtyczkę i zobacz w jakie piny wchodzą te kable napisz to Ci powiem do czego to jest. Pamiętaj 1 pin do zmasowania jeżeli chodzi o czujnik płynu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dominikt1 co ty pitolisz o przecinaniu

przecież te kabelki w ogóle nie wchodzą do kostki :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dominikt1 co ty pitolisz o przecinaniu

przecież te kabelki w ogóle nie wchodzą do kostki :wallbash:

Racja one wychodzą z wiązki i nie są wpięte w kostkę.Wyglądają na fabrycznie zaizolowane.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Racja one wychodzą z wiązki i nie są wpięte w kostkę.Wyglądają na fabrycznie zaizolowane.

wątpię

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe że to kable do komunikacji radia z licznikiem abyś miał wyświetlanie na fisie stacji radiowych. Przetnij jeden i zobacz co się stanie :evil: nie no żarty. Zdejmij fioletowe zabezpieczenie wysuń białą wtyczkę i zobacz w jakie piny wchodzą te kable napisz to Ci powiem do czego to jest. Pamiętaj 1 pin do zmasowania jeżeli chodzi o czujnik płynu.

A nie masz gdzieś rozpiski tego niebieskiego wtyku. Gdzie co idzie - wtedy może doszedłbym czego brakuje :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32-pin multi-pin connector, blue

1 - Washer fluid low

2 - Coolant level low

3 - Fuel gauge sender

4 - Coolant temperature

5 - Control group 2 Navigation system

6 - Control group 3 Navigation system

7 - Control group x Telematics

8 - Menu switch

9 - Vacant

10 - Bonnet switch

11 - Fuel gauge sender 2

12 - Menu switch (Out A)

13 - Vacant

14 - Vacant

15 - Vacant

16 - FDR/TCS (= ESP)

17 - Convenience CAN High

18 - Convenience CAN Low

19 - Infotainment CAN Low

20 - Infotainment CAN High

21 - Ambient temp. (input)

22 - S contact

23 - Oil level / oil temperature

24 - Self-levelling suspension

25 - Menu switch (enter)

26 - Vacant

27 - Vacant

28 - Menu switch (Out B)

29 - Vacant

30 - Transponder 2

31 - Transponder 1

32 - Terminal 31 (sensor)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32-pin multi-pin connector, blue

1 - Washer fluid low

2 - Coolant level low

3 - Fuel gauge sender

4 - Coolant temperature

5 - Control group 2 Navigation system

6 - Control group 3 Navigation system

7 - Control group x Telematics

8 - Menu switch

9 - Vacant

10 - Bonnet switch

11 - Fuel gauge sender 2

12 - Menu switch (Out A)

13 - Vacant

14 - Vacant

15 - Vacant

16 - FDR/TCS (= ESP)

17 - Convenience CAN High

18 - Convenience CAN Low

19 - Infotainment CAN Low

20 - Infotainment CAN High

21 - Ambient temp. (input)

22 - S contact

23 - Oil level / oil temperature

24 - Self-levelling suspension

25 - Menu switch (enter)

26 - Vacant

27 - Vacant

28 - Menu switch (Out B)

29 - Vacant

30 - Transponder 2

31 - Transponder 1

32 - Terminal 31 (sensor)

Jakby jeszcze były podane kolory kabli byłoby lux :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę jeszcze raz wyciągnąć licznik i sprawdzić w których pinach mam kabelki. Zauważyłem że nie we wszystkich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dominikt1 co ty pitolisz o przecinaniu

przecież te kabelki w ogóle nie wchodzą do kostki :wallbash:

Napisałem to co podejrzewałem, myślałem że wychodzą z kostki - albo nie doczytałem albo nie zauważyłem. A Ty mądralo możesz troszeczkę grzeczniej ? [br]Dopisany: 10 Luty 2011, 21:42_________________________________________________

Muszę jeszcze raz wyciągnąć licznik i sprawdzić w których pinach mam kabelki. Zauważyłem że nie we wszystkich.

Wyciągnij sprawdź ale one nie wyglądają na oryginalnie zaizolowane :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi to też nie wygląda na oryginał. Wygląda mniej więcej jak kabelek do czujnika u mnie :decayed:

Myślę że to jakaś rzeźba co nie wypaliła i dlatego jest to odpięte.

Chyba że są to orginały a ktoś wypiął z licznika bo coś się działo. To jest bardzo prawdopodobne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ok- tylko teraz potrzebuje się dowiedzieć za co te kable są odpowiedzialne. Jak ktoś ma wyciągniętą wtyczkę u siebie to może zrobiłby zdjęcia albo odpisał dokładnie kolory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a mam pytanie z innej beczki...potrzebuje zdjac kiere do obszycia...musze dopiac aku, wyciagne poduche i sciagne kierownice...to wiem jak zrobic bo przy okazji montażu manetki fis sie nauczylem z tego watku...ale chodzi mi op to czy moge pozniej bez poduszki podpiac aku zeby zamknac auto i wlaczyc alarm?? czy cos moze sie pochrzanić ...w sensie bledow??

Wydaje mi sie ze jesli odepne aku, wyjme poduche i bez włączania stacyjki podepne aku i zamke auto to sie chyba nic nie stanie?

Moze mi ktos cos podpowiedziec??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a mam pytanie z innej beczki...potrzebuje zdjac kiere do obszycia...musze dopiac aku, wyciagne poduche i sciagne kierownice...to wiem jak zrobic bo przy okazji montażu manetki fis sie nauczylem z tego watku...ale chodzi mi op to czy moge pozniej bez poduszki podpiac aku zeby zamknac auto i wlaczyc alarm?? czy cos moze sie pochrzanić ...w sensie bledow??

Wydaje mi sie ze jesli odepne aku, wyjme poduche i bez włączania stacyjki podepne aku i zamke auto to sie chyba nic nie stanie?

Moze mi ktos cos podpowiedziec??

Nie odłączaj akumulatora tylko po prostu nie wkladaj kluczyka do stacyjki i nic sie nie stanie i bedziesz mogl zamknac autko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec jaka to pewnosc jak za chwile podłączysz kleme i blad moze zlapac.. nie wiem zreszta niech ktos potwierdzi..Ja w 2 sztukach nie odpinalem akumulatora i nic a nic sie nie stalo :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a mam pytanie z innej beczki...potrzebuje zdjac kiere do obszycia...musze dopiac aku, wyciagne poduche i sciagne kierownice...to wiem jak zrobic bo przy okazji montażu manetki fis sie nauczylem z tego watku...ale chodzi mi op to czy moge pozniej bez poduszki podpiac aku zeby zamknac auto i wlaczyc alarm?? czy cos moze sie pochrzanić ...w sensie bledow??

Wydaje mi sie ze jesli odepne aku, wyjme poduche i bez włączania stacyjki podepne aku i zamke auto to sie chyba nic nie stanie?

Moze mi ktos cos podpowiedziec??

Już Ci tłumacze :) możesz wyjąć poduszkę bez zdejmowania klemy akumulatora bez obaw robiłem to z 30 razy. Dopóki nie przekręcisz kluczyka na zapłon sterownik airbag nie zapisze Ci błędu poduszki który później i tak możesz skasować zwykłym kablem KKL. Możesz więc wyjąć poduszkę i nie wkładać kluczyka do stacyjki zamknąć auto centralnym później poskładać i zapewniam Cie że błędu poduszki nie będziesz miał. A jak odepniesz aku to nie wiem jak będziesz chciał zamknąć auto bez zasilania :) pisz jak masz pytania :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...