A4_Dominik_WAW Opublikowano 4 Lutego 2011 Opublikowano 4 Lutego 2011 Nie mogę adaptować wchodzę do 17 - instruments 10- adaptation, wybieram kanał 19 - read. Ustawiam nowa wartość i wyskakuje ERROR. Pomocy ;( Napisz jakiego masz VAG-a może tutaj jest przyczyna ? Jeżeli łączy Ci się licznikiem to nie powinno być problemu. Chyba że masz niepełną wersję oprogramowania. Wszystko działa piknie ALE... No właśnie. Świeci się na błąd o braku płynu do spryskiwaczy. Mamy dwie opcje: 1. Zmasować pierwszy pin w kostce od licznika 2. Dokupić czujnik, wiązkę i to wszystko zmontować. Niech ich szlag, że nie dali możliwości odpowiedniej adaptacji tak, żeby wyłączyć ten czujnik. Ja mam sterowanie w tunelu i od biedy obyłoby się bez manetki, już się cieszyłem a tu... brak czujnika płynu spryskiwaczy. To chyba masz opisane jak w prosty sposób temu zapobiec, wyjmujesz wtyczkę od licznika niebieska z tyłu licznika i masujesz 1 pin i to wszystko nie wymaga to wielkich umiejętności i poświęcenia.[br]Dopisany: 04 Luty 2011, 17:15_________________________________________________ Chłopaki wiem, że cały temat jest o tym i opis zajebiaszczy ale może ktoś mi pomoże w kodowaniu?? Mam 2.0 ALT, 5 biegów manual, oryginalne radio concert 2 z rds`em na liczniku. Z wszystkim sobie poradzę tylko ten VAG w którym jestem kompletnie zielony... Jaki kod mam wpisać (tylko w 19 kanale??)?? Proszę tylko o ciąg znaków bo w adaptację wiem jak wejść... Pozdrawiam!! Zmień tylko pozycje 2 i 3 x10xx x- to Twoje stare wartości
snajper007 Opublikowano 4 Lutego 2011 Opublikowano 4 Lutego 2011 Ok poszlo. Wpisywałem zły kod zamiast 31000 wpisałem 31200 i wyskoczył ERROR. Trzeba wpisać dwa razy wartość 31000 bo za pierwszym wstawia poprzednia.
wielki1980 Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 Witam! Panowie uruchomiłem pełnego fis-a wg opisu wszystko działa jak należy, dzisiaj chciałem zrobić zworkę aby nie świeciło brak płynu spryskiwacza i po wyciągnięciu licznika ku mojemu zdziwieniu wiązka która idzie do niebieskiego wtyku ma dodatkowo dwa kable nie wpięte do niego tylko fabrycznie zaizolowane i zagięte na bok. Jeden jest zielony a drugi czarny.Po ściągnięciu tej fabrycznej izolacji końcówka ma pin taki jak we wtyku. Moje pytanie - co to za kable i czy może jeden z nich jest odpowiedzialny właśnie za czujnik płynu spryskiwaczy. http://img254.imageshack.us/img254/5813/p2100027.jpg
A4_Dominik_WAW Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 Możliwe że to kable do komunikacji radia z licznikiem abyś miał wyświetlanie na fisie stacji radiowych. Przetnij jeden i zobacz co się stanie nie no żarty. Zdejmij fioletowe zabezpieczenie wysuń białą wtyczkę i zobacz w jakie piny wchodzą te kable napisz to Ci powiem do czego to jest. Pamiętaj 1 pin do zmasowania jeżeli chodzi o czujnik płynu.
antonio Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 dominikt1 co ty pitolisz o przecinaniu przecież te kabelki w ogóle nie wchodzą do kostki
wielki1980 Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 dominikt1 co ty pitolisz o przecinaniu przecież te kabelki w ogóle nie wchodzą do kostki Racja one wychodzą z wiązki i nie są wpięte w kostkę.Wyglądają na fabrycznie zaizolowane.
antonio Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 Racja one wychodzą z wiązki i nie są wpięte w kostkę.Wyglądają na fabrycznie zaizolowane. wątpię
wielki1980 Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 Możliwe że to kable do komunikacji radia z licznikiem abyś miał wyświetlanie na fisie stacji radiowych. Przetnij jeden i zobacz co się stanie nie no żarty. Zdejmij fioletowe zabezpieczenie wysuń białą wtyczkę i zobacz w jakie piny wchodzą te kable napisz to Ci powiem do czego to jest. Pamiętaj 1 pin do zmasowania jeżeli chodzi o czujnik płynu. A nie masz gdzieś rozpiski tego niebieskiego wtyku. Gdzie co idzie - wtedy może doszedłbym czego brakuje
antonio Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 32-pin multi-pin connector, blue 1 - Washer fluid low 2 - Coolant level low 3 - Fuel gauge sender 4 - Coolant temperature 5 - Control group 2 Navigation system 6 - Control group 3 Navigation system 7 - Control group x Telematics 8 - Menu switch 9 - Vacant 10 - Bonnet switch 11 - Fuel gauge sender 2 12 - Menu switch (Out A) 13 - Vacant 14 - Vacant 15 - Vacant 16 - FDR/TCS (= ESP) 17 - Convenience CAN High 18 - Convenience CAN Low 19 - Infotainment CAN Low 20 - Infotainment CAN High 21 - Ambient temp. (input) 22 - S contact 23 - Oil level / oil temperature 24 - Self-levelling suspension 25 - Menu switch (enter) 26 - Vacant 27 - Vacant 28 - Menu switch (Out 29 - Vacant 30 - Transponder 2 31 - Transponder 1 32 - Terminal 31 (sensor)
wielki1980 Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 32-pin multi-pin connector, blue 1 - Washer fluid low 2 - Coolant level low 3 - Fuel gauge sender 4 - Coolant temperature 5 - Control group 2 Navigation system 6 - Control group 3 Navigation system 7 - Control group x Telematics 8 - Menu switch 9 - Vacant 10 - Bonnet switch 11 - Fuel gauge sender 2 12 - Menu switch (Out A) 13 - Vacant 14 - Vacant 15 - Vacant 16 - FDR/TCS (= ESP) 17 - Convenience CAN High 18 - Convenience CAN Low 19 - Infotainment CAN Low 20 - Infotainment CAN High 21 - Ambient temp. (input) 22 - S contact 23 - Oil level / oil temperature 24 - Self-levelling suspension 25 - Menu switch (enter) 26 - Vacant 27 - Vacant 28 - Menu switch (Out 29 - Vacant 30 - Transponder 2 31 - Transponder 1 32 - Terminal 31 (sensor) Jakby jeszcze były podane kolory kabli byłoby lux
wielki1980 Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 Muszę jeszcze raz wyciągnąć licznik i sprawdzić w których pinach mam kabelki. Zauważyłem że nie we wszystkich.
A4_Dominik_WAW Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 dominikt1 co ty pitolisz o przecinaniu przecież te kabelki w ogóle nie wchodzą do kostki Napisałem to co podejrzewałem, myślałem że wychodzą z kostki - albo nie doczytałem albo nie zauważyłem. A Ty mądralo możesz troszeczkę grzeczniej ? [br]Dopisany: 10 Luty 2011, 21:42_________________________________________________ Muszę jeszcze raz wyciągnąć licznik i sprawdzić w których pinach mam kabelki. Zauważyłem że nie we wszystkich. Wyciągnij sprawdź ale one nie wyglądają na oryginalnie zaizolowane :gwizdanie:
miro_x Opublikowano 11 Lutego 2011 Autor Opublikowano 11 Lutego 2011 Mi to też nie wygląda na oryginał. Wygląda mniej więcej jak kabelek do czujnika u mnie Myślę że to jakaś rzeźba co nie wypaliła i dlatego jest to odpięte. Chyba że są to orginały a ktoś wypiął z licznika bo coś się działo. To jest bardzo prawdopodobne.
wielki1980 Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 No ok- tylko teraz potrzebuje się dowiedzieć za co te kable są odpowiedzialne. Jak ktoś ma wyciągniętą wtyczkę u siebie to może zrobiłby zdjęcia albo odpisał dokładnie kolory.
Artur82 Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 Panowie a mam pytanie z innej beczki...potrzebuje zdjac kiere do obszycia...musze dopiac aku, wyciagne poduche i sciagne kierownice...to wiem jak zrobic bo przy okazji montażu manetki fis sie nauczylem z tego watku...ale chodzi mi op to czy moge pozniej bez poduszki podpiac aku zeby zamknac auto i wlaczyc alarm?? czy cos moze sie pochrzanić ...w sensie bledow?? Wydaje mi sie ze jesli odepne aku, wyjme poduche i bez włączania stacyjki podepne aku i zamke auto to sie chyba nic nie stanie? Moze mi ktos cos podpowiedziec??
Lukaszxxx Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 Panowie a mam pytanie z innej beczki...potrzebuje zdjac kiere do obszycia...musze dopiac aku, wyciagne poduche i sciagne kierownice...to wiem jak zrobic bo przy okazji montażu manetki fis sie nauczylem z tego watku...ale chodzi mi op to czy moge pozniej bez poduszki podpiac aku zeby zamknac auto i wlaczyc alarm?? czy cos moze sie pochrzanić ...w sensie bledow??Wydaje mi sie ze jesli odepne aku, wyjme poduche i bez włączania stacyjki podepne aku i zamke auto to sie chyba nic nie stanie? Moze mi ktos cos podpowiedziec?? Nie odłączaj akumulatora tylko po prostu nie wkladaj kluczyka do stacyjki i nic sie nie stanie i bedziesz mogl zamknac autko
Lukaszxxx Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 Wiec jaka to pewnosc jak za chwile podłączysz kleme i blad moze zlapac.. nie wiem zreszta niech ktos potwierdzi..Ja w 2 sztukach nie odpinalem akumulatora i nic a nic sie nie stalo :gwizdanie:
A4_Dominik_WAW Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 Panowie a mam pytanie z innej beczki...potrzebuje zdjac kiere do obszycia...musze dopiac aku, wyciagne poduche i sciagne kierownice...to wiem jak zrobic bo przy okazji montażu manetki fis sie nauczylem z tego watku...ale chodzi mi op to czy moge pozniej bez poduszki podpiac aku zeby zamknac auto i wlaczyc alarm?? czy cos moze sie pochrzanić ...w sensie bledow?? Wydaje mi sie ze jesli odepne aku, wyjme poduche i bez włączania stacyjki podepne aku i zamke auto to sie chyba nic nie stanie? Moze mi ktos cos podpowiedziec?? Już Ci tłumacze możesz wyjąć poduszkę bez zdejmowania klemy akumulatora bez obaw robiłem to z 30 razy. Dopóki nie przekręcisz kluczyka na zapłon sterownik airbag nie zapisze Ci błędu poduszki który później i tak możesz skasować zwykłym kablem KKL. Możesz więc wyjąć poduszkę i nie wkładać kluczyka do stacyjki zamknąć auto centralnym później poskładać i zapewniam Cie że błędu poduszki nie będziesz miał. A jak odepniesz aku to nie wiem jak będziesz chciał zamknąć auto bez zasilania pisz jak masz pytania
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się