wertas2 Opublikowano 22 Lipca 2011 Opublikowano 22 Lipca 2011 Kolega kupił Golfa 4 kod silnika ALH 90PS ciężko mu zapala i z mocą coś nie tak, błędów żadnych nie wykryło, mam prośbę aby zerknąć na te logi i powiedzieć coś więcej o stanie tego auta. Z góry dziękuję. Statyczne: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/tomek.musiol1990_52615.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/tomek.musiol1990_52617.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/tomek.musiol1990_52618.htm Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/tomek.musiol1990_52616.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/tomek.musiol1990_52619.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/tomek.musiol1990_52614.html BS : Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/tomek.musiol1990_52627.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/tomek.musiol1990_52625.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/tomek.musiol1990_52628.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/tomek.musiol1990_52626.html Dynamiczne : Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/tomek.musiol1990_52630.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/tomek.musiol1990_52629.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/tomek.musiol1990_52634.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/tomek.musiol1990_52633.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/tomek.musiol1990_52632.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/tomek.musiol1990_52631.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/tomek.musiol1990_52635.html
Sztomel Opublikowano 22 Lipca 2011 Opublikowano 22 Lipca 2011 Kąt wtrysku lekko przyspieszony, EGR zaślepiony albo brak podciśnienia na niego, zmienna geometria w 011BS praktycznie stoi w miejscu i to w pozycji średniego doładowania, brakuje dynamicznej 008. Reszta logów OK. Grupy 023 w silnikach VP się nie loguje. 003 w stertycznych - link nieaktywny. Ogólnie problem ze sterowaniem ciśnieniem doładowania - albo zacina się sztanga siłownika podciśnienia albo zmienna geometria - rozpiąć sztangę od turbo i sprawdzić każde z osobna.
wertas2 Opublikowano 22 Lipca 2011 Autor Opublikowano 22 Lipca 2011 Już się poprawiam Statyczne: Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/tomek.musiol1990_52649.html Dynamiczne: Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/tomek.musiol1990_52635.html
Sztomel Opublikowano 22 Lipca 2011 Opublikowano 22 Lipca 2011 ten statyczny 003 jest bezwartościowy a dlaczego - a dlatego, że silnik pracował na wolnych obrotach dłużej niż 2 minuty a po tym czasie zawór EGR się zamyka. Zawsze przed logiem statycznym tej grupy trzeba depnąć na sekundę w pedał gazu. 008 dynamiczna - wskazania MAF adekwatne do wartości ciśnienia doładowania czyli niskie z dołu bo turbo wolno się buja - zapewne dźwignia kierownic spalin nie jest oparta o ogranicznik lecz stoi w pozycji średniego doładowania.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się