Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Brak mocy powyżej 110 km/h


Waldek1

Rekomendowane odpowiedzi

witam właśnie jestem na wakacjach w dębkach jadąc tu na autostradzie przy włączeniu 6 biegu nagle silnik traci moc tak jak by nie dochodziło paliwo, jadąc spokojnie do 100 nic się nie dzieje, w pewnym momencie chciałem wyprzedzać i przycisnąłem wtedy zapaliła się kontrolka żółta silnika. może ktoś w okolicach dębek ma komputer z oprogramowaniem, albo wie co to za przyczyna, NO OCZYWIŚCIE POZDROWIENIA ZNAD MORZA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego najprawdopodobniej turbo zapieczone i wpada w tryb awaryjny. Jak nie bedziesz go gonił na wysokich obrotach to spokojnie wrócisz do domu.

prawdopodobnie turbo :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy moim poprzednim audi stało mi sie tak raz, zgasiłem samochód i po odpaleniu było wszystko ok! Przejeździłem tym autem od tamtego czasu 70 tys km i nigdy sie to nie powtórzyło i nie wiem co było.

Skoro u ciebie dzieje sie tak za każdym razem to tak jak koledzy piszą, turbina wymięka :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedmuchaj go na drugim biegu przez 30sek przy 4k obrotow, moze cos pomoze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki że się wtrącę a może przyczyną jest pęknięcie lub nieszczelność przewodów od turbo, choć i tak bez waga można snuć różne hipotezy :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam właśnie jestem na wakacjach w dębkach jadąc tu na autostradzie przy włączeniu 6 biegu nagle silnik traci moc tak jak by nie dochodziło paliwo, jadąc spokojnie do 100 nic się nie dzieje, w pewnym momencie chciałem wyprzedzać i przycisnąłem wtedy zapaliła się kontrolka żółta silnika. może ktoś w okolicach dębek ma komputer z oprogramowaniem, albo wie co to za przyczyna, NO OCZYWIŚCIE POZDROWIENIA ZNAD MORZA

Nastepnym razem jak to sie stanie zatrzymaj auto i odpal ponownie, zobacz czy bedzie ten sam problem. Dziwne, ze zapala Ci sie check engine.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam właśnie jestem na wakacjach w dębkach jadąc tu na autostradzie przy włączeniu 6 biegu nagle silnik traci moc tak jak by nie dochodziło paliwo, jadąc spokojnie do 100 nic się nie dzieje, w pewnym momencie chciałem wyprzedzać i przycisnąłem wtedy zapaliła się kontrolka żółta silnika. może ktoś w okolicach dębek ma komputer z oprogramowaniem, albo wie co to za przyczyna, NO OCZYWIŚCIE POZDROWIENIA ZNAD MORZA

Nastepnym razem jak to sie stanie zatrzymaj auto i odpal ponownie, zobacz czy bedzie ten sam problem. Dziwne, ze zapala Ci sie check engine.

to normalne ,że kontrolka się zapala jak wchodzi w tryb awaryjny ,

Przedmuchaj go na drugim biegu przez 30sek przy 4k obrotow, moze cos pomoze

takie procedury się robi by właśnie nie zapaskudzić turbawki...2-ka ,3-ka gaz do 4k,i ściągnięcie nogi z gazu aż obroty spadną do 2.5k - 2-3 powtórzenia by rozruszać zmienną geometrię ,

kolego Waldek1 wykonaj sobie logi dynamiczne by sprawdzić ,czy turbo przeładowuje-jak tak będzie to będziesz miał pewność,że turbo do czyszczenia

zamulony samochód :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam właśnie jestem na wakacjach w dębkach jadąc tu na autostradzie przy włączeniu 6 biegu nagle silnik traci moc tak jak by nie dochodziło paliwo, jadąc spokojnie do 100 nic się nie dzieje, w pewnym momencie chciałem wyprzedzać i przycisnąłem wtedy zapaliła się kontrolka żółta silnika. może ktoś w okolicach dębek ma komputer z oprogramowaniem, albo wie co to za przyczyna, NO OCZYWIŚCIE POZDROWIENIA ZNAD MORZA

Nastepnym razem jak to sie stanie zatrzymaj auto i odpal ponownie, zobacz czy bedzie ten sam problem. Dziwne, ze zapala Ci sie check engine.

mi też czasem się zapalała po powiedzmy 3 trybie awaryjnym w ciągu kilka dni .... potem ostro go przedmuchałem i śmiga ok .... najgorzej jak wsiadam po kilku dniach po jeździe żony .... na autostrade i wiksa :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wspolczesne diesle nie lubia niskich obrotow. a wiekszosc ma sklonnosc do delikatnej jazdy z niskimi predkosciami obrotowymi silnika. to sprzyja osadzaniu sadzy w turbienie i zakleszczaniu ukladu zmiennej geometrii.

generalnie aby sprawdzic co jest przyczyna problemow nalezy podlaczyc VAG-a i zczytac bledy i zrobic logi.

gdyby kolega raczyl uzyc wyszukiwarki znalazlby wiele watkow nt tego typu przypadlosci, skoro kolega tego nie uczynil, znaczy nie zapoznal sie z regulaminem forum :cool1:

poki co wątek zamykam, gdy wykonasz diagnostyke utworz watek w odpowiednim dziale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...