Marcin81GT Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 LunaTi ile zaplaciles za pompe??
LuNaTi Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Kupilem w Lublinie na Poligonowej, farta mialem bo gosc mial caly silnik nowka jak moj, pompa hermetycznie zapakowana Salon 1200, u niego dalem 250... Ale co z tego jak dalej wyje
Marcin81GT Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Panowie czy mozliwe jest to ze gdyby byla uszkodzona pompa wspomagania to podczas jazdy w aucie by tak strasznie buczalo ze nie idzie usiedziec w nim przeciesz pompa znajduje sie zaraz kolo zderzaka a u mnie wyje w srodku podczas jazdy tak ze masakra!!! a oto co juz robilem w tej sprawie JUZ NIE MAM SIL o jaki zawor chodzi bo wydaje mi sie ze w wezu cisnieniowym nie ma zadnego zaworu zwrotnego jest tylko na laczeniu weza cisnieniowego z maglem przy tej jakby spirali takiej na koncu weza na 20 klucz.Moze mi cos doradzicie zmienialem plyn w ukladzie wspomagania od momentu zmiany wszystko mi buczy wyje itp roznosi sie po calym ukladzie a najgorsze to nie idzie usiedziec w aucie jakby gdzeies w ukladzie kierowniczym wylo zmienialem juz plyny z czerwonego na zielony i nic nie pomoglo uklad odpowietrzalem plukalem i tez nic wkoncu kupilem ten zaworek co napisalem wyzej i niby troche ciszej ale praktycznie minimalnie waz cinieniowy sprawdzalem numery sie zgadzaja z tymi co podali mi w salonie VW nie mam wyciekow stan plynu jest ten sam w zbiorniczku po odpowietrzeniu nic sie nie pieni ani nie wyrzuca plynu co to moze byc czy pompa by tak wyla i az w aucie bylo by ja slychac ze usiedziec nie idzie wystarczy lekko rusze kierownica czy na prosto obojetnie to az w srodku tlumiacy buczacy dzwiek w aucie a jak wezme skrece na maxa kierownice to dopiero slysze jak pompa skrzeczy tak ze auto chce zgasnac.Wiec mowie niedosc ze skrzeczy to w srodku buczy ze szok czy jest mozliwe ze jakis zawr zaciol sie w pompie czy wogole jest tam cos takiego jak zawor zwrotny? nie mam pojecia juz nie mam sil Pomocy!! ile wogole w ukladzie wspomagania jest zaworow zwrotnych i gdzie one sie znajduja?POMOCY POMOCY!
domjenick Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Marcin81GT objawy jakie opisales mialem kilka dni temu,pompa wydawala dzwiek przypominajacy wiertarke z udarem,wiem ze nawalil zawor zwrotny,chcialem wymienic go,ale w anglii malo kto sie bawi w takie rzeczy,wstawilem nowa pompe od passata 1.8 i nic,troszke przy maksymalnym skrecie,ale tego nie slychac prawie nic przed wymiana pompy ,przy skrecie wylo i czulem delikatne drgania i w srodku w aucie bylo na prawde glosno,z tego co mi sie wydaje ,to przyczyna wycia jest zawor,ktory z biegiem czasu w jakichs powodow dostaje minimalnego luzu i przeplywajacy plyn,a wlasciwie jego gestosc powoduje drgania,a z tad efekt wycia,jesli wymienisz tylko zawor,nie bedzie gwarancji na to,ze bedzie idealnie pasowal do pompy,ktora tez sie zuzyla z biegiem czasu,to sa minimalne zuzycia,ale powoduja takie efekty,moja sugestia ,to nie oszczedzac na takich elementach silnika,lepiej dolozyc troche czasu i pieniedzy,ale jesli kupisz sprawna pompe,to bedzie dzialac poprawnie,-przynajmniej na jakichs okres czasu
Marcin81GT Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Opublikowano 6 Kwietnia 2008 ok bede musial skusic sie na ta pompe
marek_gie Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Opublikowano 6 Kwietnia 2008 JUZ NIE MAM SIL o jaki zawor chodzi bo wydaje mi sie ze w wezu cisnieniowym nie ma zadnego zaworu zwrotnego jest tylko na laczeniu weza cisnieniowego z maglem przy tej jakby spirali takiej na koncu weza na 20 klucz.Moze mi cos doradzicie zmienialem plyn w ukladzie wspomagania od momentu zmiany wszystko mi buczy wyje itp roznosi sie po calym ukladzie a najgorsze to nie idzie usiedziec w aucie jakby gdzeies w ukladzie kierowniczym wylo zmienialem juz plyny z czerwonego na zielony i nic nie pomoglo uklad odpowietrzalem plukalem i tez nic wkoncu kupilem ten zaworek co napisalem wyzej i niby troche ciszej ale praktycznie minimalnie waz cinieniowy sprawdzalem numery sie zgadzaja z tymi co podali mi w salonie VW nie mam wyciekow stan plynu jest ten sam w zbiorniczku po odpowietrzeniu nic sie nie pieni ani nie wyrzuca plynu co to moze byc czy pompa by tak wyla i az w aucie bylo by ja slychac ze usiedziec nie idzie wystarczy lekko rusze kierownica czy na prosto obojetnie to az w srodku tlumiacy buczacy dzwiek w aucie a jak wezme skrece na maxa kierownice to dopiero slysze jak pompa skrzeczy tak ze auto chce zgasnac.Wiec mowie niedosc ze skrzeczy to w srodku buczy ze szok czy jest mozliwe ze jakis zawr zaciol sie w pompie czy wogole jest tam cos takiego jak zawor zwrotny? nie mam pojecia juz nie mam sil Pomocy!! ile wogole w ukladzie wspomagania jest zaworow zwrotnych i gdzie one sie znajduja?POMOCY POMOCY! Marcin - a nie możesz podjechać do ASO?? Wiem, że to dosyć dziwne pytanie ale jak już nikt nie daje rady to może oni będą w stanie zdiagnozować problem... P.S. Używaj przecinków pliiiiissss
franio Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Opublikowano 6 Kwietnia 2008 6510 Zobacz profil Prywatna wiadomość (Offline) Author Quote Ignoruj Odp: [b5 ADR] wyje pompa wspomagania « Odpowiedz #39 : 02 Kwiecień 2008, 15:25 » Odpowiedz cytującCytuj Cytat: marek_gie 02 Kwiecień 2008, 11:34 Cytat: franio 01 Kwiecień 2008, 00:39 wlałem płynu pod sam korek i ... po kłopocie kox No chyba trochę przelałeś jak pod korek naughty niby dobra opcja, ale moze miec skutki uboczne...w sumie sam bym sprobowal, ale mam nowke pompe ;p jak Ci to dzisiaj chodzi? chodzi cichutko i płynu nie wywala
Marcin81GT Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Opublikowano 6 Kwietnia 2008 MAREK_GIE. Bylem juz w serwisach sie pytac i kazdy gada co innego ze popma do wymiany ze mam przeplukac uklad , ze febi 6162 jest zalecany itp. wszystko juz zrobilem oprucz wymiany pompy wiec nie wiem czy wymienic ta pompe,a moze tam w srodku pompy jest jakis zawor i on blokuje ale czy jak pompa by byla zurzyta to w srodku auta by tak buczalo?? ,ze az nie idzie usiedziec?? wkoncu to pompa znajduje sie sie przy zderzaku zaraz,dziwne to jest dla mnie bo raczej glosniej powinno byc na zewnatrz niz w srodku a podkresle ze wspomaganie chodzi mi lekko wszystko bylo by ok gdyby nie to buczenie,aha tylko na maxymalnym skrecie kierownica strasznie mi skrzeczy i wtedy wlasnie slychac ze to pompa skrzeczy.Bo jak nie skrece na maxa to to buczenie jakby wylanialo sie gdzies z kolumny kierowniczej i dlatego doradzcie czy jakby pompa byla zla to przenosi sie to buczenie na kolumne kierownicza :?: :?: :?:
franio Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 ostatnia deska ratunku, to zalej płynem pod sam korek mi pomogło, LuNaTi też tak zrobił i pomogło :th:
LuNaTi Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 czasami cos poslysze, ale to raz na 100km deliketnie poslysze pompe, ale w porownaniu z tym co bylo to poezja wymienie jeszcze raz plyn , bo sadze, ze tego starego swag'a co mi nalali moze jeszcze troche byc i przez to raz na jakis czas sie odezwie ale to w takich przypadkach, jak np. wjazd na 4 pietro budynku po petlach (duzo skretu, gwaltowne przyspieszenia), tak podczas jazdy po miescie cicho...
domjenick Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 ostatnia deska ratunku, to zalej płynem pod sam korek mi pomogło, LuNaTi też tak zrobił i pomogło :th: jesli jest uszkodzony zawor zwrotny,to zalanie plynu po sam korek, nie pomoze,bo wtedy nie ma odpowiedniego smarowania w pompie,co prowadzi i tak w efekcie koncowym,do wymiany pompy,a moze jeszcze prowadzic do szybszego zuzycia przekladni i reszty ukladu z tym zwiazanym,to taka prowizorka ,na razie nie wyje ,nie skrzeczy a na koniec posypie sie wszystko,wybor -wolalem wymienic pompe i mam problem z glowy,chodzi cichutko ,leciutko,wczesniej,przed wymiana jak ustawialem auto na parkingu,na wolnych obrotach auto przy skrecie prawie gaslo,przy maksymalnym skrecie warczalo ,nie kombinowalem,jak tu zaszczedzic,bo na dobrze pracujacym ukladzie kierowniczym nie ma co oszczedzac
Marcin81GT Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 domjenick a ten zawor zwrotny jest w pompie??? i jaki plyn po wymianie pompy zalales?? aha i jakie numery pompy masz bo widze ze masz ta sama pojemnosc co ja 1.6 mi powiedziano w serwisie ze 8D0145156 tylko ze ja takiej nie moge znalesc sa ale 8D0145156 K lub T na koncu czy te literki cos znacza czy nie patrzec na to i zamowic z literka K ???? wiem ze waz cisnieniowy moj ma oznaczenie 8D1422893K to moze pompa tez choc nie sprawdzalem bo nie mam wykreconej jeszcze
domjenick Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 zawor jest w pompie,ale nie wiem jak sie go wymienia ,oznaczenia pompy jaka kupilem to 8D0145156L tez mi mowili ,zeby dostac taka bez liter na koncu,ale poradzilem sie jednego kolesia na forum i on powiedzial ,ze nie jest pewien co do liter N i K ,ale L na koncu powinna podejsc,zamowilem i pasuje ,jest od passata 1.8 ,roznica jest taka,ze w passatowskiej pompie jest na kolku jeszcze jedno kolko,ale nie mam pojecia po co i do czego sluzy,jest do zdjecia i tak tez mi zrobili,zadnej innej roznicy nie ma ,plyn mineralny-zielony,wszystkich ,kogo znam i ma audi a4,sprawdzalem i maja zielony-wiec to nie przypadek,ze taki jest fabrycznie odpowiedni weza cisnieniowego nie wymienialem
Marcin81GT Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Czyli to ze sa jakies numery nie ma wplywu na to co znajduje sie w srodku pompy a tylko na jej ksztalt tak??? obojetne czy K,L czy T wazne by pasowala tak mam to rozumiec???
domjenick Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 nie wiem ,jaki ksztalt maja te z koncowkami K,czy T,ale pompa ,ktora kupilem miala koncowke L i miala jakies dodatkowe kolko ,na tym co idzie pasek,zdjeli mi te mniejsze i wygladala identycznie,jak stara,nie jestem w stanie teraz ci powiedziec,jaki symbol miala stara pompa,bo nie patrzylem,a po wymianie zostawilem w warsztacie (madry polak po szkodzie,moglem chociaz symbol sprawdzic... )poprostu od razu sie zapytalem czy do AHL podejdzie ta z koncowka L,i kupilem
kjuko Opublikowano 30 Lipca 2008 Opublikowano 30 Lipca 2008 Witajcie, u mnie pompa z dalekiego wschodu wyła, a jak wsadzili starą oryginalną to zagotował się płyn wspomagania, wylało go na silnik. Po kolei: sprawdzili przewód ciśnieniowy i wsadzili inny (stary ale dobry), zostawili tę europejską pompę, zajęli się przekładnią, wyczyścili ją, wyregulowali, wymienili zbiorniczek no i oczywiście płyn do układu wspomagania - ...płyn się nie gotuje, pompa nie wyje. Problem rozwiązany, koszt ok. 1100 zł i kilka dni bez auta.
kichy Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 u mnie jest już taka masakra znacie może jakiegoś dobrego mechanika w Raciborzu który mi coś z tym zrobi i do tego nie drogo? HELLO nikt już tutaj nie zagląda?Co sądzicie o tym co widać na filmiku?
wojtek123 Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 a mozna ylko plynu dolac jak jest ponizej minimum? [br]Dopisany: 03 Luty 2012, 22:30_________________________________________________ u mnie jest już taka masakra znacie może jakiegoś dobrego mechanika w Raciborzu który mi coś z tym zrobi i do tego nie drogo? HELLO nikt już tutaj nie zagląda?Co sądzicie o tym co widać na filmiku? kolego mam prawie tak samo jak ty ale w sobote to znikont pomocy
wojtek123 Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 zalałem nowy płyn do pompy wspomagania i cisza wróciło do normy , ale bede spokojny dopiero jak jutro odpale auto na tym cholernym mrozie i mam nadzieje ze bedzie cisza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się