adadur Opublikowano 26 Lipca 2011 Opublikowano 26 Lipca 2011 Jak w temacie, zatem jak wpłynie to na ułożenie się auta potakiej zmianie zakładając że: 0YJ - klasa wagowa 9 - przy 1BA (Zawieszenie Standard): 520-544 kg - przy 1BR (Zawieszenie na "zle"drogi): 520-544 kg - przy 1BE/BV (Zawieszenie Sport): 545-570 kg 0YK - klasa wagowa 10 - przy 1BA (Zawieszenie Standard): 545-570 kg - przy 1BR (Zawieszenie na "zle"drogi): 545-570 kg - przy 1BE/BV (Zawieszenie Sport): 571-597 kg 0YL - klasa wagowa 11 - przy 1BA (Zawieszenie Standard): 571-597 kg - przy 1BR (Zawieszenie na "zle"drogi): 571-597 kg - przy 1BE/BV (Zawieszenie Sport): 598-625 kg Czy klasa 11 to będzie już przegięcie? Nie wie ktoś czy klasa 9 w B6 to to samo (wagowo) co w B7 bo coś mi tu nie gra - na przykładzie: sprężyna tył 8E0511115DK to klasa wagowa 9 ale została wycofana zastąpiona: 8E0511115FK ta z koleji sprężyna jest już klasy 8.
rafael26 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 jak kolego dowiedziałeś sie juz cos na ten temat mnie tez to by interesowało ja mam taki problem moje autko siedzi tylem i chciałbym je podnieść troszeczkę i utwardzić dlatego nie wiem jakie sprężyny mam dobrać
mikolaj85 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Tył Ci delikatnie podniesie, obstawiam na 4-5 mm Bedziesz mial troszke sztywniej z tyłu, nie bedzie Ci tak siadać jak załadujesz samochód. Co do tych klas B6 i B7 to tak jak piszesz sprężyna z koncówką DK w b6, ma koncówke FK w b7, tu jest klasa 9 tam klasa 8.
rafael26 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 To czyli ja mam teraz niebieski różowy różowy to bym musiał zapodac niebieski 3 razy różowy dobrze mówię czy nie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się