danielom Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Dobrze napisałeś, wydaje Ci sie. Znaleźć dobry słupek i dobra glowice to min 1tys +robota. A co masz ze swoim dolem ze chcesz zmieniac?
nawer88 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Koszt głowicy 250-350 zł Uszczelka pod głowice 150 zł Szpilki 70 zł Planowanie+sprawdzenie głowice 250 zł Tłok 80-100 zł Uszczelki na kolektory itd. ok 100 zł Już prawie 1 tyś....
danielom Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Uszczelka pod głowice 150 zł 80 zł u TOM77 Szpilki 70 zł 30zł u TOM77 Planowanie+sprawdzenie głowice 250 zł Wiecej jak 100zł nie powinno kosztować chyba że bedzie trzeba zmieniać prowadnice. [br]Dopisany: 26 Styczeń 2012, 15:55_________________________________________________Zreszta, kupujac uzywke głowice i tak musisz ja splanować i zregenerować co trzeba bedzie wiec i tak ten koszt bedziesz miał heh.
nawer88 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Może i masz racje:D Trzeba przemyśleć temat na spokojnie. Dzięki za info.
MASATO Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 ja bym szukał pewnego słupka AFN, AHH, AVG z poliftowej B5 siedzącego jeszcze w jakimś angliku, kupując już wymontowany silnik to przebieg jest jedną wielką niewiadomą, no chyba że ktoś ma pewną dokumentację do niego...
nawer88 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Panowie, a jakbym chciał wymienić ten mój uszkodzony tłok na inny używany + nowe pierścienie? Będzie to dobrze chodziło względem trzech pozostałych?
piotrsob1 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Jest parę niuansów, wyważenie tłoków, wyważenie tłoków + korbowodów, grupy selekcyjne (wymiary tłoków), wystawanie tłoków ponad blok silnika, itp, itd
danielom Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Wyważenie nie sadze by sie zmieniało podczas używania? Wymiary można dobrać wg starego, są 3. A wystawanie ponad blok to jaki wplyw na to ma sam tłok? Ja zmieniłem i wszystko chodzi dobrze, dobrany tłok o tych samych wymiarach i tego samego producenta, roznic nie zauwazono. Co do nowych pierścieni, sadze ze oryginalne mogą byc lepsze jak te aktualnie robione. chociaz pewnie mozna kupic jakies extra
piotrsob1 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Napisałem co trzeba wziąć pod uwagę,co by było idealnie. Żeby tylko chodził to tłok nie może być za ciasny i nie może za dużo wystawać żeby się z głowicą nie spotkał
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się