Maniusiek28 9 Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Mam zamiar założyć sprężyny weitec. :>Proszę o opinie posiadaczy takowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamooo 2 Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Mam zamiar założyć sprężyny weitec. :>Proszę o opinie posiadaczy takowych. bardzo dobry wybór..polecam ja jak również paru klubowiczów z warsaw team Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myklas 0 Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 ja jezdze na eibach -30mm ale w sedanie i wyglada ok jest troche twardszy i jezdzi sie ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
posy 0 Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 Witam ja mam natomiast dylemat jakie założyć obniżenie gdyż mam tylko do wyboru 30/30 lub 45/30 które byscie mi poradzili by wybrać. Prosił bym o odpowiedź ponieważ nie mam pojęcia ile na tych dwóch zawiechach auto pójdzie w dół. Równierz mile widziane fotki. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamooo 2 Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 wszystko zależy jakie felgi kupisz..kunio miał - 65 przód tył nie pamiętam i wyglądało git..jak umiesz jeździć niskim samochodem to bierz 45/30..a najlepiej kup gwint nie jest drogi do b5 i wtedy sam ustawiasz wysokość..zaczynając chyba od -30.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudi75 0 Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 kture sa twardsze springi eibach czy weitec? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
posy 0 Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 Na gwint z przyjemonością skusił bym sie lecz do quattro ceny sa przerażające za witeca trzeba wyłożyć ok 5tys za nowe jeszcze pomyśle nad tymi springami a alu chcem założyć 17" i chyba jednak skusze sie na -30. I pytanko czy przy tej feldze i obniżeniu wyeliminuje prześwity miedzy nadkolami nie chodzi oczywiście o całkowite ale tak by nie wyglądało wysoko czy lepiej przemyśleć te 45/35?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamooo 2 Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 kture sa twardsze springi eibach czy weitec? powiadarz kture są twardższe..hm..powiem Ci że ejbah jest twardższy od wejteka..wejtek to komfortowe zawierzenie..wienc bież wejteka.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudi75 0 Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 Dzieki Adamooo tak wlasnie zrobie powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniusiek28 9 Opublikowano 10 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 kolejne pytanie: mam zamiar też zmienić wszystkie amorki, jakie proponujecie do tych spręzyn?? nie chcę by auto poszło w dół więcej nie te -30mm....................myślałem o gazowych BILSTEIN co wy na to ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A3 0 Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Przepraszam że tak się wtrące ale pod felgi 18 cali musze założyć spręzyny -30mm czy -45mm naprzykład?, i jakie są oriętacyjne ceny sprężyn weitec? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniusiek28 9 Opublikowano 11 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Przepraszam że tak się wtrące ale pod felgi 18 cali musze założyć spręzyny -30mm czy -45mm naprzykład?, i jakie są oriętacyjne ceny sprężyn weitec? nowe okło 600zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
digi_g 0 Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Przyłącze sie do Weitec-a . Czy ma ktoś kit-a Weitec-a ( lub inne) w avancie B5 quattro, chodzi mi o fotki jak to leży nisko, bo nie wiem czy zamowic 60mm czy 40mm do S4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
verus 0 Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Mam Weitec i zawieszenie jest jak kamień trwarde. Nie mam porównania do innych sprężyn bo jeszcze nie zmieniałem ale jak wg. niektórych Weitec jest miękki to nie chcę wiedzieć jakie są te twarde Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wustyle 0 Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 w gwincie Weiteca sa mozliwosci ustawienia "twardosci" sprezyn ja mam pol na pol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witux 1 Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Podłączam sie do tematu. Posiadam Weitec Ultra GT 55/30 li mam do Was kilka pytań bo spać nie mogę Auto rok temu sprowadził mi kolega z Niemiec, od razu miało tył opadnięty. --> http://img406.imageshack.us/img406/387/a428ft7.jpg Zawieszenie z roku 2004. trzy dni temu wjechałem na szarpaki bo robiłem badania techniczne. Amortyzatory wynik :L-P-77% , PP-72% , LT-64% , PT-61% Papiery na zawieszenie przedstawiają zawias : WEITEC ULTRA GT 55/30 oraz jeszcze jeden papierek SPRING DISTANCE KIT Męczy mnie to że najprawdopodobniej brakuje mi dystansów do regulacji tylnego zawieszenia. Nadmieniam że nie mam żadnej regulacji talerzyka amortyzatora. Co byście mi doradzili co z tym zrobić ? aha jeszcze pytanko do Was Co to znaczy obniżenie 55/30 oraz co oznaczają oznaczenia HA VA w zawieszeniu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spedyt Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 obniżenie 55/30; HA VA w zawieszeniu Obniżenie 55 mm z przodu i 30 mm z tyłu Po niemiecku H- hinten- tył V- vorn- przód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witux 1 Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Hehe, to ja mam to jakoś odwrotnie.Ale czego ? Czy ten przód u mnie wygląda na obniżony o 55mm ? http://img406.imageshack.us/img406/387/a428ft7.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość puchatek27 Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 hej,moze jakis kretyn mechanik na hama zamienil tyl do przodu i tera masz 30/55 . Nie no,zartuje, raczej nie masz -55 z przodu ps. ja polecam zawias Koni sport 40/40, autko stoi :th: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
posy 0 Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Ja również przyłanczam sie do proźby o fotki ja siedzi a4 z takimi spręzynami. Może ma ktoś obniżenie 30\30 lub 45\35 by porównać jak to siedzi. Był bym wdzięczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się