Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] prośba o analize Logów <new>


Gość Keżor

Rekomendowane odpowiedzi

Kezorek jutro zrobimy pelne logi, bo to przeraza. Nie cisnij auta, bo rurbina sie rozpadnie. 1,5 bara to zdecydowanie za duzo na GT17V

No Keżorek, tutaj zgodzę się z :afro: - spokojnie jeździj, bo może być nieciekawie i na zlot nie dojedziesz :tongue4:

Niech Murzyniasty zrobi logi od początku i wtedy zobaczy co tam się dzieje (ale pewnie N75 poszedł na spacer lub żaluzje).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lukasz nie wrózmy - caly tydzien to robilismy :polew: zaluzje po szybkosci reakcji w 11 wygladaja na ok, a znajac styl jazdy Kezora to tez watpliwe zeby je zafastrygowal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lukasz nie wrózmy - caly tydzien to robilismy :polew: zaluzje po szybkosci reakcji w 11 wygladaja na ok, a znajac styl jazdy Kezora to tez watpliwe zeby je zafastrygowal

A no chyba, że tak. To pewnie pozostaje sterowanko dmuchawą.

Cały dzień ??????????? No bez żartów - ciekaw ile zupek chmielowych poszło :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja stawiam na zapieczone kierownice to bardzo częsta usterka w AFN-ach a jak nie to coś z N75. Turbo pompuje sporo więcej niż 1,5 bara do tylu jest tylko skala pomiaru tak wię nie jeździ ostro bo tak jak koledzy wyżej piszą turbo bardzo szybko się rozpadnie.

Najlepiej na wyłączonym silniku poruszaj sztangą przy gruszce od turbiny jeśli chodzi płynnie i się nie przycina to kirownice ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne - albo mi się wydaje albo ta przepływka mierzy jak pijana (Keżorek dałeś jej coś czy jak :tongue4:): dawki pokręcone, turbina znowu w notlaufie, kierownice chyba nie do końca pracują jak trzeba no i wypadałoby sprawdzić chyba te nieszczęsne N75.

Spanky, Murzyn co Wy na to ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehh no sztanga pracuje - namacalnie. Skok ma raczej ok, zadnych zaciec nie zaobserwowalem. Po logach to chyba za mala róznica zamkniete otwarte, ale po dyn 011 to widac jakby kierownice sie zawiesily na zamkietej pozycji :mysli:

Nie wiem co sie czepiasz przeplywki - najpierw nic nie wskazywala, boturbo nie pompowalo, pozniej 1.1 czyli norma dla softu. 3 ostatnie wskazania to jak kezor hamowal, albo zonka zlapal, wiec spadlo :disgust:

Trza by podmiecic to N75 raczej

Dawki chyba tez duze jak na 130KM - ale czy pokrecone, chyba nie

Cos czuje ze trza tu rogala czy Alie'go zeby zinterpretowal logi po chipie, bo tak naprawde nie ma sie za bardzo do czego odniesc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Murzyn:

1. trochę nie zauważyłem, że próbkowanie było spore i od 1500-2000 obr było aż tyle próbek - źle spojrzałem, ale mimo to uważam, że przepływka mierzy jakoś niestandardowo - przy 3700 obr aż ponad 1000mg/R - trochę sporawo - coś mi tu nie gra, ale to może moje złudzenie.

2. dawki - przeważnie jest tak, że poz 3 < 4 < 2 (dla zobrazowania w obrotach przeważnie 2800-3200) - zobacz co jest tutaj: zadana przez kierowcę jest mniejsza niż pozostałe (a na pewno niż ograniczenie momentu). Coś tu jest nie tak. Co do ich wielkości to chyba nie są aż tak mocno duże.

Co do N75 to się zgadzam :th:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Zwroc uwage ze jest program i turbo laduje jak oszalale - stad wskazania. 003 to tylko skutek wiec nie ma co sie zaglebiac jak nie doprowadzi sie reszty do normy

2. no 2>4 i to jest ok inaczej byc nie moze. Zobacz ze Termostat nie trzyma i to tez moze miec wplyw na dawki

Spanky, Baskecior, ALi, Rogall -> do tablicy :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka jest ok, pokazuje tak dużo bo turbo pompuje ponad 1,5 bara. Dla mnie to na 99% przycinają się kierownice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Murzyn, w sumie jak na to patrzę teraz rano to, to jest w tym co piszesz sporo racji.

Trzeba najpierw temperaturę i te przeładowanie doprowadzić do normy i wtedy coś się wyjaśni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masakra ... ;(

Najpierw zrób porządek ze sterowaniem turbiny, na moje oko żaluzje stoją dęba. Przy okazji - pomiar 003 robiłeś chyba na notlaufie, albo but nie był w podłodze.

Najpierw szuszarka - doprowadź do porządku i loguj ponownie senior.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...