Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] kratki w slupkach


mariusz2308

Rekomendowane odpowiedzi

czujka klimy jest między radiem a panelem klimatronika i w lampce sufitowej do oświetlania wnętrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To są czujniki ruchu od alarmu, możesz to sprawdzić: zostaw otwartą szybę w aucie a następnie zamknij go, poczekaj chwilkę aż się alarm uzbroi i włóż rękę przez okno powinien wtedy uruchomić się alarm :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie sie nie uruchomi bo nie wiem jak go uruchomic zeby centralny dzialal musialem pompke zmostkowac a czy jest alarm czy nie jak to sprawdzic. zalozylem inny bo nie wiedzialem czy byl tam alarm poza tym nie mam pilota do tego orginalnego alarmu .dajcie znac jak sprawdzic ten alarm tak zeby nic nie uszkodzic ten nowy mam podpiety pod wtrys( odciecie)[br]Dopisany: 09 Luty 2008, 18:59 _________________________________________________powiedzcie mi jeszcze na jakiej zasadzie dziala ten alarm skoro mam zwykly kluczyk i nic wiecej.Zeby uruchomic centralny musialem troche pogrzebac i przez przypadek zmostkowalem dwa plusy w pomce i zadzialalo i tak zostawilem ale alaru nie slyszalem zeby cos pikalo lub cos w tym stylu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żadne czujniki ruchu tylko czujniki temperatury. sa takie 3 w środku samochodu. właśnie 2 w słupkach i jeden miedzy panelem klimatronika a radiem. ich wartości można odczytać na panelu na kanale 56 (czujnik w desce) i 57 (czujniki w słupkach) albo na odwrót, tu nie jestem pewny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żadne czujniki ruchu tylko czujniki temperatury. sa takie 3 w środku samochodu. właśnie 2 w słupkach i jeden miedzy panelem klimatronika a radiem. ich wartości można odczytać na panelu na kanale 56 (czujnik w desce) i 57 (czujniki w słupkach) albo na odwrót, tu nie jestem pewny.

dokładnie nie mam fabrycznego alarmu ale krateczki są i zapewne siedzią tam czujniki temperatury jak to schiller ładnie opisał. Oryginalne czujki alermu fabrycznego ktoś wspominał że gdzieś z tyłu auta "patrzą"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A4/1997/156/57/1760541/

tutaj jest odpowiedz ,ze to jednak czujki od alarmu[br]Dopisany: 23 Luty 2008, 23:03 _________________________________________________jesli chodzi o modele z 1997 r

[br]Dopisany: 23 Luty 2008, 23:05 _________________________________________________wczesniejsze nie mialy klimy ,wiec czujnikow tez nie bylo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli by to mialy byc czujki ruchu to nisko na slupku powinien byc przycisk od ich dezaktywowania, tak mialem kiedys w a6 c5 , problemy mialem z tym bo fachowcy w 1999r w polsce nie potrafili mi przez seryjny alarm zalozyc dodatkowego alarmu, zawsze musialem nacisnac ten guzik przed wyjsciem samochodu zeby uzbroic skorpiona bo innaczej czujki z seryjnego klocily sie z czujkami ori.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie sie nie uruchomi bo nie wiem jak go uruchomic zeby centralny dzialal musialem pompke zmostkowac a czy jest alarm czy nie jak to sprawdzic. zalozylem inny bo nie wiedzialem czy byl tam alarm poza tym nie mam pilota do tego orginalnego alarmu .dajcie znac jak sprawdzic ten alarm tak zeby nic nie uszkodzic ten nowy mam podpiety pod wtrys( odciecie)[br]Dopisany: 09 Luty 2008, 18:59 _________________________________________________powiedzcie mi jeszcze na jakiej zasadzie dziala ten alarm skoro mam zwykly kluczyk i nic wiecej.Zeby uruchomic centralny musialem troche pogrzebac i przez przypadek zmostkowalem dwa plusy w pomce i zadzialalo i tak zostawilem ale alaru nie slyszalem zeby cos pikalo lub cos w tym stylu

brak pilota nie oznacza braku seryjnego alarmu, wczesniejsze modele nie byly wyposazone w piloty ,alarm uzbrajany jest kluczem .

alarm mozesz sprawdzic vagiem ,ale jesli dolozony jest skompatybilowany z seryjnym, to tez zawyje

slady seryjnego mozesz sprawdzic po elementach alarmu,jesli wszystkie przewody sa w oryginalnych wiazkach to jest slad seryjnego jesli sa jakies przewody dokladane ,to cos tam dodano

jesli by to mialy byc czujki ruchu to nisko na slupku powinien byc przycisk od ich dezaktywowania, tak mialem kiedys w a6 c5 , problemy mialem z tym bo fachowcy w 1999r w polsce nie potrafili mi przez seryjny alarm zalozyc dodatkowego alarmu, zawsze musialem nacisnac ten guzik przed wyjsciem samochodu zeby uzbroic skorpiona bo innaczej czujki z seryjnego klocily sie z czujkami ori.

przycisk jest na slupku od strony kierowcy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak to czujki od alarmu, ich sterownik znjaduje sie pod tylną kanapą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...