grzes1704 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 witam moja a4 wpada w tryb awaryjny klasyczny notlauf (błąd 00575) . dolot szczelny .węże podciśnienia ok . kierownice turbiny czyszczony 2 miesiące temu (gruszka chodzi , sztanga tez ) . wtryski nowe .egr zaślepiony. problem zaczął sie po tym jak pękła gumowa rura idąca od ic do plastikowej rury .gumową rurę uszczelniłem . ciśnienie nie ucieka . co możne być jeszcze nie tak? możne czujnik ciśnienia się zepsuł jak go sprawdzić?
Rafal1988Lodz Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 dolacze sie do tematu. Od tygodnia mam tez problem. max 140 cisnalem z wakacji i wiecej nie chciala. Powyzej 2tysi takie swiszczenie slychac.Dodam ze za kazdym razem jak na 4 przeciagne powyzej 3tysi to juz zamulka na maxa. Od czego zaczac?
grzes1704 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2011 podmień N75 z N18 ale jezeli na wolnych obrotach po zapaleniu (gdy nie jest w trybie awaryjnym) w wężu podciśnieniowym od sztangi jest podciśnienie to nie oznacza ze n75 jest sprawny? czy chodzi o to ze moze on nie działać płynnie? [br]Dopisany: 02 Sierpień 2011, 19:23_________________________________________________ dolacze sie do tematu. Od tygodnia mam tez problem. max 140 cisnalem z wakacji i wiecej nie chciala. Powyzej 2tysi takie swiszczenie slychac.Dodam ze za kazdym razem jak na 4 przeciagne powyzej 3tysi to juz zamulka na maxa. Od czego zaczac? zdejmij wężyk dochodzący do gruszki turbiny dotknij palcem czy jest podciśnienie jezeli tak to włóż rękę pod gruszkę i dotknij sztangi pod nią jednocześnie pomału zakładaj przewód jezeli rusza sie mało płynnie lub podnosi tylko kilka mm to kierownice turbiny do czyszczenia
SkOs Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 jejq co tu sie doszukiwac robcie logi i bedziemy wiedzieli co dolega waszym furkom
grzes1704 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2011 jejq co tu sie doszukiwac robcie logi i bedziemy wiedzieli co dolega waszym furkom bez logów tez można coś powiedzieć . nie każdy ma możliwość zrobienia logów
dante0018 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Podmień, albo najlepiej by było jakbyś włożył z bezproblemowego AFNa N75.
malinek21 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 dolacze sie do tematu. Od tygodnia mam tez problem. max 140 cisnalem z wakacji i wiecej nie chciala. Powyzej 2tysi takie swiszczenie slychac.Dodam ze za kazdym razem jak na 4 przeciagne powyzej 3tysi to juz zamulka na maxa. Od czego zaczac? Kolego zapewne masz nieszczelny dolot bo słyszysz świszczenie posprawdzaj układ dlotowy od turba do intercoolera i od ic do kolektora dolotowego.Duże prawdopodobieństwo że szczelił Ci gómowy łącznik układu dolotowego.Zauważyłeś nadmierne kopcenie??
grzes1704 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2011 podmieniłem z dobrego afn n75 , czujnik ciśnienia a nawet przepływomierz ,wymieniłem wszystkie wężyki podciśnienia. podłączyłem wakuometr i pokazuje prawidłowe podciśnienie 0,9-1 . Jednak po naciśnięciu hamulca spada prawie do zera . ogólnie pedał hamulca jest trochę za twardy porównując do innych a4 . mam dostęp do dobrej a4 afn . przekładać pompę vacum czy servo? czy możne być taka sytuacja ze vacum bez obciążenia daje dobre podciśnienie a jak obciążony to głupieje?
SkOs Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 podmieniłem z dobrego afn n75 , czujnik ciśnienia a nawet przepływomierz ,wymieniłem wszystkie wężyki podciśnienia. podłączyłem wakuometr i pokazuje prawidłowe podciśnienie 0,9-1 . Jednak po naciśnięciu hamulca spada prawie do zera . ogólnie pedał hamulca jest trochę za twardy porównując do innych a4 . mam dostęp do dobrej a4 afn . przekładać pompę vacum czy servo? czy możne być taka sytuacja ze vacum bez obciążenia daje dobre podciśnienie a jak obciążony to głupieje? tak powykrecaj wszystko podmien tez wszystko potem sie okaze ze to nie to i robota na marne ... zrob logi bedziesz wszystko wiedzial ;p
Rafal1988Lodz Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 U mnie wszystko sie wyjasnilo. Dziura w wezu wychodzacego z turbo. Naszczescie rozwalil sie ten z tanszych wezy i koszt nowki ori 150zl. Teraz smiga az milo:)
grzes1704 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2011 podmieniłem z dobrego afn n75 , czujnik ciśnienia a nawet przepływomierz ,wymieniłem wszystkie wężyki podciśnienia. podłączyłem wakuometr i pokazuje prawidłowe podciśnienie 0,9-1 . Jednak po naciśnięciu hamulca spada prawie do zera . ogólnie pedał hamulca jest trochę za twardy porównując do innych a4 . mam dostęp do dobrej a4 afn . przekładać pompę vacum czy servo? czy możne być taka sytuacja ze vacum bez obciążenia daje dobre podciśnienie a jak obciążony to głupieje? tak powykrecaj wszystko podmien tez wszystko potem sie okaze ze to nie to i robota na marne ... zrob logi bedziesz wszystko wiedzial ;p w sumie to już mało zostało .Czyli to ze ginie podciśnienie po wciśnięciu hamulca to normalne?[br]Dopisany: 20 Sierpień 2011, 14:08_________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=218260.new#new moje logi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się