u571 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Hej, ponownie ponawiam temat, bo nie udało mi sie uzyskac odpowiedzi. Uszkodzony licznik, uszkodził mi komputer silnika. Po naprawie, włożyłęm nowy licznik i mam taki problem, że swieci mi się airbag oraz czasami mryga ikonka immo, tak jakby immo unieruchomił samochód, pomimo tego że dalej bez problemu jade(immo działa, jak owinę kluczyk folią, to samochod nie odpala). Mam prośbę, czy moglby mi ktoś pomóc, co zrobić, aby pozbyć się ww. problemó. Chciałbym aby poduchy spowrotem zaczeły mi działać Elektronik po montazu licznika skasowal blad, sprawdził poduche, czujnik ect. i mów, że tam jest ok. Stwierdził też, że ten nowy licznik (VDO), jest "Za nowy", pomimo, że jest wersji przedliftowej i że ma inaczej rozwiązaną kwestię przesyłu sygnału z airbaga w porównaniu do mojejgo autka. Moja b5 jest z początku produkcji, i podobno potrzebuje licznika z poczatku produkcji, inaczej nie bedzie działać. Przepraszam, że piszę troche chaotycznie, ale nie znam sie na elektronice. Czy ktoryś z kolegów z forum zetknął się z podobnym problemem? Czy to prawda, i jak można ten problem rozwiązać, czy elektronik który mi pomaga z moja niunią robi mnie w bambuko i sie nie zna???
pawelwor Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Włożyłeś licznik po I lifcie z zegarkiem analogowym z cyferkami, stąd problemy. Dużo napisane o Twoich problemach jest w wątku "efekt wymiany licznika na fis", trzeba poświęcić dużo czasu, bo trochę tych stron tam jest
leoncjo Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Włożyłeś licznik tej samej marki ?? nie robiłeś podmiany z VDO na UK-NSI czy odwrotnie ??
gucia Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Przedmówca ma rację marka też ma znaczenie. Orientujesz się z jakiego rocznika jest ten licznik? Nowsze liczniki od 1998 roku miały immo w liczniku. Nasze maja osobno. Byłoby dobrze jeśli miałbyś skąd podmienić licznik na próbę. Weź Vaga i sprawdź błędy. Podłączenie jest jednakowe, ale może licznik trefny.
Xsystoff Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Istanieja dwa rodzaje licznikow przedlifotwych (tych bez numeracji skali na zegarku), w 95 roku byly inne zegary niz w 96-97, mimo ze oba przedlifty i oba VDO. Mam ten sam problem, swieci sie airbag i nie dziala FIS na zegarach z 96 roku w aucie z 95 roku. Musisz znalezc zegary z 95 i to najlepiej z pierwszej polowy roku.
aju Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 a nie da się wgrać wsadu z zegarów 95r?
Xsystoff Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 hmm.... nie probowalem, obawiam sie ze zwyklym kablem tego nie zrobie :/
u571 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Udało mi sie zrobić mały wywiad. Wiem, że jezeli lampka airbaga pali sie caly czas, nawet podczas odpalania, to airbag działa, tylko że z "uwagi na inny sposob wyswietlania" ikona bedzie sie swiecic cały czas. Teraz za to wyszedł inny krzaczek, immo mi nie działa xD Tj, jak owinę folią aluminiowa kluczyk to autko slicznie odpala i moze jechac ile paliwa w baku, mimo,że żolta ikonka immo mryga. Czy ktos może mi podpowiedzec co zrobić z tym fantem ? Ewentualnie dac lin do odpowiedniego watku?
Hubi241 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Starego licznika nie dało się naprawić ??
u571 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Podobno nic sie juz z nim sie nie da zrobic, bo jest caly popalony??? I, że jest ryzyko ze znów moglby uszkodzic komputer silnika. Cokolwiek to oznacza;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się