Kamil4b7 Opublikowano 25 Marca 2023 Opublikowano 25 Marca 2023 Mam jeszcze jedno pytanie: czy po odłączeniu kostki od komputera i zrobienia pomiarów miernikie później auto mi odpali ? Nie będzie trzeba nic kodować? I czy do dostania się do ecu muszę ściągać całe nadszybie ?
Muskel1 Opublikowano 25 Marca 2023 Opublikowano 25 Marca 2023 Godzinę temu, Kamil4b7 napisał(a): Mam jeszcze jedno pytanie: czy po odłączeniu kostki od komputera i zrobienia pomiarów miernikie później auto mi odpali ? Nie będzie trzeba nic kodować? I czy do dostania się do ecu muszę ściągać całe nadszybie ? Normalnie odpali, nic nie trzeba kodować. Musisz trochę rozebrać w podszybiu.
Kamil4b7 Opublikowano 26 Marca 2023 Opublikowano 26 Marca 2023 Miałem właśnie dobierać się do mierzenia napięcia w sterowniku ale podłączyłem vcds I nie mam tego błędu? Przejechałem Ok 130 km i nic cisza nie ma błędu wczoraj ładowałem aku do full i po tym nie ma błędu? Czyli jest wszystko ok była to wina nie naładowanego na full aku ? Zmierzyłem naładowanie aku i wyszło tak: przy wyłączonym silniku i wszystkie odbiorniki prądu wyłączone. Na wyłączonym silniku: 12,36 Na włączonym silniku: 13,88 Silnik w pełni nagarzany temperatura na dworze Ok 8 stopni wszystko jest ok ? Nie powinno ładować powyżej 14v ? Pomiary na wolnym obrotach
Muskel1 Opublikowano 26 Marca 2023 Opublikowano 26 Marca 2023 Napięcie ładowania między 13,8 - 14,2 V dla tego modelu jest normalne. Podłącz co jakiś czas vcds i sprawdź czy błąd powraca.
Kamil4b7 Opublikowano 26 Marca 2023 Opublikowano 26 Marca 2023 Teraz, Muskel1 napisał(a): Napięcie ładowania między 13,8 - 14,2 V dla tego modelu jest normalne. Podłącz co jakiś czas vcds i sprawdź czy błąd powraca. Zapomniałem dodać że alternator był regenerowany max 3 tygodnie temu czyli to jest normalne ładowanie ? Błędu nie ma będę sprawdzał co jakiś czas czy blad nie powraca a może aku mam za dużej pojemności i nie doładowuje go ?
Muskel1 Opublikowano 26 Marca 2023 Opublikowano 26 Marca 2023 Ładowanie jest w przedziale, tak jak pisałem wyżej, powinno być między 13,8 - 14,2 V. Jeżeli po ładowaniu akumulatora aku ma napięcie tylko 12,36 V to albo za krótko ładowałeś albo akumulator masz do wymiany. 12,36V to naładowanie rzędu 60%. W pełni naładowany aku powinien mieć napięcie 12,65 - 12,7 V.
Kamil4b7 Opublikowano 26 Marca 2023 Opublikowano 26 Marca 2023 Ładowałem go Ok 5 h podłączyć go na 12 h?
Muskel1 Opublikowano 26 Marca 2023 Opublikowano 26 Marca 2023 Spróbuj naładować go do pełna. Zmierz napięcie 2 godz. po ładowaniu.
Kamil4b7 Opublikowano 26 Marca 2023 Opublikowano 26 Marca 2023 4 godziny temu, Muskel1 napisał(a): Spróbuj naładować go do pełna. Zmierz napięcie 2 godz. po ładowaniu. Ok
Mateusz Mysi Opublikowano 4 Października 2023 Opublikowano 4 Października 2023 Witam, mam podobny problem do kolegi, otóż wyskakuje mi błąd tego zacisku 30 niskie napięcie Przypomnę że kasuje błąd i cały czas to samo Aku nowe Alternator regenerowany
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się