Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Średnica i długość weżyków podciśnienia.


Michaloo24

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie chcialbym wymienic wezyki podcisnienia te co sa w tym szmacianym oplocie(łapie notlauf). wyczytalem ze ich srednica ta 4mm i 6mm. chcialbym sie upewnic czy napewno tak jest. i jak wyglada sytyacja z dlugościa ile mniej wiecej potrzeba z danej srednicy. Jesli w złym miejscu temat prosze o przeniesienie. Dziekuje za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbyś wymienić wężyki a ja się założę, że nigdy nawet plastikowej górnej pokrywy z silnika nie zdejmowałeś. Nie rozumiem co jest powodem tego by nie zajrzeć samemu do komory silnika i nie zdjąć wężyków mierząc ich średnicę wewnętrzną oraz obliczyć ile cm z konkretnych odcinków jest łącznie i wtedy zamówić. Łapiesz tryby awaryjne a wiesz przynajmniej czy z winy niedoładowania turbo czy z przeładowania ? W tym drugim przypadku wymiana wężyków nic nie da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osobiście nigdy nie założyłbym już tych oryginalnych z zewnętrznym oplotem tylko gładkie - widać wtedy jak na dłoni w którym miejscu będzie ich uszkodzenie/pęknięcie jeśli do tego dojdzie. Tych gładkich jest do wyboru do koloru i w różnych przedziałach cenowych. Ostatnio kupiłem sobie na zapas po 3,60 zł za metr w sklepie motoryzacyjnym w mojej okolicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbyś wymienić wężyki a ja się założę, że nigdy nawet plastikowej górnej pokrywy z silnika nie zdejmowałeś. Nie rozumiem co jest powodem tego by nie zajrzeć samemu do komory silnika i nie zdjąć wężyków mierząc ich średnicę wewnętrzną oraz obliczyć ile cm z konkretnych odcinków jest łącznie i wtedy zamówić. Łapiesz tryby awaryjne a wiesz przynajmniej czy z winy niedoładowania turbo czy z przeładowania ? W tym drugim przypadku wymiana wężyków nic nie da.

a wyobraz sobie kolego ze sciagalem plastikowa oslone silnika bo wymieniałem termostat i czujnik temperatury. Tryb awaryjny łapie z powodu przeladowania, jesli to nic nie zmieni to ok, ale i tak chce zmienic wezyki bo co poniektory maja juz wytarty ten szmaciany oplot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbyś wymienić wężyki a ja się założę, że nigdy nawet plastikowej górnej pokrywy z silnika nie zdejmowałeś. Nie rozumiem co jest powodem tego by nie zajrzeć samemu do komory silnika i nie zdjąć wężyków mierząc ich średnicę wewnętrzną oraz obliczyć ile cm z konkretnych odcinków jest łącznie i wtedy zamówić. Łapiesz tryby awaryjne a wiesz przynajmniej czy z winy niedoładowania turbo czy z przeładowania ? W tym drugim przypadku wymiana wężyków nic nie da.

a wyobraz sobie kolego ze sciagalem plastikowa oslone silnika bo wymieniałem termostat i czujnik temperatury. Tryb awaryjny łapie z powodu przeladowania, jesli to nic nie zmieni to ok, ale i tak chce zmienic wezyki bo co poniektory maja juz wytarty ten szmaciany oplot.

musisz kupić 4mm i 6mm. minimum po 1m bo krócej nikt ci nie sprzeda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz kupić 4mm i 6mm. minimum po 1m bo krócej nikt ci nie sprzeda

dzieki za info. i tak chcialem kupic gdzies po 2metry kazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz kupić 4mm i 6mm. minimum po 1m bo krócej nikt ci nie sprzeda

dzieki za info. i tak chcialem kupic gdzies po 2metry kazdy.

do podcisnienia ??? po 2m to za dużo. 1m kazdego w zupełnosci wystarczy :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aaaa. gdzies mi sie przewinal przez oczy watek o tych wezykach i tam ktos napisal ze dodac wszystkie dlugosci to wyjdzie ok 3m. i ze w ASO 1m kosztuje ok 30zł , chyba ze cos namieszałem teraz. ale skoro mowisz ze po 1m metrze starczy to fajno. :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do podciśnienia wężyk ma 3,2 mm. Na początek poruszaj sztangą od sterowania turbiną bo pewnie zapieczona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale mówimy o tych wężykach przelewowych szmacianych w oplocie ??

jeżeli tak to średnica 3,2mm i długość pomiędzy wtryskami chyba 9mm albo 11mm, w etce jest to opisane

tak w szmacianym oplocie, ale ja nie chce zmieniac tych co ida do wtryskow tylko np z gruchy od turbo itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z gruchy od turbo itp.

czyli podciśnienie - jak w temacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powinny podejść tylko pamiętaj o średnicy 3,2mm bo w zależności od producenta średnice mogą się różnić.

mialem taki problem u siebie kupilem producenta X i leciało mi z przelewów, lekko się nacinały - okazało się później że miały 3,6mm - kupiłem ten sam przewód innego producenta i już miał 3,2mm i śmigam na nim do dziś bez kłopotu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Panowie powiedzcie mi, bo kupilem dzisiaj wezyk podcisnieniowy 3,2 mm i dopiero w domu zobaczylem ze na nim jest napisane ze do paliw benzyny i oleju i do 0.2 Mpa czy 20 bar. nada sie takie cos do zalozenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy a ja mam jeszcze inne pytanie, mianowicie po wymianie turbiny zakład wymienił mi moje stare wężyki na nowe tyle że każdy ma tą samą średnicę. Pewnie jest różnica w czymś skoro jeden ma mieć 6mm a inny 4mm średnicy. Z czym się to je, co się dzieje jak teraz mam każdy o tej samej średnicy. Na moje oko to będą wężyki od przelewu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...