Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVB] Dymienie na biegu jałowym,a świece żarowe


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ponownie.Dziś Sprawdziłem u siebie w A4 świece żarowe.Tylko jedna grzeje,pozostałe trzy są spalone.

Czy to może mieć wpływ na dymienie z rury wydechowej i gryzący zapach?

Sprawdziłem (wzualnie) też EGR-zauważyłem że w środku jest sporo oleju,który z resztą wycieka spod tego zaworu.

Może tu leży problem tego dymienia.?

Opublikowano

witam,

co do świec to wydaje mi się że auto by nie równo chodziło ale czy będzie dymić ?? hmm wydaje mi się że nie :kwasny:

co do egr to niektórzy go czyszczą i potem jeszcze jakiś czas chodzi,

w razie "W" sprzedaje takie nowe EGR niemieckiego producenta WAHLER za 400pln[br]Dopisany: 06 Sierpień 2011, 13:09_________________________________________________jeszcze jedno, podpinałeś może vaga >??

Opublikowano

w mojej a3 mam podobnie

ale jak wymieniłem olej na Motul poprawa jest

wymieniłem filtr paliwa poprawa jest

świece w obecnej temp. nie maja zbytniego znaczenia

może być EGR ale najlepiej pierburga kupić

uszczelniacze na PD

Opublikowano

w tym przypadku nie warto przepłacać pierburga bo wahlera sprzedawałem już trzem klubowiczom i wszyscy są zadowoleni z tego produktu.

a wracając do problemu to może właśnie kwestia jest w paliwie, a jak tam spalanie oleju ? może właśnie uszczelniacze zawarowe są do wymiany (aczkolwiek nie spotkałem się jeszcze aby ktoś w tym silniku musiał takowe wymieniać )

Opublikowano

Co do spalania oleju to jeszcze nie wiem,gdyż niedawno nabyłem samochód.Przy zakupie sprawdzałem pod komputerem wszystko co można było i żadnych błędów nie pokazał

Opublikowano

Jaki kolor dymu z rury??

Czarny----> za duza dawka paliwa ( wtryski, pompa, filtr paliwa do sprawdzenia)

Niebieski--> zjada ci olej ( zawory, i ogolnie glowica do roboty, lub tez olej stracił juz swoje właściwości wiec tez do wymiany )

Biały---> Botory ma walnietą uszczelkę pod głowicą ( wiadomo chyba co do roboty )

Jezeli chodzi ogólnie o dymienie z wydechu na biegu jałowym świece nie mają nic wspólnego ( one maja tylko jedno zadanie rozgrzac sie i odpalic ci batorego )

Opublikowano

niebieski dym może oznaczać przytartą turbinę albo jej uszkodzone uszczelniacze

Opublikowano

to że jest sucha to jeszcze nic nie znaczy :cool1:

przy obciążeniu moze popuszczać ale to wszystko trzeba sprawdzić...

Opublikowano

...ale to wszystko trzeba sprawdzić...

a jak to sprawdzić? :gwizdanie:

u mnie też sucho przy turbinie i luzów za bardzo nie ma, a przy max bucie puszcza lekki dymek, a i dość mocno świszczy na zimnym

Opublikowano

moje turbo też rano sobie pogwizduję jak skowronek :>

aczkolwiek wszystkie przewody od turbo są względnie suche, oczywiście zawsze coś będzie oleju ale ogólnie jest suche i śmiga :)

Opublikowano

Poranne gwizdanie turbo jest normalne. Większe dawki paliwa, większa ilość spalin, głośniejszy gwizd (również dym czarny). Świece żarowe w letnich temperaturach nie mają nic do rzeczy. Załączają się poniżej ok. 5 o C. Świece warto wymienić, szczególnie przed zimą, chociaż mój na pompie odpalał bez większego kręcenia przy -20 oC przy 3 spalonych świecach.

Jeśli dymi Ci na ciepłym, to podłącz VAGa, zrób logi dynamiczne i będziemy dalej szukać.

Opublikowano

no to troszkę musi byc zmęczone.

u mnie czasem przydymi po odpaleniu rano jak w przed dzień dałem mu troszkę czadu a tak na codzień to niezauważalnie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...