haras 0 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Witam, po uruchomieniu silnika gdy jest zimny nie pali na jeden cylinder, jak silnik rozgrzeje się do 80 stopni wszystko działa prawidłowo. Sprawdzałem cewki zapłonowe - iskra jest, wtryskiwacz podaje paliwo - podmieniałem z innym wtryskiwaczem i do tego świeca mokra, sprawdzałem vagiem i nie pokazuje żadnych błędów. Jaka może być przyczyna takiego zjawiska? Nie mam jak sprawdzić kompresji w cylindrach ale sądzę że to może być hydrauliczny popychacz zaworu? Tutaj podobny temat ale nie znalazłem odpowiedzi http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=156661.0;highlight=nie+pali+na+cylinder Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skerim 0 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Ja sprawdziłbym na początku bardziej podstawowe rzeczy. Sprawdź, czy olej spod uszczelki pokrywy nie podcieka ci pod świece - może ułatwiać przebicie, a jak się już nagrzeje to jakoś sobie radzi. W Nissanie 1.8T miałem odwrotny problem - po nagrzaniu odpadał jeden gar - winna okazała się cewka - po nagrzaniu musiała się robić jakaś przerwa i gar odpadał. Możesz spróbować zamienić je miejscami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haras 0 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Robiłem już podmiane cewek, świec i wtryskiwacza, oleju nie ma ani kropli. Ale dziwne jest też że tuż po pierwszym odpaleniu po dłuższym postoju przez pierwsze 3 sekundy zanim obroty się nie ustabilizują działają wszystkie cylindry, więc może jednak problem z elektryką jest? Ale wziąłem inną świecę, włożyłem do cewki dotykając obudową świecy do silnika to iskra była, wtryskiwacz też na 100% działa... Już nie wiem jaka może być przyczyna takiego zachowania ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracjan 1 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 A jak w 1.8T wygląda temat modułów zapłonowych ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RFK 0 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Miałem podobny problem , przyczyną był moduł zapłonowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haras 0 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Tylko oryginalny moduł zapłonowy bosha to przy moich zniżkach to i tak koszt 170zł... A nie chce kasy w błoto wpakować jeśli okaże się że to nie to...[br]Dopisany: 07 Sierpień 2011, 21:57_________________________________________________ Miałem podobny problem , przyczyną był moduł zapłonowy Możesz opisać jak wyglądał Twój problem dokładnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rooney1990 0 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Tylko oryginalny moduł zapłonowy bosha to przy moich zniżkach to i tak koszt 170zł... A nie chce kasy w błoto wpakować jeśli okaże się że to nie to Podmien sobie modul z kims kogo ogarniesz w Twojej okolicy, tez z 1,8T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RFK 0 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 No u mnie była trochę inna sytuacja ale opisze ją . A wiedz tak wsiadłem z rana do samochodu odpaliłem i coś dziwnie nim rzucało pomyślałem że może przestanie , ale nie przestało więc sprawdziłem pierw świece(okazały się sprawne) to podmieniłem cewki i też bez różnicy nie było iskry na 1 cylindrze. To zacząłem od sprawdzania kabli i wyszło że jest za małe napięcie na tym 1 cylindrze. Wiedz padło na moduł zapłonowy i właśnie na tym mniejszym wtyku na jednej blaszce było mniejsze napięcie. Po wymianie modułu wszystko wróciło do normy. Podmień może ten moduł i zobaczysz czy coś się zmieni , jak nie trzeba będzie szukać dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracjan 1 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Jedź na spota, napewno ktoś użyczy na chwile modułu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RFK 0 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Albo na szrocie poszukaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haras 0 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 A jest może ktoś z Zamościa kto mógłby jutro znaleźć chwilkę czasu? Bo od wtorku to już w Lublinie będę a sprawa jest dosyć pilna bo szykuje mi się wyjazd do Krakowa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyniu 0 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Miałem to samo przyczynom był moduł wzmocnienia zapłonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 na bank moduł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haras 0 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 No ok, zamawiam dzisiaj moduł, ale dziwne że iskra jest, tylko może za słaba? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RFK 0 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Napisz czy pomogła wymiana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haras 0 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Moduł zapłonowy wymieniony, dalej to samo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RFK 0 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Uu a myślałem że pomoże .Trzeba szukać dalej przyczyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haras 0 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 No tylko gdzie teraz szukać? Ale to chyba jednak nie usterka mechaniczna bo na zimnym silniku, zanim obroty się ustabilizują pali na wszystkie gary, dopiero 2-3 sekundy po odpaleniu jeden nie pracuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek 0 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Sprawdź kompresje na zimnym silniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haras 0 Opublikowano 5 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 Kompresja sprawdzona, na wszystkich cylindrach jest 13 barów, więc to nie jest usterka mechaniczna, wydaje mi się że może szwankować sterowanie wtryskiwaczem albo iskra pokazuje się w nieodpowiednim momencie, wstawiłem dzisiaj jeszcze 2 nowe czujniki temperatury cieczy(jeden na 4 przewody i jeden na 2) zero efektu...[br]Dopisany: 12 Sierpień 2011, 20:57_________________________________________________Byłem u elektronika samochodowego, do wymiany przepustnica na dzień dobry, okazuje się że kont wychylenia zapłonu mam na -16 gdzie powinno być najwięcej -3, elektronik powiedział żebym sprawdził czy rozrząd nie przeskoczył, sprawdziłem z mechanikiem, rozrząd jest w porządku, więc prawdopodobnie jakiś czujnik albo komputer, wydaje mi się że może to być wina czujnika spalania stukowego?[br]Dopisany: 21 Sierpień 2011, 22:51_________________________________________________Wszystko już wiadomo, wygięty zawór dolotowy na czwartym cylindrze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się