Bieniek Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Mam taki problem. Moja stara przekladnia strasznie stukala i miala luzy.Zakupilem od Barta jego przekladnie. Wszystko bylo cacy przez 2 tyg.Dzisiaj zauwazylem, ze jak ruszam energicznie kierownica lewo-prawo to znowu slychac te stuki. Na dziurach tez je slysze. Sa mniej slyszalne niz kiedys,ale jednak sa. CHyba niemozliwe,zeby padla kolejna przekladnia po 2 tyg :wallbash: Co to moze byc?? Karda laczacy kierownice z maglem?? Reka luzow nie wyczulem jak mialem rozebrane wszystko.
Gość Damian A4 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Mi też tak stukało ale z b5 do póki geometri nie ustawiłem
Bieniek Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2011 No chyba nie myslisz,ze 2 tyg jezdzilem bez ustawionej geometrii??
Gość Damian A4 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 No to kupiłeś wyjebany magiel albo nie wiem. Łączniki nowe?
ROBERT Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Magiel , końcówka drążka ew. drążek , tzw. "krzyżak" ... sprawdź czy dobrze dokręciłeś magiel przy wymianie
Bieniek Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Koncowki sa nowe.Magiel jezdzil u Barta i bylo ok.U mnei tez bylo ok.Teraz to sie zaczelo. Jak tego kardana sprawdzic??Niby luzow nie ma.Dokrecenie to te 3 sruby,czy chodzi Ci o polacznie magiel-kardan?[br]Dopisany: 07 Sierpień 2011, 22:59_________________________________________________I puka cos mocno z prawej strony. Moga to byc drazki?? Bez rozebrania chyba nic nie zdzialam
cool506 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 moze coś luźne?? watpie aby wysypał sie po 2 tyg....
Bieniek Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Nie moze byc luzne. Zreszta na geometrii by wyszlo.
cool506 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Moze sprobój dokrecic ta srube w przekładni , do redukcji luzów, i wtedy zobaczysz czy jest roznica, wystarczy poł obrotu i powinno byc czuc, nie wiem czy to dobry pomysł ale ja tak wlasnie zrobiłem i wiedziałem wtedy ze to na bank przkładnia. Aczkolwiek te dokrecanie nic nie daje oprocz chwilowo czasowego (1 tydzien) zniwelowania luzu, pozniej szybko luz wraca. Poprostu druga lub regeneracja...
HiRide Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Moze sprobój dokrecic ta srube w przekładni , do redukcji luzów, i wtedy zobaczysz czy jest roznica, wystarczy poł obrotu i powinno byc czuc, nie wiem czy to dobry pomysł ale ja tak wlasnie zrobiłem i wiedziałem wtedy ze to na bank przkładnia. Aczkolwiek te dokrecanie nic nie daje oprocz chwilowo czasowego (1 tydzien) zniwelowania luzu, pozniej szybko luz wraca. Poprostu druga lub regeneracja... gdzie znajduje sie ta sruba ?
Bieniek Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Zakupilem nowe drazki.W tyg wymienie i zobacze co jest grane.Obadam jeszcze raz dokladnie kardana.
cool506 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Moze sprobój dokrecic ta srube w przekładni , do redukcji luzów, i wtedy zobaczysz czy jest roznica, wystarczy poł obrotu i powinno byc czuc, nie wiem czy to dobry pomysł ale ja tak wlasnie zrobiłem i wiedziałem wtedy ze to na bank przkładnia. Aczkolwiek te dokrecanie nic nie daje oprocz chwilowo czasowego (1 tydzien) zniwelowania luzu, pozniej szybko luz wraca. Poprostu druga lub regeneracja... gdzie znajduje sie ta sruba ? sruba jest tam gdzie wchodzi drazek atakujacy od kierownicy do przekladni, jak wlozysz reke miedzy silnikiem a zbiorniczkiem plynu chlodzocego i dotkniesz w tym miejscu przekladni, to sruba jest od spodu przekladni, na klucz 17, tylko nie rob duzego obrotu u mnie doslownie 1/3 i luz zniknal.
HiRide Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Moze sprobój dokrecic ta srube w przekładni , do redukcji luzów, i wtedy zobaczysz czy jest roznica, wystarczy poł obrotu i powinno byc czuc, nie wiem czy to dobry pomysł ale ja tak wlasnie zrobiłem i wiedziałem wtedy ze to na bank przkładnia. Aczkolwiek te dokrecanie nic nie daje oprocz chwilowo czasowego (1 tydzien) zniwelowania luzu, pozniej szybko luz wraca. Poprostu druga lub regeneracja... gdzie znajduje sie ta sruba ? sruba jest tam gdzie wchodzi drazek atakujacy od kierownicy do przekladni, jak wlozysz reke miedzy silnikiem a zbiorniczkiem plynu chlodzocego i dotkniesz w tym miejscu przekladni, to sruba jest od spodu przekladni, na klucz 17, tylko nie rob duzego obrotu u mnie doslownie 1/3 i luz zniknal. dzieki dla pewnosci zapytam ...obrot w prawo tak ?
cool506 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 W prawo ale malo wyczyc powinienes.
HiRide Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 W prawo ale malo wyczyc powinienes. dzieki bede pamietac
gelus Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 mam problem... od pewnego czasu borykam sie z delikatnym pojedynczym stukiem podczas dodawaniem lub ujmowaniem gazu... wczoraj bylem u mechanika , wyczuwam delikatny luz na wale i pukniecia, wyglada tak jakby sie gdzies wyrobil na laczeniu (w srodku walu tam jest chyba wieloklin) przy podporze, jest to mozliwe? niestety samej podpory nie dojrzalem gdyz dostep jest tam niezaciekawy... przerabial ktos taki problem?
ROBERT Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 mam problem... od pewnego czasu borykam sie z delikatnym pojedynczym stukiem podczas dodawaniem lub ujmowaniem gazu... wczoraj bylem u mechanika , wyczuwam delikatny luz na wale i pukniecia, wyglada tak jakby sie gdzies wyrobil na laczeniu (w srodku walu tam jest chyba wieloklin) przy podporze, jest to mozliwe? niestety samej podpory nie dojrzalem gdyz dostep jest tam niezaciekawy... przerabial ktos taki problem? nie pomyliłeś Ty przypadkiem działów to dział o układzie kierowniczym , wątek o przekładni kierowniczej ( tzw. maglownicy ) Może >>> tutaj <<< najpierw zajrzyj
cool506 Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 chyba nie ten watek, przekladnia to nie wal,
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się