Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Stuki w przekładni


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam taki problem.

Moja stara przekladnia strasznie stukala i miala luzy.Zakupilem od Barta jego przekladnie.

Wszystko bylo cacy przez 2 tyg.Dzisiaj zauwazylem, ze jak ruszam energicznie kierownica lewo-prawo to znowu slychac te stuki.

Na dziurach tez je slysze. Sa mniej slyszalne niz kiedys,ale jednak sa.

CHyba niemozliwe,zeby padla kolejna przekladnia po 2 tyg :wallbash: :wallbash:

Co to moze byc??

Karda laczacy kierownice z maglem??

Reka luzow nie wyczulem jak mialem rozebrane wszystko.

Opublikowano

jedź na szarpaki

Opublikowano

Dodam,ze zawiecha jest nowa.

Gość Damian A4
Opublikowano

Mi też tak stukało ale z b5 do póki geometri nie ustawiłem :mysli:

Opublikowano

No chyba nie myslisz,ze 2 tyg jezdzilem bez ustawionej geometrii?? :embarrassed:

Gość Damian A4
Opublikowano

No to kupiłeś wyjebany magiel albo nie wiem. Łączniki nowe?

Opublikowano

Magiel , końcówka drążka ew. drążek , tzw. "krzyżak" ... sprawdź czy dobrze dokręciłeś magiel przy wymianie :wink4:

Opublikowano

Koncowki sa nowe.Magiel jezdzil u Barta i bylo ok.U mnei tez bylo ok.Teraz to sie zaczelo.

Jak tego kardana sprawdzic??Niby luzow nie ma.Dokrecenie to te 3 sruby,czy chodzi Ci o polacznie magiel-kardan?[br]Dopisany: 07 Sierpień 2011, 22:59_________________________________________________I puka cos mocno z prawej strony.

Moga to byc drazki??

Bez rozebrania chyba nic nie zdzialam :(

Opublikowano

Nie moze byc luzne.

Zreszta na geometrii by wyszlo.

Opublikowano

Moze sprobój dokrecic ta srube w przekładni , do redukcji luzów, i wtedy zobaczysz czy jest roznica, wystarczy poł obrotu i powinno byc czuc, nie wiem czy to dobry pomysł ale ja tak wlasnie zrobiłem i wiedziałem wtedy ze to na bank przkładnia. Aczkolwiek te dokrecanie nic nie daje oprocz chwilowo czasowego (1 tydzien) zniwelowania luzu, pozniej szybko luz wraca. Poprostu druga lub regeneracja... :wallbash:

Opublikowano

Moze sprobój dokrecic ta srube w przekładni , do redukcji luzów, i wtedy zobaczysz czy jest roznica, wystarczy poł obrotu i powinno byc czuc, nie wiem czy to dobry pomysł ale ja tak wlasnie zrobiłem i wiedziałem wtedy ze to na bank przkładnia. Aczkolwiek te dokrecanie nic nie daje oprocz chwilowo czasowego (1 tydzien) zniwelowania luzu, pozniej szybko luz wraca. Poprostu druga lub regeneracja... :wallbash:

gdzie znajduje sie ta sruba ?

Opublikowano

Zakupilem nowe drazki.W tyg wymienie i zobacze co jest grane.Obadam jeszcze raz dokladnie kardana.

Opublikowano

Moze sprobój dokrecic ta srube w przekładni , do redukcji luzów, i wtedy zobaczysz czy jest roznica, wystarczy poł obrotu i powinno byc czuc, nie wiem czy to dobry pomysł ale ja tak wlasnie zrobiłem i wiedziałem wtedy ze to na bank przkładnia. Aczkolwiek te dokrecanie nic nie daje oprocz chwilowo czasowego (1 tydzien) zniwelowania luzu, pozniej szybko luz wraca. Poprostu druga lub regeneracja... :wallbash:

gdzie znajduje sie ta sruba ?

sruba jest tam gdzie wchodzi drazek atakujacy od kierownicy do przekladni, jak wlozysz reke miedzy silnikiem a zbiorniczkiem plynu chlodzocego i dotkniesz w tym miejscu przekladni, to sruba jest od spodu przekladni, na klucz 17, tylko nie rob duzego obrotu u mnie doslownie 1/3 i luz zniknal.

Opublikowano

Moze sprobój dokrecic ta srube w przekładni , do redukcji luzów, i wtedy zobaczysz czy jest roznica, wystarczy poł obrotu i powinno byc czuc, nie wiem czy to dobry pomysł ale ja tak wlasnie zrobiłem i wiedziałem wtedy ze to na bank przkładnia. Aczkolwiek te dokrecanie nic nie daje oprocz chwilowo czasowego (1 tydzien) zniwelowania luzu, pozniej szybko luz wraca. Poprostu druga lub regeneracja... :wallbash:

gdzie znajduje sie ta sruba ?

sruba jest tam gdzie wchodzi drazek atakujacy od kierownicy do przekladni, jak wlozysz reke miedzy silnikiem a zbiorniczkiem plynu chlodzocego i dotkniesz w tym miejscu przekladni, to sruba jest od spodu przekladni, na klucz 17, tylko nie rob duzego obrotu u mnie doslownie 1/3 i luz zniknal.

dzieki :) dla pewnosci zapytam ...obrot w prawo tak ?

Opublikowano

W prawo ;) ale malo wyczyc powinienes.

dzieki bede pamietac :good:

Opublikowano

mam problem... od pewnego czasu borykam sie z delikatnym pojedynczym stukiem podczas dodawaniem lub ujmowaniem gazu... wczoraj bylem u mechanika , wyczuwam delikatny luz na wale i pukniecia, wyglada tak jakby sie gdzies wyrobil na laczeniu (w srodku walu tam jest chyba wieloklin) przy podporze, jest to mozliwe? niestety samej podpory nie dojrzalem gdyz dostep jest tam niezaciekawy... przerabial ktos taki problem?

Opublikowano

mam problem... od pewnego czasu borykam sie z delikatnym pojedynczym stukiem podczas dodawaniem lub ujmowaniem gazu... wczoraj bylem u mechanika , wyczuwam delikatny luz na wale i pukniecia, wyglada tak jakby sie gdzies wyrobil na laczeniu (w srodku walu tam jest chyba wieloklin) przy podporze, jest to mozliwe? niestety samej podpory nie dojrzalem gdyz dostep jest tam niezaciekawy... przerabial ktos taki problem?

:mysli: nie pomyliłeś Ty przypadkiem działów :mysli: to dział o układzie kierowniczym , wątek o przekładni kierowniczej ( tzw. maglownicy ) :cool1:

Może >>> tutaj <<< najpierw zajrzyj

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...