baskecior Opublikowano 11 Lutego 2008 Opublikowano 11 Lutego 2008 Słabe wspomaganie hamulcy - czasem niestety winne sa klocki , bo mimo że podcisnienie jest prawidłowe - autko słabo hamuje, tak jest u mnie. PS: u mnie przy doładowaniu 2150 5-letni lmm mierzy lepiej :gwizdanie: Nie ma reguły towarzysze ...
Pikuś Opublikowano 11 Lutego 2008 Autor Opublikowano 11 Lutego 2008 basket, u mnie komplet ATE PD z klockami niby sie polepszylo ale i tak nie to co jak wsiadlem w kumpla AVG z 99 czy 00 ogolnie wymienilem uszczelniacze i czyscilem zaciski, a takze prowadnice. Wiec obstawiam vacum albo serwo
Jarol Opublikowano 11 Lutego 2008 Opublikowano 11 Lutego 2008 Mi się tu nie podoba to że ciśnienie doładowania narasta wraz ze wzrostem obrotów. Wyglada jak by sztanga była źle wyregulowana, lub kierownice nie otwierały się do końca. Nie jest to za dobre dla turbiny prawie 1,3 bara przy 4000 tys to już troche za dużo.
spanky Opublikowano 12 Lutego 2008 Opublikowano 12 Lutego 2008 Mi się tu nie podoba to że ciśnienie doładowania narasta wraz ze wzrostem obrotów. Wyglada jak by sztanga była źle wyregulowana, lub kierownice nie otwierały się do końca. Nie jest to za dobre dla turbiny prawie 1,3 bara przy 4000 tys to już troche za dużo. słuszna uwaga .. przy takich obrotach to juz jest sporo jak na to turbulum .....
Pikuś Opublikowano 12 Lutego 2008 Autor Opublikowano 12 Lutego 2008 Mi się tu nie podoba to że ciśnienie doładowania narasta wraz ze wzrostem obrotów. Wyglada jak by sztanga była źle wyregulowana, lub kierownice nie otwierały się do końca. Nie jest to za dobre dla turbiny prawie 1,3 bara przy 4000 tys to już troche za dużo. słuszna uwaga .. przy takich obrotach to juz jest sporo jak na to turbulum ..... No ale koledzy sztanaga nie byla ruszana. Patrzac na doladowanie w granicach 1800-2400 nie widac zeby sie przycinala. Przygladalem sie jej ruchom w BS i tez ladnie pracuje. Tylko moze za wolno bo za slabe to podcisnienie?? Widocznie Rogalloti, taki zrobil program. Trzeba go zawolac niech sie wypowie co i jak. Dorzuce dla przypomnienia wykresik:
Jarol Opublikowano 12 Lutego 2008 Opublikowano 12 Lutego 2008 Program na moje oko jest dość mocny ja miałem podobny w golfie z tym samym silnikiem z tą różnicż że powyżej 3900 turbo odpuszczało z doładowaniem a tu do końca ma zadane tyle samo czyli 2193. Ja bym z tym coś zrobił bo jak kiedyś bogonisz auto do końca na 5 biegu to turbo może się rozlecieć.
spanky Opublikowano 12 Lutego 2008 Opublikowano 12 Lutego 2008 Program na moje oko jest dość mocny ja miałem podobny w golfie z tym samym silnikiem z tą różnicż że powyżej 3900 turbo odpuszczało z doładowaniem a tu do końca ma zadane tyle samo czyli 2193. z tego co pamietam Pikus chcial mocno to jest mocno .... a jak z zaworkiem N75, moze on troszke juz kuleje stad turbulm laduje troszke powyzej wymaganego ...
Pikuś Opublikowano 12 Lutego 2008 Autor Opublikowano 12 Lutego 2008 a jak z zaworkiem N75, moze on troszke juz kuleje stad turbulm laduje troszke powyzej wymaganego ... A jak go niby sprawdzic spanky ?? Turbinak ma troche luzy gora dol, wiec mozliwe, ze dlugo nie pociagnie przy tym doladowaniu. Wtedy trzeba bedzie myslec o 130-tce.
Jarol Opublikowano 12 Lutego 2008 Opublikowano 12 Lutego 2008 Widocznie Rogalloti, taki zrobil program. Trzeba go zawolac niech sie wypowie co i jak. Program jest zrobiony dobrze tylko turbo nie trzyma zadanych wartości i pompuje więcej. Ja bym stawiał na to że kierownice przy końcu troche się przycinają i nie otwierają się do końce.
pre_pl Opublikowano 12 Lutego 2008 Opublikowano 12 Lutego 2008 hmm, nie uważacie że trochę nieprawidłowe jest zachowanie w zaznaczonym prostokącie ?
lukaszr Opublikowano 12 Lutego 2008 Opublikowano 12 Lutego 2008 Te kierownice nie działają do końca tak jak powinny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się