Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Analiza logow


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Słabe wspomaganie hamulcy - czasem niestety winne sa klocki , bo mimo że podcisnienie jest prawidłowe - autko słabo hamuje, tak jest u mnie.

PS: u mnie przy doładowaniu 2150 5-letni lmm mierzy lepiej :gwizdanie: :wink4:

Nie ma reguły towarzysze ... ;)

Opublikowano

basket, u mnie komplet ATE PD z klockami niby sie polepszylo ale i tak nie to co jak wsiadlem w kumpla AVG z 99 czy 00

ogolnie wymienilem uszczelniacze i czyscilem zaciski, a takze prowadnice.

Wiec obstawiam vacum albo serwo

Opublikowano

Mi się tu nie podoba to że ciśnienie doładowania narasta wraz ze wzrostem obrotów. Wyglada jak by sztanga była źle wyregulowana, lub kierownice nie otwierały się do końca. Nie jest to za dobre dla turbiny prawie 1,3 bara przy 4000 tys to już troche za dużo.

Opublikowano

Mi się tu nie podoba to że ciśnienie doładowania narasta wraz ze wzrostem obrotów. Wyglada jak by sztanga była źle wyregulowana, lub kierownice nie otwierały się do końca. Nie jest to za dobre dla turbiny prawie 1,3 bara przy 4000 tys to już troche za dużo.

słuszna uwaga .. przy takich obrotach to juz jest sporo jak na to turbulum .....

Opublikowano

Mi się tu nie podoba to że ciśnienie doładowania narasta wraz ze wzrostem obrotów. Wyglada jak by sztanga była źle wyregulowana, lub kierownice nie otwierały się do końca. Nie jest to za dobre dla turbiny prawie 1,3 bara przy 4000 tys to już troche za dużo.

słuszna uwaga .. przy takich obrotach to juz jest sporo jak na to turbulum .....

No ale koledzy sztanaga nie byla ruszana.

Patrzac na doladowanie w granicach 1800-2400 nie widac zeby sie przycinala.

Przygladalem sie jej ruchom w BS i tez ladnie pracuje.

Tylko moze za wolno bo za slabe to podcisnienie?? :mysli:

Widocznie Rogalloti, taki zrobil program.

Trzeba go zawolac niech sie wypowie co i jak.

Dorzuce dla przypomnienia wykresik:

3096fc4cf992500c.jpg

Opublikowano

Program na moje oko jest dość mocny ja miałem podobny w golfie z tym samym silnikiem z tą różnicż że powyżej 3900 turbo odpuszczało z doładowaniem a tu do końca ma zadane tyle samo czyli 2193. Ja bym z tym coś zrobił bo jak kiedyś bogonisz auto do końca na 5 biegu to turbo może się rozlecieć.

Opublikowano

Program na moje oko jest dość mocny ja miałem podobny w golfie z tym samym silnikiem z tą różnicż że powyżej 3900 turbo odpuszczało z doładowaniem a tu do końca ma zadane tyle samo czyli 2193.

z tego co pamietam Pikus chcial mocno to jest mocno .... :kox:

a jak z zaworkiem N75, moze on troszke juz kuleje stad turbulm laduje troszke powyzej wymaganego ...

Opublikowano

a jak z zaworkiem N75, moze on troszke juz kuleje stad turbulm laduje troszke powyzej wymaganego ...

A jak go niby sprawdzic spanky ??

Turbinak ma troche luzy gora dol, wiec mozliwe, ze dlugo nie pociagnie przy tym doladowaniu.

Wtedy trzeba bedzie myslec o 130-tce.

Opublikowano

Widocznie Rogalloti, taki zrobil program.

Trzeba go zawolac niech sie wypowie co i jak.

Program jest zrobiony dobrze tylko turbo nie trzyma zadanych wartości i pompuje więcej.

Ja bym stawiał na to że kierownice przy końcu troche się przycinają i nie otwierają się do końce.

Opublikowano

hmm, nie uważacie że trochę nieprawidłowe jest zachowanie w zaznaczonym prostokącie ?

3604b7748bc376d4um7.jpg

Opublikowano

Te kierownice nie działają do końca tak jak powinny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...