kkrawat Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 witam czy zawieszenie z paska B5 4motion jest takie samo jak w A4 b5 quattro ?? Przód mysle że tak ale mi chodzi głównie o sprężyny tylnie ??
mikolaj85 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Jeśli chodzi o różnice to w Passatach jest napęd typu Haldex w A4 Torsen, sprężyny mają inne kolory oznaczeń i waga auta z tyłu też jest inna niż w A4 zatem są inne przedziały wagowe. Jeśli chcesz dopierać spręzyny z passata do A4 to mysle że nie ma sensu mogą różnić się wysokością, oznaczeniami i przedziałami wagowymi.
pioteros Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 blad - w passatach jest tez torsen - silnik montowany wzdluznie passat B5 zawieszeniowo jest taki sam jak A6 C5, amory, sprezyny no i wahacze sa te same i powinny podejsc plug and play (po odpowiednim dobraniu sprezyn po kategorii mas zeby auto nie stalo po wymianie jak koza), w A4 sa tylko wahacze te same reszta jest inna
zgredek27 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 B5 mial jeszcze jak najbardziej torsena, to przeciez to samo podwozie co b5 a4, nastepny juz mial silnik w poprzek i haldexa. Co do sprezym to watpie.. juz w ośce tylna belka była inna w passku, dłuższy jest po prostu.
mikolaj85 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 blad - w passatach jest tez torsen - silnik montowany wzdluznie passat B5 zawieszeniowo jest taki sam jak A6 C5, amory, sprezyny no i wahacze sa te same i powinny podejsc plug and play (po odpowiednim dobraniu sprezyn po kategorii mas zeby auto nie stalo po wymianie jak koza), w A4 sa tylko wahacze te same reszta jest inna To info o Haldexie wyczytane z sieci wiec jak masz 100% pewności to ok Co do sprężyn, i amortyzatorów to takie same tez są w skodzie CHodziło o rożnice w kolorach i przedziałach wagowych z czym według mnie nie warto się bawić sprężyn z A4 jest na rynku pod dostatkiem
pioteros Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 mam pewnosc tym bardizej ze passat a4 i a6 to ta sama plyta generalnie, w kazdym modelu tylko nieco zmodyfikowana silniki tez sa montowane wzdluznie a nazwy syncro/4motion quattro nie okreslaja jednoznacznie typu napedu, przykladem sa same samochody vw czy audi, w golfie jest haldex a w passacie torsen, ale obydwa to syncro lub nowsze 4motion, w audi tez quattro to quattro, czy torsen w a6 czy haldex w TT,a3 czy nawet R8
jihaad Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 mam pewnosc tym bardizej ze passat a4 i a6 to ta sama plyta generalnie, w kazdym modelu tylko nieco zmodyfikowanasilniki tez sa montowane wzdluznie Rzekłbym, że A4, A6 i Passat to ta sama płyta, choć gabarytowo i zawieszeniowo to A6 i Passat są zbliżone. A4 troche odstaje. a nazwy syncro/4motion quattro nie okreslaja jednoznacznie typu napedu, przykladem sa same samochody vw czy audi, w golfie jest haldex a w passacie torsen, ale obydwa to syncro lub nowsze 4motion, w audi tez quattro to quattro, czy torsen w a6 czy haldex w TT,a3 czy nawet R8 Quattro, Syncro, 4Motion to zwyczajnie nazwy handlowe napędu 4x4. Nie wiem czy w najnowszych rocznikach to jest wciąż regułą, ale w starszych zdaje się silnik poprzeczny (A3, Golf) = Haldex, silnik wzdłużny (A4, A6, Passat) = Torsen.
pioteros Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 To się nie zmieniło, największa zmiana to to ze passat już nie dzieli płyty z A4 itp, ma silnik poprzecznie i haldexa w 4x4, bazuje na wydłużonej płycie golfa Wystukane z Pegasusa
jihaad Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 No tak, nie zaznaczyłem, że chodzi o auta 95-2005 powiedzmy. Nowszych nie ogarniam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się