lukaszlsw Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 Panowie a orientuje się ktoś czy da radę wstawić gtb1756 do ARLa i jak duża będzie z tym rzeźba? Czeka mnie wymiana turbinki i zastanawiam się nad jakąś alternatywą do seryjnej ARL
dejf Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 Panowie a orientuje się ktoś czy da radę wstawić gtb1756 do ARLa i jak duża będzie z tym rzeźba? Czeka mnie wymiana turbinki i zastanawiam się nad jakąś alternatywą do seryjnej ARL To jest nas dwóch, bo ja chce kłaść na wiosnę gtb17 do ASZ Cooler wystarczy Ci seryjny? Bo mi nie hehe
lukaszlsw Opublikowano 23 Września 2011 Opublikowano 23 Września 2011 Cooler w arlu mam dość spory centralny, myślę że styknie. Ciekawi mnie montaż takiej turbiny i kto by tego mógł się podjąć. Czy ktoś zna tego sprzedawcę Turbin z allegro?? http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=5992781
olovski Opublikowano 23 Września 2011 Opublikowano 23 Września 2011 ciekawe czy kanaly wydechowe i otwory montazowe sie pokrywaja z silnikiem audi widac ze sa w pionie jak w 8 zaworowych PD
lukaszlsw Opublikowano 23 Września 2011 Opublikowano 23 Września 2011 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=386519 tutaj jest o montażu tej turbiny w 1.9 PD jednak nie będzie latwo
_evolution Opublikowano 24 Września 2011 Opublikowano 24 Września 2011 Panowie do asz lub arl montujcie gtb 22, przy odrobinie szczescia dla jednej osoby caly zabieg miesci sie w 12h, zostawiajac prawie seryjny dolot i wydech i przerabiajac na podcisnienie, zostawienie nastawnika fabrycznego wydluza to do 3..4 dni. a naprawde nie ma tragedii ze wstawaniem turbo
MAGIC87 Opublikowano 24 Września 2011 Opublikowano 24 Września 2011 jak dla mnie 22 to za duze turbo na 1.9... nie na setup uliczny
Łaszczu Opublikowano 24 Września 2011 Opublikowano 24 Września 2011 Pomiary u Hmielka. będzie ciężko;/ ale temat do ogarnięcia.
_evolution Opublikowano 17 Listopada 2011 Opublikowano 17 Listopada 2011 jak dla mnie 22 to za duze turbo na 1.9... nie na setup uliczny czy pod okrewsleniem "setup uliczny" rozumiesz auto z turbo wstajacym w okolicach 1800 z 1 bar z maksymalnym boostem w okolicach 2100 ???[br]Dopisany: 25 Wrzesień 2011, 12:07_________________________________________________przyklad jak wstaje gtb 22 http://vaglog.rtnet.pl/evolution1980_63189.html
Piotrek98igo Opublikowano 17 Listopada 2011 Opublikowano 17 Listopada 2011 czemu takie przeladowanie?
spanky Opublikowano 17 Listopada 2011 Opublikowano 17 Listopada 2011 czemu takie przeladowanie? nie ma przeladowania ...
Piotrek98igo Opublikowano 17 Listopada 2011 Opublikowano 17 Listopada 2011 czemu takie przeladowanie? nie ma przeladowania ... ja widze 2bary na 1.6 wymagane
spanky Opublikowano 17 Listopada 2011 Opublikowano 17 Listopada 2011 czemu takie przeladowanie? nie ma przeladowania ... ja widze 2bary na 1.6 wymagane to co widzisz nie jest do konca prawda ...
Piotrek98igo Opublikowano 17 Listopada 2011 Opublikowano 17 Listopada 2011 czemu takie przeladowanie? nie ma przeladowania ... ja widze 2bary na 1.6 wymagane to co widzisz nie jest do konca prawda ... wyjasnij spanky o co kaman
_evolution Opublikowano 18 Listopada 2011 Opublikowano 18 Listopada 2011 Piotrek98igo VAg nie pokazuje w zadanych wartosci wiekszych niz 2601 z powodu tego iz jest to 8 bit'owa rozdzielczosc co 102. owszem mozna przerabiac komunikacje by zmienic 102 na 117 uzyskujac 2983, ale w zwiazku z tym ze bez tej informacji w vagu i tak wiadomo co jest zadane bezsens jest grzebac w komunikacji. oplaca sie to tylko w przypadku gdy ecu uzsykane wartosci w serii ogarnia w rozdzielczosci 102 i nie widac ile dokladnie dmucha Co do tych logow nie dodalem ze jest to pierwszy przejazd kontrolny na nowej dmuchawie, przed finalnym strojeniem
Piotrek98igo Opublikowano 18 Listopada 2011 Opublikowano 18 Listopada 2011 Piotrek98igo VAg nie pokazuje w zadanych wartosci wiekszych niz 2601 z powodu tego iz jest to 8 bit'owa rozdzielczosc co 102. owszem mozna przerabiac komunikacje by zmienic 102 na 117 uzyskujac 2983, ale w zwiazku z tym ze bez tej informacji w vagu i tak wiadomo co jest zadane bezsens jest grzebac w komunikacji. oplaca sie to tylko w przypadku gdy ecu uzsykane wartosci w serii ogarnia w rozdzielczosci 102 i nie widac ile dokladnie dmucha Co do tych logow nie dodalem ze jest to pierwszy przejazd kontrolny na nowej dmuchawie, przed finalnym strojeniem
_evolution Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 takie cuś wyszlo po zabawie: zyczenie klienta max ~400Nm zestaw: ARL + GTB2260 + 2.75" + 1.9 bar glowica po remoncie seryjne pompki
hornet Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 :shocked: Jak z dymem ? Duży batory ?
_evolution Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 dym do przyjecia, widac kto jedzie z tylu za lekka mgla
MAGIC87 Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 dym do przyjecia, widac kto jedzie z tylu za lekka mgla Pozno wstaje ale wiadomo duze T tak maja... I do tego mega plaski Nm wiem ze pogoda nie halo i dopiero co wystrojone ale jakie czasy takie cos moze robic? 50-100? 80-160? bo o 0-100 to ciezko o trakcje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się