Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Turbosprężarka Gtb1756vk do 1,9 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
ja drugi raz bym nie wchodził w GTB17,szczerze moje ori BRD wstawało podobnie...

może masz źle przerobioną albo program słabo dba o to żeby wstała

Mówił, że ma 385Nm przy 2000rpm więc to moim zdaniem w zupełności wystarczy.

Opublikowano

upssss nie doczytałem to co najmniej 50 za dużo

Opublikowano
ja drugi raz bym nie wchodził w GTB17,szczerze moje ori BRD wstawało podobnie...

To co byś włożył teraz?? No bo chyba nie chcesz powiedzieć że wolabyś pozostać przy BRD??

Opublikowano

Wybór jest jednoznaczny - gtb2260vk, najlepiej od 2010, made in Italy, chociaż ja jeżdżę na rumunce 08r. i ładuje jak powalona, wstaje też moim zdaniem bardzo ładnie.

Procedura skrócona: Dospawać do kolektora wydechowego AWX/AVF flanszę za 80zł (chyba, że ktoś sam może sobie wyciąć), zaspawać, albo zaślepić EGR, odpowiednio skrócić ramię sterowania łopatkami, zamontować gruchę zachowując kąty (sztanga ma być prostopadła do cięgna, no ale to chyba oczywiste), skręcić turbinę z kolektorem, zamontować na silnik i stroić :) Gruszka ma w miarę możliwości swoim skokiem sztangi (16mm) sterować pełnym zakresem łopatek (bodajże 26mm), stąd konieczne jest skrócenie ramienia na turbinie. Dzięki temu będzie dobrze wstawać i dobrze regulować na górze.

Opublikowano

z tym wstawaniem BRD narosło trochę mitów,podstawa do DP przynajmiej 2,5cala bez kata,jak tego nie będzie to i GTB17 i 22 też za wcześnie nie wstanie cudów nie ma

Opublikowano

Wkładanie jakiejkolwiek większej turbiny typu BRD, gtb bez wydechu i większego coolera to pomyłka :)

Opublikowano

mam znajomego mechanika i mowi co sie dzieje z rumunkami ,nie zalozylbym do siebie nawet za darmo.

Opublikowano

a co się dzieje?

Opublikowano
a co się dzieje?

Pewnie padają :) tylko, że włoszki też :D na to nie ma reguły - słowa Rogala. Według mnie to mit. Jakby masowo padały to Garrett zrezygnowałby pewnie z produkcji swoich turbin w tym kraju. Zresztą ja jestem optymistą, jak padnie no to co...włoży się inną. Świat się nie zawali :) co się będę martwił na zaś. W poprzednim aucie też miałem rumunkę, tyle że małe gt1749va i też pompowała grubo 1.55 nawet po przebiegu 200kkm. Sprzedałem ją po wypadku i koleś jeździ do tej pory.

Opublikowano

rozpadaja sie na pol :grin::grin: jak znajde fotki bo mi kiedys wyslal to wrzuce

Opublikowano

panowie czy jest na forum jakiś artysta który wykonuje customowe kolektory ?

---------- Post dopisany 26-05-2012 at 10:47 ---------- Poprzedni post napisany 25-05-2012 at 23:18 ----------

typu "baran"

---------- Post dopisany at 10:47 ---------- Poprzedni post napisany at 10:47 ----------

typu "baran"

Opublikowano

Nie na tym forum chyba, ale jest - mrozoo.

Opublikowano
panowie czy jest na forum jakiś artysta który wykonuje customowe kolektory ?

---------- Post dopisany 26-05-2012 at 10:47 ---------- Poprzedni post napisany 25-05-2012 at 23:18 ----------

typu "baran"

---------- Post dopisany at 10:47 ---------- Poprzedni post napisany at 10:47 ----------

typu "baran"

Zadzwon do CTR Tuning

Opublikowano

Jeździłem autem Dejf-a co tam się dzieje to po prostu masakra:) i juz wiem jak turbinka będzie u mnie pod maską

Opublikowano

To co tam w koncu wypluło? bo ostatnio słyszałem ze duze doladowanie a 2 z przodu nie było:wink:

Opublikowano

Jeszcze się dopieszcza program, pomiar będzie pewnie niebawem to Dejf się wypowie ale szacunek z wczorajszej przejażdżki to 2 jest z przodu

Opublikowano
Jeszcze się dopieszcza program, pomiar będzie pewnie niebawem to Dejf się wypowie ale szacunek z wczorajszej przejażdżki to 2 jest z przodu

no to Ci zazdroszczę, że już miałeś okazję się przejechać,

rozmawiałem wczoraj i dzisiaj z dejfem ( wynik z hamowni zacny :kox: ) Z tego co wiem, dzisiaj jeszcze jakieś dopieszczanie softu u Mariusza....

Opublikowano

Dzięki dzięki Piotrek :D no coś tam jedzie hehe fajne odczucia powyżej 4000 ;)

Ta turbina musi mieć ekstremalnie podlane, dlatego nie było wcześniej 2 z przodu...był zbyt delikatny soft.

Hamowanie będzie w tygodniu, ale na razie tylko płocka inercja z obciążeniem, wkrótce jakaś maha, może w Kato:)?

Dziś gładzenia softu nie było, mTronik miał urlop. Obserwuje jak sie auto zachowuje i w tygodniu jeszcze będę chciał, żeby pociągnął full boost i dawkę do 4600.

Ogólnie przydałyby się większe wloty w zderzaku...

---------- Post dopisany at 15:56 ---------- Poprzedni post napisany at 15:38 ----------

A3_ASZ.jpg

Z dwójki, nie wyłączyłem ESP i zblokowało co nieco :/

Z trójki.

Lag z dołu minimalny jest gdyż przy pełnej piźd*ie N75 ma pracować w max 55-60%, ale moim zdaniem i tak całkiem szybko się wkręca...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...