dejf Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 ja drugi raz bym nie wchodził w GTB17,szczerze moje ori BRD wstawało podobnie... może masz źle przerobioną albo program słabo dba o to żeby wstała Mówił, że ma 385Nm przy 2000rpm więc to moim zdaniem w zupełności wystarczy.
juby_p Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 upssss nie doczytałem to co najmniej 50 za dużo
Jarol Opublikowano 24 Maja 2012 Autor Opublikowano 24 Maja 2012 ja drugi raz bym nie wchodził w GTB17,szczerze moje ori BRD wstawało podobnie... To co byś włożył teraz?? No bo chyba nie chcesz powiedzieć że wolabyś pozostać przy BRD??
dejf Opublikowano 24 Maja 2012 Opublikowano 24 Maja 2012 Wybór jest jednoznaczny - gtb2260vk, najlepiej od 2010, made in Italy, chociaż ja jeżdżę na rumunce 08r. i ładuje jak powalona, wstaje też moim zdaniem bardzo ładnie. Procedura skrócona: Dospawać do kolektora wydechowego AWX/AVF flanszę za 80zł (chyba, że ktoś sam może sobie wyciąć), zaspawać, albo zaślepić EGR, odpowiednio skrócić ramię sterowania łopatkami, zamontować gruchę zachowując kąty (sztanga ma być prostopadła do cięgna, no ale to chyba oczywiste), skręcić turbinę z kolektorem, zamontować na silnik i stroić Gruszka ma w miarę możliwości swoim skokiem sztangi (16mm) sterować pełnym zakresem łopatek (bodajże 26mm), stąd konieczne jest skrócenie ramienia na turbinie. Dzięki temu będzie dobrze wstawać i dobrze regulować na górze.
baszmak7 Opublikowano 24 Maja 2012 Opublikowano 24 Maja 2012 z tym wstawaniem BRD narosło trochę mitów,podstawa do DP przynajmiej 2,5cala bez kata,jak tego nie będzie to i GTB17 i 22 też za wcześnie nie wstanie cudów nie ma
dejf Opublikowano 24 Maja 2012 Opublikowano 24 Maja 2012 Wkładanie jakiejkolwiek większej turbiny typu BRD, gtb bez wydechu i większego coolera to pomyłka
Piotrek98igo Opublikowano 24 Maja 2012 Opublikowano 24 Maja 2012 mam znajomego mechanika i mowi co sie dzieje z rumunkami ,nie zalozylbym do siebie nawet za darmo.
dejf Opublikowano 24 Maja 2012 Opublikowano 24 Maja 2012 a co się dzieje? Pewnie padają tylko, że włoszki też na to nie ma reguły - słowa Rogala. Według mnie to mit. Jakby masowo padały to Garrett zrezygnowałby pewnie z produkcji swoich turbin w tym kraju. Zresztą ja jestem optymistą, jak padnie no to co...włoży się inną. Świat się nie zawali co się będę martwił na zaś. W poprzednim aucie też miałem rumunkę, tyle że małe gt1749va i też pompowała grubo 1.55 nawet po przebiegu 200kkm. Sprzedałem ją po wypadku i koleś jeździ do tej pory.
Piotrek98igo Opublikowano 24 Maja 2012 Opublikowano 24 Maja 2012 rozpadaja sie na pol :grin: jak znajde fotki bo mi kiedys wyslal to wrzuce
krystian821 Opublikowano 25 Maja 2012 Opublikowano 25 Maja 2012 W ecuproject wymodzili skode bkd na gtb2260vk na 300 KM Zdjęcia na tablicy | Facebook
baszmak7 Opublikowano 26 Maja 2012 Opublikowano 26 Maja 2012 panowie czy jest na forum jakiś artysta który wykonuje customowe kolektory ? ---------- Post dopisany 26-05-2012 at 10:47 ---------- Poprzedni post napisany 25-05-2012 at 23:18 ---------- typu "baran" ---------- Post dopisany at 10:47 ---------- Poprzedni post napisany at 10:47 ---------- typu "baran"
Cordii Opublikowano 30 Maja 2012 Opublikowano 30 Maja 2012 panowie czy jest na forum jakiś artysta który wykonuje customowe kolektory ?---------- Post dopisany 26-05-2012 at 10:47 ---------- Poprzedni post napisany 25-05-2012 at 23:18 ---------- typu "baran" ---------- Post dopisany at 10:47 ---------- Poprzedni post napisany at 10:47 ---------- typu "baran" Zadzwon do CTR Tuning
juby_p Opublikowano 1 Czerwca 2012 Opublikowano 1 Czerwca 2012 Jeździłem autem Dejf-a co tam się dzieje to po prostu masakra:) i juz wiem jak turbinka będzie u mnie pod maską
MAGIC87 Opublikowano 2 Czerwca 2012 Opublikowano 2 Czerwca 2012 To co tam w koncu wypluło? bo ostatnio słyszałem ze duze doladowanie a 2 z przodu nie było:wink:
juby_p Opublikowano 2 Czerwca 2012 Opublikowano 2 Czerwca 2012 Jeszcze się dopieszcza program, pomiar będzie pewnie niebawem to Dejf się wypowie ale szacunek z wczorajszej przejażdżki to 2 jest z przodu
Piotrek98igo Opublikowano 2 Czerwca 2012 Opublikowano 2 Czerwca 2012 czekam na filmik teraz musi robic juz przeciag
stanley Opublikowano 2 Czerwca 2012 Opublikowano 2 Czerwca 2012 Jeszcze się dopieszcza program, pomiar będzie pewnie niebawem to Dejf się wypowie ale szacunek z wczorajszej przejażdżki to 2 jest z przodu no to Ci zazdroszczę, że już miałeś okazję się przejechać, rozmawiałem wczoraj i dzisiaj z dejfem ( wynik z hamowni zacny ) Z tego co wiem, dzisiaj jeszcze jakieś dopieszczanie softu u Mariusza....
dejf Opublikowano 2 Czerwca 2012 Opublikowano 2 Czerwca 2012 Dzięki dzięki Piotrek no coś tam jedzie hehe fajne odczucia powyżej 4000 Ta turbina musi mieć ekstremalnie podlane, dlatego nie było wcześniej 2 z przodu...był zbyt delikatny soft. Hamowanie będzie w tygodniu, ale na razie tylko płocka inercja z obciążeniem, wkrótce jakaś maha, może w Kato:)? Dziś gładzenia softu nie było, mTronik miał urlop. Obserwuje jak sie auto zachowuje i w tygodniu jeszcze będę chciał, żeby pociągnął full boost i dawkę do 4600. Ogólnie przydałyby się większe wloty w zderzaku... ---------- Post dopisany at 15:56 ---------- Poprzedni post napisany at 15:38 ---------- Z dwójki, nie wyłączyłem ESP i zblokowało co nieco :/ Z trójki. Lag z dołu minimalny jest gdyż przy pełnej piźd*ie N75 ma pracować w max 55-60%, ale moim zdaniem i tak całkiem szybko się wkręca...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się