juby_p Opublikowano 18 Czerwca 2012 Opublikowano 18 Czerwca 2012 ale ona niema geometrii chyba co? i kolektor musi być rurowy bo ma podwójne wejście:) czy coś źle widzę?
daniels Opublikowano 18 Czerwca 2012 Opublikowano 18 Czerwca 2012 ona tak dmucha że geometria jest zbędna ---------- Post dopisany at 15:43 ---------- Poprzedni post napisany at 15:33 ---------- 340ps w FH12
Flyer Opublikowano 18 Czerwca 2012 Opublikowano 18 Czerwca 2012 dejf idzie grubo. Nawet zaryzykuje, ze tak samo jak moje auto, albo i ciut lepiej (ciezko powiedziec, trzebaby sie zlapac). Jednak waga i FWD robia swoje
juby_p Opublikowano 18 Czerwca 2012 Opublikowano 18 Czerwca 2012 no doczytałem sie gdzie jest montowana, rozumiem ze mrozu ja montuje?
krystian821 Opublikowano 18 Czerwca 2012 Opublikowano 18 Czerwca 2012 ona tak dmucha że geometria jest zbędna---------- Post dopisany at 15:43 ---------- Poprzedni post napisany at 15:33 ---------- 340ps w FH12 mozesz to rozwinac,ciekawe jak ja wysterujesz nie mowiac o lagu.
juby_p Opublikowano 18 Czerwca 2012 Opublikowano 18 Czerwca 2012 nie wysteruje:) zrobi paliwem ile będzie można żeby wstała na gorze dostosuje paliwo i tyle, dołem pewnie nie pojeździ, może wmiarę dobrze wstawiać jak na taka wielka suszare bo ma twin scrola ale kolektor koniecznie rurowy z podzielonym wylotem zresztą to jakaś zmyłka bo Daniel zakłada 1756:)
dejf Opublikowano 20 Czerwca 2012 Opublikowano 20 Czerwca 2012 Oto efekt dzisiejszego pomiaru dyno, na kole. Ciśnienie jeszcze 1.95-1.98. W piątek będzie mapsensor do 4000mbar i ustawimy ok 2.1 i zrobię pomiar jeszcze raz. Zobaczymy czy ALki wydadzą więcej. Dodam, że jestem zadowolony
dejf Opublikowano 20 Czerwca 2012 Opublikowano 20 Czerwca 2012 Dzięki Dam znać jak będę po korekcie na 2.1bar.
daniels Opublikowano 20 Czerwca 2012 Opublikowano 20 Czerwca 2012 panowie nie widzę nigdzie w necie fotek z GTB1756 i oryginalną puszką filtra powietrza,szczerze powiem że nawet po demontażu blachy która jest na puszce nie bardzo się to zmieści,nie chciałbym wchodzić w stożek może puszka od AJMa lub AFNa? ---------- Post dopisany at 14:53 ---------- Poprzedni post napisany at 14:35 ---------- jeszcze myślę "przemodelować" puchę u gości co spawają plastiki-rzeźba ładna będzie
krystian821 Opublikowano 20 Czerwca 2012 Opublikowano 20 Czerwca 2012 Musi wejsc,chyba ze cos zle przerobiles.popros uzytkownika jozek726 o fotki-on jest teraz wlascicielem mojego auta.puszka spokojnie weszla bez zadnej wiekszej rzezby.turbo masz osadzone na samym kolektorze czy z flansza?daj fotki.
mazio Opublikowano 20 Czerwca 2012 Opublikowano 20 Czerwca 2012 Musi wejsc,chyba ze cos zle przerobiles.popros uzytkownika jozek726 o fotki-on jest teraz wlascicielem mojego auta.puszka spokojnie weszla bez zadnej wiekszej rzezby.turbo masz osadzone na samym kolektorze czy z flansza?daj fotki. przy GTB 17 jedynym problemem jest umiejscowienie gruszki. Ja mam założoną od góry i tylko dlatego musiałem trochę przyciąć filtr powietrza (jakieś 2cmx2cm)i to w samym rogu. Jeżeli dawał bym gruszkę od dołu wszystko było by jak w oryginale. Dodam że mam passata b5fl silink AVF
krystian821 Opublikowano 20 Czerwca 2012 Opublikowano 20 Czerwca 2012 ale po co kombinowa dajesz gruszke od dolu filtr wchodzi i gitara,do regulacji sztangi trzeba tylko wyciagnac puche filtra ale to max minuta roboty.
Piotrek98igo Opublikowano 20 Czerwca 2012 Opublikowano 20 Czerwca 2012 dejf a jak sprzeglo slizga sie czesciej?
dejf Opublikowano 20 Czerwca 2012 Opublikowano 20 Czerwca 2012 dejf a jak sprzeglo slizga sie czesciej? Nie Moment został ograniczony jak widać z dołu trochę i jest dobrze. Dziś jechałem z ibizą AL + gtb2260vk + FMIC + obrobiona głowica + baran + 1150kg wagi = z dwojki, trojki, czworki, zawsze równooo, no ale tam skrzynia 5 wiec powyżej 210-220kmh wiadomo... Piotrek (juby_p) może potwierdzić - jechał za nami
dejf Opublikowano 20 Czerwca 2012 Opublikowano 20 Czerwca 2012 szkoda ze bez filmiku To tak na spontanie wyszło więc wiesz... ale przed sądziłem, że mnie łyknie, no ale się mile zaskoczyłem Poprawiałbyś dół na moim miejscu? Sztange moge podciągnąć 1mm i będzie lepiej, ale czy jest sens?
juby_p Opublikowano 20 Czerwca 2012 Opublikowano 20 Czerwca 2012 dejf a jak sprzeglo slizga sie czesciej? Nie Moment został ograniczony jak widać z dołu trochę i jest dobrze. Dziś jechałem z ibizą AL + gtb2260vk + FMIC + obrobiona głowica + baran + 1150kg wagi = z dwojki, trojki, czworki, zawsze równooo, no ale tam skrzynia 5 wiec powyżej 210-220kmh wiadomo... Piotrek (juby_p) może potwierdzić - jechał za nami Ta załóżmy ze jechałem za chłopakami znaczy się przynajmniej próbowałem 3.0TDI po wirusie ;P ale miałem wrażenie że Dawid nawet deko lepiej odchodził szkoda ze bez filmiku tak dla podkręcenia emocji tu jest ta Ibizka z innym przeciwnikiem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się