Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Turbosprężarka Gtb1756vk do 1,9 TDI


Jarol

Rekomendowane odpowiedzi

ale ona niema geometrii chyba co? i kolektor musi być rurowy bo ma podwójne wejście:) czy coś źle widzę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ona tak dmucha że geometria jest zbędna

---------- Post dopisany at 15:43 ---------- Poprzedni post napisany at 15:33 ----------

340ps w FH12

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dejf idzie grubo. Nawet zaryzykuje, ze tak samo jak moje auto, albo i ciut lepiej (ciezko powiedziec, trzebaby sie zlapac).

Jednak waga i FWD robia swoje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no doczytałem sie gdzie jest montowana, rozumiem ze mrozu ja montuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ona tak dmucha że geometria jest zbędna

---------- Post dopisany at 15:43 ---------- Poprzedni post napisany at 15:33 ----------

340ps w FH12

mozesz to rozwinac,ciekawe jak ja wysterujesz nie mowiac o lagu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wysteruje:) zrobi paliwem ile będzie można żeby wstała na gorze dostosuje paliwo i tyle, dołem pewnie nie pojeździ, może wmiarę dobrze wstawiać jak na taka wielka suszare bo ma twin scrola ale kolektor koniecznie rurowy z podzielonym wylotem

zresztą to jakaś zmyłka bo Daniel zakłada 1756:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A3_GTB2260.jpg

Oto efekt dzisiejszego pomiaru dyno, na kole.

Ciśnienie jeszcze 1.95-1.98. W piątek będzie mapsensor do 4000mbar i ustawimy ok 2.1 i zrobię pomiar jeszcze raz.

Zobaczymy czy ALki wydadzą więcej.

Dodam, że jestem zadowolony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie nie widzę nigdzie w necie fotek z GTB1756 i oryginalną puszką filtra powietrza,szczerze powiem że nawet po demontażu blachy która jest na puszce nie bardzo się to zmieści,nie chciałbym wchodzić w stożek może puszka od AJMa lub AFNa?

---------- Post dopisany at 14:53 ---------- Poprzedni post napisany at 14:35 ----------

jeszcze myślę "przemodelować" puchę u gości co spawają plastiki-rzeźba ładna będzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musi wejsc,chyba ze cos zle przerobiles.popros uzytkownika jozek726 o fotki-on jest teraz wlascicielem mojego auta.puszka spokojnie weszla bez zadnej wiekszej rzezby.turbo masz osadzone na samym kolektorze czy z flansza?daj fotki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musi wejsc,chyba ze cos zle przerobiles.popros uzytkownika jozek726 o fotki-on jest teraz wlascicielem mojego auta.puszka spokojnie weszla bez zadnej wiekszej rzezby.turbo masz osadzone na samym kolektorze czy z flansza?daj fotki.

przy GTB 17 jedynym problemem jest umiejscowienie gruszki. Ja mam założoną od góry i tylko dlatego musiałem trochę przyciąć filtr powietrza (jakieś 2cmx2cm)i to w samym rogu. Jeżeli dawał bym gruszkę od dołu wszystko było by jak w oryginale. Dodam że mam passata b5fl silink AVF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale po co kombinowa dajesz gruszke od dolu filtr wchodzi i gitara,do regulacji sztangi trzeba tylko wyciagnac puche filtra ale to max minuta roboty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dejf a jak sprzeglo slizga sie czesciej?

Nie :) Moment został ograniczony jak widać z dołu trochę i jest dobrze.

Dziś jechałem z ibizą AL + gtb2260vk + FMIC + obrobiona głowica + baran + 1150kg wagi = z dwojki, trojki, czworki, zawsze równooo, no ale tam skrzynia 5 wiec powyżej 210-220kmh wiadomo...

Piotrek (juby_p) może potwierdzić - jechał za nami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szkoda ze bez filmiku :naughty:

To tak na spontanie wyszło więc wiesz... ale przed sądziłem, że mnie łyknie, no ale się mile zaskoczyłem :)

Poprawiałbyś dół na moim miejscu? Sztange moge podciągnąć 1mm i będzie lepiej, ale czy jest sens?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dejf a jak sprzeglo slizga sie czesciej?

Nie :) Moment został ograniczony jak widać z dołu trochę i jest dobrze.

Dziś jechałem z ibizą AL + gtb2260vk + FMIC + obrobiona głowica + baran + 1150kg wagi = z dwojki, trojki, czworki, zawsze równooo, no ale tam skrzynia 5 wiec powyżej 210-220kmh wiadomo...

Piotrek (juby_p) może potwierdzić - jechał za nami

Ta załóżmy ze jechałem za chłopakami znaczy się przynajmniej próbowałem 3.0TDI po wirusie ;P ale miałem wrażenie że Dawid nawet deko lepiej odchodził

szkoda ze bez filmiku :naughty:

tak dla podkręcenia emocji tu jest ta Ibizka z innym przeciwnikiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...