Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Turbosprężarka Gtb1756vk do 1,9 TDI


Jarol

Rekomendowane odpowiedzi

Evolution z Wrocławia ma fajną ofertę na montaż i przerobienie tego wszystkiego. Daje gwarancję że wszystko będzie grało, bez rzeźbienia filtra itp. Przygotuje graty, flansze i inne pierdoły.Jest jeden minus- odległość. Nigdy nie byłem we Wrocławiu- może warto przy okazji zwiedzania miasta zamontować sobie nowe turbo :)

zapraszam do Wrocławia :) (BTW ogarnie temat )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma złożyć na flansze - taką dostałem informacje.
ciekawe-widziałem,jego prace i zawsze spawa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Evo - jakieś projekty na gtb powyżej 230ps?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

parenascie, wystarczy poszukac tu i owdzie:)

Oj tam wkleiłbyś jakiś wykres swojej roboty ;) Jak oceniasz mój?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio podciągnęliśmy sztange dosłownie 1mm i dół się poprawił, jest ok. 1.4-1.5bara przy 2000, od 1900 czuc ze już konkretnie ciągnie, no ale wiadomo kiedy jest najlepiej... Góra trochę przewalała więc skorygował tuner mapke n75 i jest git :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio podciągnęliśmy sztange dosłownie 1mm i dół się poprawił, jest ok. 1.4-1.5bara przy 2000, od 1900 czuc ze już konkretnie ciągnie, no ale wiadomo kiedy jest najlepiej... Góra trochę przewalała więc skorygował tuner mapke n75 i jest git :D

w końcu przejechałem sie twoim małym zapierdalaczem :kox::kox: na prawym fotelu z tobą śmierć w oczach i kupa w spodniach. Za kierownicą pełen respect :whistling:

Szacun ze włożoną robotę :kox: warto wyłożyć trochę $$ i łykać 95% wozów na drodze.

PS. To chyba tak jedzie eSa po sofcie.... ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A surge nie jest wina złego wystrojenia nawet dobrze przerobionej turbinki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy kolega Cordii ma na myśli źle (za bardzo?) skrócone ramię kierownic na turbinie...?

---------- Post dopisany at 09:09 ---------- Poprzedni post napisany at 09:06 ----------

Ostatnio podciągnęliśmy sztange dosłownie 1mm i dół się poprawił, jest ok. 1.4-1.5bara przy 2000, od 1900 czuc ze już konkretnie ciągnie, no ale wiadomo kiedy jest najlepiej... Góra trochę przewalała więc skorygował tuner mapke n75 i jest git :D

w końcu przejechałem sie twoim małym zapierdalaczem :kox::kox: na prawym fotelu z tobą śmierć w oczach i kupa w spodniach. Za kierownicą pełen respect :whistling:

Szacun ze włożoną robotę :kox: warto wyłożyć trochę $$ i łykać 95% wozów na drodze.

PS. To chyba tak jedzie eSa po sofcie.... ?

Artur - niestety fajna moc i moment mają też swoje wady, jak zauważyłeś kariera seryjnego sprzęgła powoli się kończy. Po 1 września wysyłam cały zestaw do Radzikowskiego... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio na racing forum evolution pojechał pana Muszkę d pięknie-Muszka nie ma pojęcia o przeróbkach pisał evo ale ostro przerabia evo stroił parę aut przerobionych GTB od Muszki i...masakra,turba nie wstają!!! jak powinny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy kolega Cordii ma na myśli źle (za bardzo?) skrócone ramię kierownic na turbinie...?

---------- Post dopisany at 09:09 ---------- Poprzedni post napisany at 09:06 ----------

Ostatnio podciągnęliśmy sztange dosłownie 1mm i dół się poprawił, jest ok. 1.4-1.5bara przy 2000, od 1900 czuc ze już konkretnie ciągnie, no ale wiadomo kiedy jest najlepiej... Góra trochę przewalała więc skorygował tuner mapke n75 i jest git :D

w końcu przejechałem sie twoim małym zapierdalaczem :kox::kox: na prawym fotelu z tobą śmierć w oczach i kupa w spodniach. Za kierownicą pełen respect :whistling:

Szacun ze włożoną robotę :kox: warto wyłożyć trochę $$ i łykać 95% wozów na drodze.

PS. To chyba tak jedzie eSa po sofcie.... ?

Artur - niestety fajna moc i moment mają też swoje wady, jak zauważyłeś kariera seryjnego sprzęgła powoli się kończy. Po 1 września wysyłam cały zestaw do Radzikowskiego... ;)

To już zacznij robić przysiady ze sztangą - najlepiej z dużym ciężarem i asekuracją:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...