baszmak7 1 Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Evo spawa turbo z kolektorem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Waldek 0 Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Ma złożyć na flansze - taką dostałem informacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hornet 2 Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Evolution z Wrocławia ma fajną ofertę na montaż i przerobienie tego wszystkiego. Daje gwarancję że wszystko będzie grało, bez rzeźbienia filtra itp. Przygotuje graty, flansze i inne pierdoły.Jest jeden minus- odległość. Nigdy nie byłem we Wrocławiu- może warto przy okazji zwiedzania miasta zamontować sobie nowe turbo zapraszam do Wrocławia (BTW ogarnie temat ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baszmak7 1 Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Ma złożyć na flansze - taką dostałem informacje.ciekawe-widziałem,jego prace i zawsze spawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_evolution 0 Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 NIe zrozumielismy sie, ja spawam zeliwo turbiny z kolektorem, robi sie kpl nierozlaczny. koras turbiny pozostaje wymienny w razie "W" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejf 2 Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Evo - jakieś projekty na gtb powyżej 230ps? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_evolution 0 Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 parenascie, wystarczy poszukac tu i owdzie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Waldek 0 Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 NIe zrozumielismy sie, ja spawam zeliwo turbiny z kolektorem, robi sie kpl nierozlaczny. koras turbiny pozostaje wymienny w razie "W" Przepraszam mój błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejf 2 Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 parenascie, wystarczy poszukac tu i owdzie:) Oj tam wkleiłbyś jakiś wykres swojej roboty Jak oceniasz mój? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_evolution 0 Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Wykres wykresem, grunt zebys byl zadowolony, 300+ niuta @2krpm to jakies 1,2 bara doladowania w tych obrotach, wiec nie jest zle ze wstawaniem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejf 2 Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Ostatnio podciągnęliśmy sztange dosłownie 1mm i dół się poprawił, jest ok. 1.4-1.5bara przy 2000, od 1900 czuc ze już konkretnie ciągnie, no ale wiadomo kiedy jest najlepiej... Góra trochę przewalała więc skorygował tuner mapke n75 i jest git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cordii 1 Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Te dmuchawki sa zle przerabiane !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Te dmuchawki sa zle przerabiane !! Rozwiń myśl bom ciekawy, i jednocześnie poprzyj czymś swoja teorię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanley 23 Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Ostatnio podciągnęliśmy sztange dosłownie 1mm i dół się poprawił, jest ok. 1.4-1.5bara przy 2000, od 1900 czuc ze już konkretnie ciągnie, no ale wiadomo kiedy jest najlepiej... Góra trochę przewalała więc skorygował tuner mapke n75 i jest git w końcu przejechałem sie twoim małym zapierdalaczem :kox: na prawym fotelu z tobą śmierć w oczach i kupa w spodniach. Za kierownicą pełen respect Szacun ze włożoną robotę warto wyłożyć trochę $$ i łykać 95% wozów na drodze. PS. To chyba tak jedzie eSa po sofcie.... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cordii 1 Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Te dmuchawki sa zle przerabiane !! Rozwiń myśl bom ciekawy, i jednocześnie poprzyj czymś swoja teorię Wystepuje surge, oraz bardzo słabo wstaje z dołu. Zle przerobiona elektronika na podcisnienie chłopak dopiero sie uczy :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 A surge nie jest wina złego wystrojenia nawet dobrze przerobionej turbinki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejf 2 Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Ciekawe czy kolega Cordii ma na myśli źle (za bardzo?) skrócone ramię kierownic na turbinie...? ---------- Post dopisany at 09:09 ---------- Poprzedni post napisany at 09:06 ---------- Ostatnio podciągnęliśmy sztange dosłownie 1mm i dół się poprawił, jest ok. 1.4-1.5bara przy 2000, od 1900 czuc ze już konkretnie ciągnie, no ale wiadomo kiedy jest najlepiej... Góra trochę przewalała więc skorygował tuner mapke n75 i jest git w końcu przejechałem sie twoim małym zapierdalaczem :kox: na prawym fotelu z tobą śmierć w oczach i kupa w spodniach. Za kierownicą pełen respect Szacun ze włożoną robotę warto wyłożyć trochę $$ i łykać 95% wozów na drodze. PS. To chyba tak jedzie eSa po sofcie.... ? Artur - niestety fajna moc i moment mają też swoje wady, jak zauważyłeś kariera seryjnego sprzęgła powoli się kończy. Po 1 września wysyłam cały zestaw do Radzikowskiego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baszmak7 1 Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 ostatnio na racing forum evolution pojechał pana Muszkę d pięknie-Muszka nie ma pojęcia o przeróbkach pisał evo ale ostro przerabia evo stroił parę aut przerobionych GTB od Muszki i...masakra,turba nie wstają!!! jak powinny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Waldek 0 Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Ciekawe czy kolega Cordii ma na myśli źle (za bardzo?) skrócone ramię kierownic na turbinie...?---------- Post dopisany at 09:09 ---------- Poprzedni post napisany at 09:06 ---------- Ostatnio podciągnęliśmy sztange dosłownie 1mm i dół się poprawił, jest ok. 1.4-1.5bara przy 2000, od 1900 czuc ze już konkretnie ciągnie, no ale wiadomo kiedy jest najlepiej... Góra trochę przewalała więc skorygował tuner mapke n75 i jest git w końcu przejechałem sie twoim małym zapierdalaczem :kox: na prawym fotelu z tobą śmierć w oczach i kupa w spodniach. Za kierownicą pełen respect Szacun ze włożoną robotę warto wyłożyć trochę $$ i łykać 95% wozów na drodze. PS. To chyba tak jedzie eSa po sofcie.... ? Artur - niestety fajna moc i moment mają też swoje wady, jak zauważyłeś kariera seryjnego sprzęgła powoli się kończy. Po 1 września wysyłam cały zestaw do Radzikowskiego... To już zacznij robić przysiady ze sztangą - najlepiej z dużym ciężarem i asekuracją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baszmak7 1 Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 i nie zapomnij o wzmacnianiu łydek... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się