Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Turbosprężarka Gtb1756vk do 1,9 TDI


Jarol

Rekomendowane odpowiedzi

na tym kolektorze do A4 B6 nie włożysz 1756 tak żeby mieć oryginalny filtr powietrza z osłoną atermiczną a 2260 prawdopodobnie w ogóle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze troche to wystarczy kupic troche gratów na allegro ,,klucz 10'' i wszystko bedzie mozna samemu w przydomowym garazu zrobic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze troche to wystarczy kupic troche gratów na allegro ,,klucz 10'' i wszystko bedzie mozna samemu w przydomowym garazu zrobic

to dobrze, w USA już od dawna kupuje sie całe kity do własnoręcznego montazu gratów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to z tej firmy Spawanie Białystok - Dargon.pl a koleś z allegro to pośrednik

---------- Post dopisany at 16:20 ---------- Poprzedni post napisany at 16:19 ----------

na tym kolektorze nawet GTB1756 nie wsadzisz do a4 b6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to z tej firmy Spawanie Białystok - Dargon.pl a koleś z allegro to pośrednik

---------- Post dopisany at 16:20 ---------- Poprzedni post napisany at 16:19 ----------

na tym kolektorze nawet GTB1756 nie wsadzisz do a4 b6

dobrze że mówisz bo miałem na niego chęć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na tym kolektorze nawet GTB1756 nie wsadzisz do a4 b6

wsadzi ale w komplecie z pończocha na dolocie zamiast filtra:) zresztą już pośrednio o tym gadaliśmy:)

Moje przerobione turbo leży i czeka, w ten weekend zamieszczę fotki z montażu do auta, niestety najlepszym sposobem "moim zdaniem" na zamontowanie GTB do naszych AVF/AWX jest zespawanie z kolektorem wydechowym, powód ciasnota.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na tym kolektorze nawet GTB1756 nie wsadzisz do a4 b6

wsadzi ale w komplecie z pończocha na dolocie zamiast filtra:) zresztą już pośrednio o tym gadaliśmy:)

Moje przerobione turbo leży i czeka, w ten weekend zamieszczę fotki z montażu do auta, niestety najlepszym sposobem "moim zdaniem" na zamontowanie GTB do naszych AVF/AWX jest zespawanie z kolektorem wydechowym, powód ciasnota.

popieram tylko spawanie z kolektorem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na tym kolektorze nawet GTB1756 nie wsadzisz do a4 b6

wsadzi ale w komplecie z pończocha na dolocie zamiast filtra:) zresztą już pośrednio o tym gadaliśmy:)

Moje przerobione turbo leży i czeka, w ten weekend zamieszczę fotki z montażu do auta, niestety najlepszym sposobem "moim zdaniem" na zamontowanie GTB do naszych AVF/AWX jest zespawanie z kolektorem wydechowym, powód ciasnota.

popieram tylko spawanie z kolektorem.

Dodajmy jeszcze ze to nie jest reklama turbin spawanych z kolektorem dostępnych na allegro tych co krążą o nich legendy:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie w a4 b6 trzeba możliwie jak "najkrócej" zespawać turbo z kolektorem inaczej pucha filtra powietrza nie wejdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie w a4 b6 trzeba możliwie jak "najkrócej" zespawać turbo z kolektorem inaczej pucha filtra powietrza nie wejdzie

a czy to prawda że w passacie FL jest więcej miejsca???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie w a4 b6 trzeba możliwie jak "najkrócej" zespawać turbo z kolektorem inaczej pucha filtra powietrza nie wejdzie

a czy to prawda że w passacie FL jest więcej miejsca???

w pasku jest o wieeele więcej miejsca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie w a4 b6 trzeba możliwie jak "najkrócej" zespawać turbo z kolektorem inaczej pucha filtra powietrza nie wejdzie

a czy to prawda że w passacie FL jest więcej miejsca???

w pasku jest o wieeele więcej miejsca

Ale gdzie jest więcej miejsca? na turbosprężarke??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od kolektora wydechowego do podłużnicy. Jak jest miejsce to wkładać gtb22.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie w a4 b6 trzeba możliwie jak "najkrócej" zespawać turbo z kolektorem inaczej pucha filtra powietrza nie wejdzie

wystarczy osadzic na ori kolektorze tylko bez zadnych flansz itp,i wszystko sie zmiesci bez problemu trzeba tylko odpowiednio gruche zamontowac.

---------- Post dopisany at 16:41 ---------- Poprzedni post napisany at 16:39 ----------

wasz problem lezy tu ze tylko skracacie ramie turbiny i nie mozna wsadzic gruszki nizej,ja daje calkiem inne ramie od innej turbiny i przesuwam je bardziej w dol na osi.

---------- Post dopisany at 16:56 ---------- Poprzedni post napisany at 16:41 ----------

439228c51905285bmed.jpg

---------- Post dopisany at 16:57 ---------- Poprzedni post napisany at 16:56 ----------

318f90f69b9098c3med.jpg

---------- Post dopisany at 16:58 ---------- Poprzedni post napisany at 16:57 ----------

f4f2cfc53d6a073emed.jpg

---------- Post dopisany at 17:00 ---------- Poprzedni post napisany at 16:58 ----------

jak tasz przewiercisz dziury to nie ma bata zeby wszystko nie weszlo

d0b6d2da08059e7bmed.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nie mam problemu z gruszką po zamontowaniu będzie całkowicie pod turbo (pewnie jak u Ciebie, bo jak wiesz oprócz skrócenia dźwigienki trzeba ja przyspawać pod innym katem niż oryginalna względem osi obrotu do tego przekręcasz trochę turbo tak żeby spływ oleju był odchylony o 5-10 stopni od pionu i grucha całkowicie mieści się w świetle turbo patrząc z góry albo nawet mniej wystaje niż strona gorąca) mi chodziło o odstęp miedzy turbo a osłona filtra powietrza chciałem mieć maksymalnie duży odstęp - niebawem fotki bo od jutra montuje wszystko w aucie, dziś robiłem testy sterowania i udało mi się osiągnąć sterowanie pełnym zakresem geometrii GTB w zakresie N75 20-80% tak jak to jest w oryginalnej mapie zobaczymy jak moja wydumka sprawdzi się na drodze:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niema się co spierać:) każdy sposób prowadzący do celu jest dobry :)

---------- Post dopisany 17-08-2012 at 21:47 ---------- Poprzedni post napisany 15-08-2012 at 17:29 ----------

Kilka fotek z albumu moja przygoda z GTB1756VK

dscn4990p.th.jpg dscn4998j.th.jpg dscn4991k.th.jpg dscn4997s.th.jpg thumbnmail.png

thumbnmail.png

dscn5000z.th.jpg dscn5005.th.jpg dscn5004j.th.jpg dscn5002r.th.jpg dscn5001z.th.jpg

śruba miedzy turbo a filtrem to 16mm blacha na filtrze nie ruszana dało by się uzyskać więcej ale próbowałem wspawać w kolektor flansze i uciąłem go tak a nie inaczej i potem ratowałem sytuację i wyszło 16mm spływ oleju po małym odgięciu pierwszego kolanka pasuje od starej dmuchawy.

DP już praktycznie wymodzony kolejna seria fotek w niedziele.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładnie to wygląda, widać że się przykładasz ;) (jakżeby inaczej!) Już nie mogę doczekać się jazdy testowej ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jak chcecie moc to wkladac gtb:) 17,20,22. Turba sa swietne choc maja tez swoje wady:) My zalozylismy juz ponad 20 szt. w oddziale ctr zabrze oraz ctr kedzierzyn:) Niektore juz maja po 100tys nalatane i zero problemu:) Ale grunt to pewna sprezarka +dobre przerobienie oraz wystrojenie:)

Pozdrawiam Damian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...