pacer81 0 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Witam serdecznie wszystkich i chciałbym się was poradzić co może być przyczyną ciężkiego odpalania silnika tzn. aby zaskoczył zapłon to rozrusznik musi przerzucić wałem ze 2 do 4 razy aby odpalił, zauważyłem też że jeśli jest chłodniej na dworze to silnik pali za pierwszym strzałem a jak teraz jest ciepło to rzadko bywa że zaskoczy od razu. Dodam że silnik nie posiada żadnych błędów. Czy macie jakieś pomysły jak to ogarnąć. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuloo 0 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Zrób logi powinno wyjsc na jaw co jest nie tak. Może byc wilel przyczyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek28 1 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 kąt wtrysku sprawdzales? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Wygląda na zbyt małą dawkę rozruchową Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faher 0 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Wygląda na zbyt małą dawkę rozruchową tez to bym obstawiał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacer81 0 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Czy VAGCOMem mogę zwiększyć dawkę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młodzik 1 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 rwnie dobrze może być uszkodzony czujnik temperatury (przerabiałem to już kilka razy) błędów nie pokazywało ale czyjnik przekłamywał, w 1.9tdi jest stosowany podwójny czujnik jeden może pokazywać dobrze (ten który daje sygnał na deske rozdzielczą) a drugi to ECU może przekłamywać, ale tak jak wyżej napisali przyczyną może być równiez zła dawka startowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariodario 1 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 po pierwsze 004 w engine ostatnia(4)rubryka powinna byc na zero po drugie filtr paliwa(zle zlozony lapie powietrze) po trzecie pompka w baku spietrzajaca(moze bezpiecznik moze przekaznik moze ona sama powiedziala papa) po czwarte zle paliwo(czytaj zla jakosc) po piate kompresja cylindrow(bardzo rzadko no chyba ze ma pol miliona wieku) po szuste czujnik temperatury chlodziwa(chociarz jak uszkodzony to pomaga w rozruchu bo zaniza temp. a tym samym dawke startowa) po siudme---fachman "sztomel" odpowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się