Flyer Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Heja, pacjent to B8 2.0TDI, 130000km przebiegu. wspomaganie dosc ciezko chodzi nawet jak na kola 18" 245, auto jest bez servotronika. jak ono dziala w B8? kosztowna sprawa (wymiana) ? bo wiem, ze to juz nie zwykla pompa + pasek...
marcin1971 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 pajent 2009 89000 km tez ciężko chodzi i brak pomysłu
Rapciuch-R1 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 pajent 2009 89000 km tez ciężko chodzi i brak pomysłu moze plynu nie macie?? w sumie nie wiem jak jest w tych nowszych modelach za duzo tam elektroniki...
wrclaguna Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Ja bym sprawdzil ciśnienie tłoczenia pompy układu wspomagania kierowania , jest do tego specjalny przyrzad w ASO moze gdzies jest minimalny wyciek
Rapciuch-R1 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Ja bym sprawdzil ciśnienie tłoczenia pompy układu wspomagania kierowania , jest do tego specjalny przyrzad w ASO moze gdzies jest minimalny wyciek moze i tak byc...
wrclaguna Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 A co sprawdzaliscie jeszcze auto posiada dynamiczny układu kierowniczy ? sprawdzaliscie bledy ?
Rapciuch-R1 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 sprawdzaliscie jeszcze auto posiada dynamiczny układu kierowniczy ? sprawdzaliscie bledy ? apod vaga podlaczyc? moze tam cos pokaze??
Rapciuch-R1 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 vag i vas brak bledow to jak bledow nie ma(nie wskazuje) to moze jak koledzy pisali wyzej??
Wihajster Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 podobno że ten typ tak ma bez servotronika ...
Rapciuch-R1 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 podobno że ten typ tak ma bez servotronika ... czyli problem (ustreka) sie wyjasnila ??
Wihajster Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 podobno że ten typ tak ma bez servotronika ... czyli problem (ustreka) sie wyjasnila ?? nie wiem...własciciel powinien pomachac kierą w innej B8
Rapciuch-R1 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 nie wiem...własciciel powinien pomachac kierą w innej B8 powinien powinien a moze akurat jego model tak ma...
Andy Opublikowano 1 Września 2011 Opublikowano 1 Września 2011 Panowie zaraz w momencie kupna stwierdziłem że kiera bardzo ciężko chodzi. Auto nabyłem i tak jeżdże. Sprawdzałem olej i troszkę mu kapnąłem ale nie wyglądało na brak. W poprzedniej A6 C6 to paluszkiem kręcilem a tu trzeba jak w Starze dwiema rękami. Sprawdziłem też powietrze w kołach (225/50/17) A jak w Polsce w serwisie zapytałem to mi odpowiedzieli że tak ciężko chodzą w A4. Tu jest chyba elektro -mechaniczne chyba to powinno lekko chodzić.
loop Opublikowano 9 Września 2011 Opublikowano 9 Września 2011 Nie chce nowego tematu zakładać,wiec jeśli można to się podepne W mojej A4 zaobserwowałem od pewnego czasu dziwne wibracje(drgania) kierownicy występujące podczas kręcenia na postoju albo przy niewielkiej prędkości (np.podczas skręcania). Na początku myślałem,że to wina opon,ale jak założyłem inne koła problem pozostał. Najgorsze jest to,że czasem występuje,a czasem nie Auto ma servotronic. Może ktoś coś podpowie
Andy Opublikowano 24 Października 2011 Opublikowano 24 Października 2011 Byłem w servisie tu w Irlandii. Kierownik sobie pokierował kierownica i stwierdził , że te A4-ki mają tak skonstruowany układ kierowniczy i tyle. Ale takie drgania podczas kręcenia to i ja wyczuwam jakby koła dawały duży opór czy coś. Nie podoba mi się to ale widzę że się nie przeskoczy.
wrclaguna Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 Panowie zaraz w momencie kupna stwierdziłem że kiera bardzo ciężko chodzi. Auto nabyłem i tak jeżdże. Sprawdzałem olej i troszkę mu kapnąłem ale nie wyglądało na brak. W poprzedniej A6 C6 to paluszkiem kręcilem a tu trzeba jak w Starze dwiema rękami. Sprawdziłem też powietrze w kołach (225/50/17) A jak w Polsce w serwisie zapytałem to mi odpowiedzieli że tak ciężko chodzą w A4. Tu jest chyba elektro -mechaniczne chyba to powinno lekko chodzić. Moze w tej A6 miales servotronic a to zmienia postac rzeczy
Andy Opublikowano 9 Listopada 2011 Opublikowano 9 Listopada 2011 Chyba musiał być bo małym paluszkiem na postoju kręciłem kierownicą. A tu to się trzeba dobrze przykładać żeby coś skręcić.
leszekla Opublikowano 22 Marca 2012 Opublikowano 22 Marca 2012 Część handlarzy zdejmująć kliometry dokręca śrubę maglownicy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się